balodlak je napisal/-a:Sem zelo len človek, vseeno sm pa ti iz RAVE-a (orignal Rover servisna navodila) skopiral velikosti gum :P
1.6 ’K’ Series
Standard 185/60 - R14 H (low rolling resistance)
Option 185/55 - R15 V (low rolling resistance)
soso je napisal/-a:Praviloma jih moras zamenjat! Me pa zanima ,ce si dobil samo opozorilo ali tudi kazen? LP
simko1 je napisal/-a:soso je napisal/-a:Praviloma jih moras zamenjat! Me pa zanima ,ce si dobil samo opozorilo ali tudi kazen? LP
Na sreco le opzorilo z vpisom v racunalnik in deset dni casa dasi vse uredim.
Namrec obljubljali so mi že dva meseca,da mi bojo pobrali z avta vse kar ne dovoljujejo predpisi (aluminijasti spojler,presiroke gume,zatemnjena stekla
soso je napisal/-a:simko1 je napisal/-a:soso je napisal/-a:Praviloma jih moras zamenjat! Me pa zanima ,ce si dobil samo opozorilo ali tudi kazen? LP
Na sreco le opzorilo z vpisom v racunalnik in deset dni casa dasi vse uredim.
Namrec obljubljali so mi že dva meseca,da mi bojo pobrali z avta vse kar ne dovoljujejo predpisi (aluminijasti spojler,presiroke gume,zatemnjena stekla
Ma pomoje ,če bi imel samo preširoke gume ,ti glih ne bi težili, sam je pa tak ,da z aluwingom pa temne šipe jim hitro padeš v oči! LP
balodlak je napisal/-a:Sem zelo len človek, vseeno sm pa ti iz RAVE-a (orignal Rover servisna navodila) skopiral velikosti gum :P
1.6 ’K’ Series
Standard 185/60 - R14 H (low rolling resistance)
Option 185/55 - R15 V (low rolling resistance)
175/65R14 84T
185/60R14 82H
185/55R15 84H
195/55R15 88H
Tako pise na kartoncku za dovoljene pnevmatike,torej jih vracam na avto
ahiM je napisal/-a:Got a point, mhm.
Samo, kaj nam to pomaga, če si pri nas vsak seronja po svoje razlaga zakone - pa ne samo na tem področju - ki so tako ali tako popolnoma zastareli in nesmiselni. Tu smo avtomobilisti je*ena stranka, ampak dvomim, da debele riti uradniške in politične to kaj briga.
b.m.w. je napisal/-a:V vednost vsem:
***
- avtomobilskih stekel na vozilu ni potrebno homologirati, ker so vsa stekla na vozilu že homologirana (razen če jih ni odrezal steklar),
- zatemnjevanje stekel opredeljuje pravilnik, v katerem so določene vrednosti, do katerih je dovoljeno zatemniti posamezna stekla na vozilu. V istem predpisu ni določeno, kdo in na kakšen način sme nalepiti folijo na stekla vozila. Nalepka na steklu ni predelava stekla, ker ne vpliva na steklo. Dejanski problem se pojavi le v primeru, ko je potrebno preveriti dejansko prepustnost svetlobe pri vgrajeni foliji na tehničnem pregledu. Ker glede tega pri nas v SLO nimajo ustrezne opreme, vse pošiljajo na LPP, tam pa izstavijo račun in je OK. (prevara??)
- osebni avtomobili (npr. kategorije M1) se ne homologira glede na dimenzijo pnevmatik (v EU še ni bila izdana direktiva o ES homologaciji vozil glede na dimenzijo pnevmatik),
- spojlerji na vozilu niso predpisana oprema (po SLO naj bi se imenovali usmerjevalniki zraka) in za njih ni izdana odredba o homologiranju. Zaradi tega noben spojler nima homologacijske oznake (npr. E1xxxxx), tudi če kupiš original na Mercedesu ali BMW, kar lahko preveri kdorkoli, ki obišče prodajalca opreme. Če bi bil nov tip vozila v homologacijskem postopku, bi se spojlerji na vozilu homologirali po Uredbi o homologiranju štrlečih delov na vozilu.
***
In še enkrat za vse. REGISTRIRANO VOZILO, KI IMA PROMETNO DOVOLJENJE IN REGISTRSKE TABLICE, SE NE HOMOLOGIRA. Tudi če je bilo dodatno opremljeno ali predelano. Pri posamezni vrsti opreme je določeno, da mora vozilo na pregled (primer: vgradnja homologirane vlečne kljuke). Za nekatero opremo ni določeno, da mora vozilo na pregled (primer: vgradnja meglenk, prtljažnika, antene, desnega bočnega ogledala, zimskih pnevmatik itd.) Taka vgradnja mora biti v skladu s pravilniki.
***
Predelava vozila je povsem nekaj drugega, kot zamenjava pnevmatik ali stekel na vozilu. V osnovi že samo prevod besede pove, za kaj gre:
- STYLING (stil, slog - prepoznavnost) !!!!!!!! NI PREDELAVA!!!!!!!
- TUNING (nastavitve)!!!!!! NI PREDELAVA!!!!!!!!
- MODIFY (preoblikovanje, spreminjanje) ---JE PREDELAVA!!!!!!
***
Tista definicija, ki so jo posredovali na DR SC, da je predelava vozila vsak poseg ali sprememba že homologiranega vozila ne drži, ker je v resnici možno predelati tudi nehomologirana vozila, ki vozijo po načih cestah in so registrirana.
***
Za razmislek bom navedel eno zanimivo predelavo: Iz vozila Hrošč VW 1200 je nekdo izdelal tricikel (tryke) in ga registrial kot motorno kolo, ker je pred leti veljalo, da vozilo, ki ne tehta 400 kg šteje za motorno kolo. Po novem pa za ista vozila pravijo, da so predelani osebni avtomobil. Ali gre v navedenem primeru res za predelan osebni avtomobil, ali gre za vozilo domače izdelave, kjer so uporabljeni nekateri deli osebnega avtomobila?
***
LP, b.m.w.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov