Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Vince
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 544
Pridružen: Sr okt 09, 2002 9:48 pm

Napisal/-a Vince To dec 05, 2006 2:56 pm

Ma ne sj to ne rečem, samo povem tud, da prideš mimo LPP-jeve homologacije, čeprav nimaš original TUV-a. Eni se pač ustavijo na situ ;)
Je pa res, da če pravega poznaš tam gre čez vse...ko sem šel na homologacijo Unota smo strokovno ugotovil, da je prenizek, da bi šel čez kanal pa pač nismo šli, v pozicijskih sem mel seveda modre ledice pa tud ni bil problem. Na testu zavor smo se smejal k dejansko ročna tud za vzorec ni prijela (hiba Unota) ampak nenazadnje je bil uradno moj avto izpraven za na cesto. Aja da ne omenim 15" felg za katere so mi vsi težki poznavalci trdili, da ni pogojev da pridem z njimi pa Unotom čez homo.
Sm pa takoj zatem letel k mehaniku, ker so zadnje zavore delovale sam s petino učinka pa sploh nism vedu tega :oops: No vsaj neki koristnega sem zvedu na tehničnem...lej to je sam primer pa ne zato, da koga drkam v glavo ampak samo zato, da ti nekako pojasnim, da birokracija je ja...in vedno bo...in vedno bodo tudi luknje v njej in poti okoli nje...se strinjaš?

LP

Vince
Največji osebni dosežek
*********Državni prvak L klase v letu 2003********
Najvišji teamski uradni rezultat
*********165.2dB*********

Zaston se še mačka ne gon!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To dec 05, 2006 3:20 pm

Vince je napisal/-a:Ma ne sj to ne rečem, samo povem tud, da prideš mimo LPP-jeve homologacije, čeprav nimaš original TUV-a. Eni se pač ustavijo na situ ;)
Je pa res, da če pravega poznaš tam gre čez vse...ko sem šel na homologacijo Unota smo strokovno ugotovil, da je prenizek, da bi šel čez kanal pa pač nismo šli, v pozicijskih sem mel seveda modre ledice pa tud ni bil problem. Na testu zavor smo se smejal k dejansko ročna tud za vzorec ni prijela (hiba Unota) ampak nenazadnje je bil uradno moj avto izpraven za na cesto. Aja da ne omenim 15" felg za katere so mi vsi težki poznavalci trdili, da ni pogojev da pridem z njimi pa Unotom čez homo.
Sm pa takoj zatem letel k mehaniku, ker so zadnje zavore delovale sam s petino učinka pa sploh nism vedu tega :oops: No vsaj neki koristnega sem zvedu na tehničnem...lej to je sam primer pa ne zato, da koga drkam v glavo ampak samo zato, da ti nekako pojasnim, da birokracija je ja...in vedno bo...in vedno bodo tudi luknje v njej in poti okoli nje...se strinjaš?

LP
Vince


to je definitivno res...
ko sem rped leti pri jugotu menjal mašino za močnejšo....je šlo brez TÜVa....popolnoma legalono....pač na tistem teh. rpegledu sem padel zaradi porezanih fedrov...ampak to jih itak ni zanimal.... so rekli mi pregledujemo mašino, nas zanima mašina....
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To dec 05, 2006 3:26 pm

a si mau zajebu k si hotu citirat pa si se svoje zravn napisu.....
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To dec 05, 2006 3:50 pm

jap :oops: :lol: sej sem popravu a nevidš :)
V8 POWER
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To dec 05, 2006 3:51 pm

Ko se prijaviš na homologacijski pregled, res da pregledajo cel avto. Toda v zapisnik tehničnega pregleda zapišejo napake (npr., kot jih je imel "Vince"), ki so jih ugotovili.

Zaenkrat njih zanima samo izpravnost zadeve, katero želiš homologirati. V druge napake se še ne spuščajo. Če ima kdo možnost pregledati zapisnik tehničnega, oziroma homologacijskega pregleda, naj ga pregleda. Jaz svojega sem. Npr.: Clio je bil star 2 leti. Po kazalcih na valjih je leva prednja zavora zavirala manj, kot desna. Tudi na koncu zapisnika je bilo to zabeleženo, oziroma obkroženo: vozilo NI tehnično brezhibno. To je bilo v zapisniku. Toda vzmeti in ALU, ki sem jih homologiral so bile pa OK. Samo to jih je zanimalo.

S časoma bodo pa gledali tudi to, če vozilo ob homologacijskem pregledu ni tehnično brezhibno. Če ne bo, ne bo nič s papirji. Če se vpraš mene, je tako tudi prav. Kdor želi predelati svoje vozila, naj ga tako, kot je treba. Ne pa da z razno raznimi zelo slabimi ponaredki (spojlerji, pragovi,.., ki se med vožnjo odtrgajo in letijo po zraku) ogroža druge.

S tem se strinjam, da so v vsakem zakonu, oziroma sistemu tudi luknje. Samo zaradi "ene par ljudi (beri mulcev), ki mislijo, da vse vejo in znajo", potem najebamo tisti, ki želimo imeti zadeve urejene (in tudi originalne dele drago plačamo) tako, kot je potrebno. Upam, da bodo "krivinaše" v čim večjem številu tudi odkrili in jih temu primerno "nagradili". Nisem pristaš ponaredkov in fake TUV-ov.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To dec 05, 2006 4:27 pm

Se podpišem pod tole...če bi vsi kupovali homologirano bi bile posledično tudi cene nižje
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To dec 05, 2006 5:34 pm

Ko greš homologirat nek del na avtu, ti zmeraj napišejo na začetku, da vozilo ni tehnično brezhibno (pač tm na unmu zapisniku obkrožen NE)
Sm se že enkrat skor usrou, k mi ni blo čist nč jasno, zakaj ni tehnično brezhiben, ko pa je biu skor nou avto). Samo pol pa opraviš, če maš papirje poštimane :roll:
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov