Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Ne avg 31, 2003 10:01 am

odbijaci so ze od novga :)
V8 POWER
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Ne avg 31, 2003 10:53 am

Ojla!

Torej techno vidm da si čist noter padu, lepo, lepo. Torej resnično dobrih in spedenanih turbotov je bore malo v slo. Resnično najboljši in najlepši je bil od mojega mehankarja, stara školjka, luči in maska od brazilca(ja tm so jih delal do leta 96, v južni afriki pa do leta 98), ferrari rdeče barve, bele OZ feltne, motor od 1.4, cca 160KM. Avto leti kot klada, no zdej se baje nahaja v fužinah. Več dobrih turbotov je MK2 generacije, saj so novejši, logično.:) Kar se predelav tiče na Technotovem unotu. Emm ja motor je generalno obnovljen, tesnila, obročki, bati so od Elringa(mučos dinaros), turbina je odprta na cca 0.8 bara, filter Apex, cel izpušni sistem Remus, ostrejša odmična, kratka prestavna razmerja(za info v 5 pri 7500 cca 225). No tistih 140KM je od oka. To je nekako stg 1 predelava, ki naj bo prišla okol te številke.Sicer more bit številka tm nekje saj če bi jih blo dost manj, avto ne bi šel 225. Aja techno pa upam da boš ostal na 13" :)
LP
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Ne avg 31, 2003 12:30 pm

Hehe Techno - ti ga sam pridno pedenej, pa bo!

Želim ti veliko adrenalina v novi raketi, pa pazi nase... :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Ne avg 31, 2003 1:04 pm

Če pogledamo kako je TechnoBoy predelal Yugota potem bo v končni fazi zlo težko pogruntat da je bil to nekdaj Uno. :lol: Zdej boš lohk vsaj homologacijo delal ker vsaj TUV obstajajo za UNO-ta medtem ko pri jugotou nisi imel te sreče.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Ne avg 31, 2003 1:10 pm

Ehh Fiat Tipo jebeš še homologacijo.

Uno Turbo in TechnoBoy, ma kaj stari uno ima tudi valvolo pierburg oz. po domače boost? ( to se pravi da rečmo tvoj k ima konstanto 0,8 bara v udrcu skoči za sekundo al dve na več barov, tko k ima punto in uno mk2)
 
UnoTurbo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr maj 07, 2003 10:12 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a UnoTurbo Ne avg 31, 2003 1:21 pm

Helow!
Torej MK1 turbo nima overboosta. Ta zadevščina je prišla iz lancie k fiatu. Sicer je dobra stvar sam sej se da dobit elektronsko nastavljivega :) MK1 turbo je zgrajen okol 1301 mašine ki je debitirala leta 1969 v fiatu 128. Konstrukcijsko je to eden izmed najboljših fiatovih motorjev, seveda se pa je v teh letih tudi motor dodeljeval. Ko sem jest kupoval turbota sem probal 2 MK1 in enga MK2. Ne vem MK1 turbo se mi je zdel dosti bolj exploziven, tak divji, dočim MK2 vleče, ampak bolje kultivirano. Vsekakor bo pa uno v technotovih rokah dobil podobo, ki je sigurno ne bo imel noben v sloveniji. Upam da mu bom lahko pri tem tudi kej pomagal.

LP
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Ne avg 31, 2003 1:44 pm

Jaz bi že je.bal homologacijo sam problem je ker pol tebe je.bejo in si tud sam naje.ban. Sej drgač mi ni problem sej tud jaz več kot za pol reči nimam homota. Problem je da se en dan pod nujno zapeljem v npr Maribor pa me tam ustavjo in pol so problemi kak avto domov spravt pa še sebe. To je tist problem sej tista kazen ni vse skupaj nič.
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov