Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 Pe dec 29, 2006 5:35 pm

LudiLimun je napisal/-a:bistvena je samo temperaturna razlika med steno motorja in okoliškim zrakom. večja kot je, več tolpote bo izgubljene, kar pa niti ni slabo, če ti motor hoče zakuhat, oz. je če te zebe u avtu. in ta problem je na nek način tudi rešljiv s tem kartonom.


wtf? :D

no ja če morte dat karton da se avto sploh ogreje pejte čimprej do avtomehanika!
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Pe dec 29, 2006 5:50 pm

jao!

očitno se ne spoznaš na teorijo prenosa toplote, in od česa je odvisna, tko da nimava kle kej debatirat dokler si ne pogledaš kšne knjige.
niti nism reku da je karton obveza, je pa neka vrsta načina (ne pripomore veliko, ampak v starih cajtih so to na veliko delal, če ni clo tvoj fotr).

PS: vsa ta debata se je začela, ker si napisal da se motor pozimi in poleti enako hitro segrejeta, kar si sam kasneje tudi zanikal.

brez zamere, LP
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Pe dec 29, 2006 6:35 pm

abbe je napisal/-a:mene tut zanima ce je ksna taka zadeva.k mam dizla,pa u kr.gori delam pa k je -20 nevem ce mi se bo ogrel do doma (25km)

to kar prisparas na gorivu si webasto kupi. se kakih 15 let pa se ti povrne investicija :)

je pa res da nimas kaj prekrivat hladilnika. hladilna tekocina ne sme kroziti prek hladilnika dokler ni avto ogret na delovno temperaturo.
preprost preizkus pravilnega delovanja termostata lahko opravite doma sami.

prizges hladen avto, odpres pokrov motorja in z roko tipas zgornjo oz. dovodno cev ki dovaja ohlajeno tekocino motorju.
ce se le-ta segreje preden avto doseze delovno temperaturo (to verjetno veste na katerem polozaju je kazalec poleti oz. ob ogretem motorju) potem je termostat zanic.
ce pa cev ostane hladna vse dokler kazalcek ne prileze na doloceno temperaturo in se sele potem (zelo na hitro) ogreje, potem je termostat vredu in nimate narediti kaj.

znano dejstvo je da se dizelski motorji ogrevajo zelo pocasi. (vsaka medalja ima dve plati)
takoj za njimi so bencinski motorji, ki imajo blok iz jeklene litine.
najhitreje pa se ogrejejo bencinski, ki imajo blok iz aluminijeve litine.
Always looking for another
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe dec 29, 2006 6:38 pm

krucymucy je napisal/-a:najhitreje pa se ogrejejo bencinski, ki imajo blok iz aluminijeve litine.


to je zelo res in tudi vzdrzujejo to temperaturo lahko precej dolgo (tudi do cca. 2 - 3ure)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
roki125
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: To dec 05, 2006 12:39 am

Napisal/-a roki125 Pe dec 29, 2006 7:45 pm

LudiLimun je napisal/-a:jao!

očitno se ne spoznaš na teorijo prenosa toplote, in od česa je odvisna, tko da nimava kle kej debatirat dokler si ne pogledaš kšne knjige.
niti nism reku da je karton obveza, je pa neka vrsta načina (ne pripomore veliko, ampak v starih cajtih so to na veliko delal, če ni clo tvoj fotr).

PS: vsa ta debata se je začela, ker si napisal da se motor pozimi in poleti enako hitro segrejeta, kar si sam kasneje tudi zanikal.

brez zamere, LP


ok no jst pravm da karton čist nč ne pomaga, edin avto ti lahk zakuha... btw debata je bla o kartonu ali podobni stvari na hladilniku... in od tega ni čisto nič odvisno kako hitro se ogreje motor... ne da se mi več prerekat, itak grem pa čez 4h u beograd...
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov