framus je napisal/-a:Aha, hvala. Sedaj se verjetno kar kupi športne vzmeti in homologira, pa je stvar rešena
MacTron je napisal/-a:Cash je napisal/-a:po novem pa ne vem, al zahtevajo tud potrdilo o strokovni montaži, al ne?
vedno so ga zahteval in vedno ga bojo... jaz sem mogu zato ker sem
ta "papir" pustil pri monterju (podjetju)... it iskat se isti dan (uro)
po navadi ne rečejo nič če avto zleze čez tisti rob rampe ki jo moraš povozit enkrat sem imel Jugo ki smo ga mogli dvignit da je šel čez :P pa niso težili vseeno je bolje imet zaradi boljšega počutja tisti papirček v žepu saj ni tak problem to narediti pa policisti tudi ne ustavljajo vseh pa kar vsevprek kaznujejo ... če imaš samo 3 cm spuščenega sigurno glih ne bode preveč v oči in te še vprašali ne bodo nič z tem v zvezi ... a če pa se boš kaj z njimi začel prerekat in bit preveč pameten pa to lahko postane spornoDenii je napisal/-a:Jst mam spuščnega z športnimi vzmeti za 3cm pa me zanima mi znajo na tehničnem težit ker še nisem naredu homologacije ?
... spodnji rob luči je lahko minimalno na višini 50 cm od tal če ne te lahko kdo J**e (tehnični pregled)to velja za avtomobile za terenska vozila pa menda meter ... torej zmeri si in dobiš podatek koliko dovolijo max nekje med 30 in 50 mm je sprejemljivo če greš nižje moraš prilagoditi dolžino batnice amortizerja sicer pa ni nujno da bo tako dosti boljše - mogoče edino malo manjša poraba goriva zaradi manjšega zračnega upora :P ... boljši amortizer na serijskem fedru ti naredi 3 x več za lego avtomobila kot nižanje vozila z športnimi fedri in serijskimi amortizerji ... če sta obe komponente uravnotežene je pol stvar super in če ne pretiravaš -( z kakimi ekstra dirkalnimi kompleti, ki se jim nastavlja lahko trdota višina stek in nakloni nimaš pa majstra ki bi ti jih prav nastavil :P :P :P ) imaš dober vozen avto ... ultra podvozja ti uničijo totalno udobje in naredijo avtomobil sicer vodljiv vendar v normalnem voznem režimu zahteven in utrujajoč preveč odziven in zahtevajo od voznika tudi znanje ... Koni , Billstein ali Boge Turbo Gas amortizerji v kombinaciji z H&R, Eibach, Vogtland vzmetmi so za zahtevnega voznika, ki avto uporablja vsak dan in za vse potrebe najboljša izbira, ker ne krnijo pretirano udobja izboljšajo pa močno vozne lastnosti avtomobila seveda pol boš moral tudi silent bloke redno menjavati ali jih takoj menjati z tistimi iz Powerflexa da ti zdrži utrujanje ovinkov dat kak dodatni stabilizator na podvozje in ojačitve med amortizerja ... in pol ti ne bo dovolj konjev za dobit ven vse kar zmore avto in na koncu bi bilo dobro tudi zavore zamenjatiParis je napisal/-a:Hm, kje je pa kaka stran k vidš kolk lahk avto znižaš?
(Polo Classic 6KV)
Kolk je sploh priporčljiv znižat avto?
tnx
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov