Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Napisal/-a Black_Racer® So sep 09, 2006 4:02 pm

_YUGO-GVX_ je napisal/-a:
tomazsk1 je napisal/-a:Pobi, kar z prenarjem pogrejte fedre, bo avto kr sam dol sedu, nebo treba nič šraufat :) :) :)


in kako to potem zadaneš da se enakomerno posede?

Greješ pa greješ dokler se ne usede na blažilce :lol:
Joke :twisted:
Hmm to je kr nevarno sam doma delat če nimaš pojma (Ne priporočam!!!),ker če prevč zagreješ fedre jih lahko že zakališ in ti počijo fedre če ne takoj pa čez čas,pa lohk še kak konc u glavo fašeš,tak da bolšše kr porezat ;)
Še boljša rešitev je pa vse amortizer s fedro dol vzet,razdret in pa šalco malo nižje dol našvasat...
V tem primeru pa nimaš kaj skrbet zarad feder,sam paziti je treba tut na amortizer d pol kje ne bo nasedal pol ga je treba krajšat...
1 3 5
2 4 6 R
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar So sep 09, 2006 4:06 pm

Symon je napisal/-a:
milankregar je napisal/-a:Kaj bi pa vi storili v takem primeru, da se s športnimi vzmetmi zadaj bolj posede kot spredaj?

Šel bi v A3M in se skregal do kraja! :evil: Oziroma sploh ne bi kupil APEX fedre, raje Eibach, H&R ali pa kaj podobnega.

Pa porkodijo, če bi rad mel recimo boljšo lego, menjaš fedre. Po potrebi še amortizerje. Če bi pa rad imel avto 2 cm od tal si pa fuckin' pozer, ki se pred vsakim ležečim policajem in grbino ustavi in ne upa čez iti, ljudje se mu pa smejijo. :lol: Praktičen avto, ni kaj... Za naše ceste se pa sploh splača imeti avto na tleh. :? Še dobro, da je moja Mazda SUV. :lol:

Pozer? Ni gršega kot aluplatišča in offroad. ;) Kdor kupi aluplatišča, upam da ima vsaj toliko smisla za estetiko da spusti avto za vsaj 3cm. To lahko opravi tudi z rezanjem vzmeti.

Pa prosim ne mi klobasat o nekih legah na cesti. Kakšno lego pa potrebuješ, kaj vsi driftate po ovinkih ali kaj? Glavno je, da se lepo pelješ, v vsak ovinek pa tudi ni treba s polno hitrostjo ... zato pa potem vidimo razsute avte prepotentnih šmrkavcev z droti na zobeh, ko frajerje po cestah pičijo. :bonk
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So sep 09, 2006 4:16 pm

Se popolnoma strinjam z zgoraj napisanim postom. In ponavadi se oglašajo ravno tisti, ki niso tud od bliz povohal olja od amortizerja.

Js sm hotu dobro lego in še nizk avto zarad težišča in izgleda. Kaj sm naredu. Kupu sm HR kit ampak spredej ni šu dost dol za moje pojme (po normativih je šel).

Zapeljal sem se do Vuge, mu vrgel dobesedno drobiž za tisto kar ne naredil iz lege avta, pa še nižji je. Spredaj smo pač odrezal en navoj, kar btw na fedr nima čist nobene druge zakomplicirane vloge kot to, da malo manj pobira drobne tresljaje. Za lego so zelo pomembni amortizerji, kar pa jih večina ne ve, ker kupi apex -30 fedre in misl da ma raketo. Pa za estetske pojme moj avto še vedno ni dovolj na tleh (velik lok nad sprednjim kolesom), ampak več pa ne mislm posegat, ker se uporabnost avta močno zmanjša z vsakim naslednjim centimetrom. (zdj je -70/40). Za kaj več rabiš gewinde, pa še ta gre samo do -8cm, ker če avto znižaš več kot to, ga lahko registriraš le še za 2 osebe.

Kakšnih metod mislite da se poslužujejo v ralliju? Sploh v teh cenejših razredih, ne govori zdj o 20 in več miljonskih avtih. Recimo yugo.

Je pa tko kot je napisal milan - a res vsi driftate čez ovinke da rabte to?
Slika
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR So sep 09, 2006 5:16 pm

Pugi je napisal/-a:Se popolnoma strinjam z zgoraj napisanim postom. In ponavadi se oglašajo ravno tisti, ki niso tud od bliz povohal olja od amortizerja.

Js sm hotu dobro lego in še nizk avto zarad težišča in izgleda. Kaj sm naredu. Kupu sm HR kit ampak spredej ni šu dost dol za moje pojme (po normativih je šel).

Zapeljal sem se do Vuge, mu vrgel dobesedno drobiž za tisto kar ne naredil iz lege avta, pa še nižji je. Spredaj smo pač odrezal en navoj, kar btw na fedr nima čist nobene druge zakomplicirane vloge kot to, da malo manj pobira drobne tresljaje. Za lego so zelo pomembni amortizerji, kar pa jih večina ne ve, ker kupi apex -30 fedre in misl da ma raketo. Pa za estetske pojme moj avto še vedno ni dovolj na tleh (velik lok nad sprednjim kolesom), ampak več pa ne mislm posegat, ker se uporabnost avta močno zmanjša z vsakim naslednjim centimetrom. (zdj je -70/40). Za kaj več rabiš gewinde, pa še ta gre samo do -8cm, ker če avto znižaš več kot to, ga lahko registriraš le še za 2 osebe.

Kakšnih metod mislite da se poslužujejo v ralliju? Sploh v teh cenejših razredih, ne govori zdj o 20 in več miljonskih avtih. Recimo yugo.

Je pa tko kot je napisal milan - a res vsi driftate čez ovinke da rabte to?


Haha, pugi. To si pa strokovno useknu mimo. A hočeš rečt da u yugičih režejo vzmeti? Podvozja v večini yugotov so preej dražja od tvojega (sicer nevem kaki avto voziš - sklepam po pisanju in nicku).
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So sep 09, 2006 5:20 pm

Pugi je napisal/-a:Zapeljal sem se do Vuge, mu vrgel dobesedno drobiž za tisto kar ne naredil iz lege avta, pa še nižji je. Spredaj smo pač odrezal en navoj, kar btw na fedr nima čist nobene druge zakomplicirane vloge kot to, da malo manj pobira drobne tresljaje.

No, če ti je on naredil to je pa že druga pesem. Itak je to letelo predvsem na 18 letne "majstre", ki si režejo in grejejo fedre (zanimiva zgodba: A3M je enemu Mazdašu hotel nekaj greti Apex fedre, da bodo fedri za Mazdo 323 F BA sploh pasali na ta avto :roll: ). Druga pesem so Vuga, Amortizer itd...
Ni treba, da driftaš vsak ovink (FWD pa to :lol: ) ampak, če lahko lego poštimaš na bolje zakaj je ne bi? :idea:
Kar se tiče profesionalcev. Kaj pa FIA? Ne vemo no ampak, če se ne motim morajo imeti za vse dele TUV? :?

Aja litke pa terenc se pa strinjam. Če so aftermarket verzija. Jaz pa, jebiga, felge sem dobil z avtom ampak ga ne mislim rihtat, felten pa tut ne dam dol. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash So sep 09, 2006 5:31 pm

Če nižaš oreng, morš pol tud motor vzdignit, ker drugače pridejo polosovine od gume proti motorju že oreng navzdol in to pa ni več dobro, predvsem pri višjih hitrostih se mast v manšeti pri kolesu segreje in odteče stran, kar posledica je suhost zgloba. To se seveda ne zgodi po enem teranju do 200, ampak sčasoma.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Re: Rezanje feder

Napisal/-a Sierrator So sep 09, 2006 6:06 pm

ta-dej je napisal/-a:Mene zanima čeje že kdo probav na kerem avtu probav fedre rezat pa za kolk se približno spusti če vrežeš en zavoj fedre
Tadej.

Pa še en odgovor na izvirno vprašanje:
Sierra Cosworth, zadaj: en zavoj = 3 cm. In je postala tako nizka, da sem ji moral nabaviti nove.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator So sep 09, 2006 6:10 pm

milankregar je napisal/-a:Kolega je moral vstran rezan apex fedre. Je namreč kupil nove apex fedre, pa se je zadaj avto malo preveč posedel in mu ni preostalo nič drugega, kot da spredaj malo poreže fedre.

Kaj bi pa vi storili v takem primeru, da se s športnimi vzmetmi zadaj bolj posede kot spredaj?

Podložiš zadaj?
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar So sep 09, 2006 7:37 pm

Sierrator je napisal/-a:
milankregar je napisal/-a:Kolega je moral vstran rezan apex fedre. Je namreč kupil nove apex fedre, pa se je zadaj avto malo preveč posedel in mu ni preostalo nič drugega, kot da spredaj malo poreže fedre.

Kaj bi pa vi storili v takem primeru, da se s športnimi vzmetmi zadaj bolj posede kot spredaj?

Podložiš zadaj?

Se dobi kaj pametnega za podložit?
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR So sep 09, 2006 11:09 pm

Postružiš plastiko.
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna So sep 09, 2006 11:59 pm

Kolko pa je razlike v ceni rezanja in ceni novih najcenejših športnih feder. Saj pa neke poceni fedre niso preveč drage, so pa "kakšne-kvalitete-že-so" v vsakem primeru boljše od rezanih.
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne sep 10, 2006 7:58 am

Men sam nekej ne gre u glavo. In sicer kako lohk usi zagovarjate rezanje fedrou, pa tut ce pr KAO profesionalcih, po drugi strani pa od vs v drugih topicih berem, da avto z 300kkm ni nc zjeban.
Men odrezani fedri z 300kkm, pa nc zjeban (na nasih cesta (lukna pr lukni) - lepo vs prosm?!), ne gre skp!
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Ne sep 10, 2006 12:05 pm

milankregar je napisal/-a:
Sierrator je napisal/-a:
milankregar je napisal/-a:Kolega je moral vstran rezan apex fedre. Je namreč kupil nove apex fedre, pa se je zadaj avto malo preveč posedel in mu ni preostalo nič drugega, kot da spredaj malo poreže fedre.

Kaj bi pa vi storili v takem primeru, da se s športnimi vzmetmi zadaj bolj posede kot spredaj?

Podložiš zadaj?

Se dobi kaj pametnega za podložit?

Tole sem imel v mislih (sicer je pa enkrat že bilo tu na forumu):
Vložki za dvigovanje podvozja:
http://www.rsrmotorsport.com/proizvodi/WEITEC.php

Kako se obnese pa ne vem. Bi bilo za poskusiti.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov