Kot nakdanji voznik 406-ke lahko povem sledeče:
-izpuh je res malo kritičen, pri nas je zadnji lonec dvakrat padel na tla, zaradi prerjavitve. In videl boš marsikatero 406 ki ima zadnji odbijač "oguljen" od cevi - namreč ko izpuh prerjavi, teža lonca sili dol, lonec visi na gumi, odprtina cevi pa se naslanja na odbijač. To je pri nastnikih ki tega niso pravočasno popravili. Ampak to je vse skup bolj lepotna zadeva in nima take veze.
-Preglej mašino, če ne pije preveč olja. Naš je pač bil takšen z defektnimi tefloni. Najverjetneje. Očitno zaradi tega, ker je bil letnik '95, prvič pa registriran šele '97.
Kdor pravi da je 115 KM prešibak motor, nima pojma.
-Udobje na nivoju, nimam kaj rečt. Čisto prav mehki zame. Še zdaj bi ga imel.
-Če hočeš vgraditi kako dodatno opremo, so ponavadi kabli že potegnjeni.
-Imeli so še napako glede slabih lotov v armaturki (če nivo goriva ne kaže pravilno) in senzor hitrosti na menjalniku (če števec ne kaže hitrosti in kilometrine). Nekaj je tu:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
-Kolikor sem gledal NCAP teste, sicer ni med najtrdnejšimi, toda saj noben avto ni zato da se boš zaletaval z njim
-Kar se mi še dopade, je predal v notranjosti zadnje police, vtipkanje štirimestne kode za vžig, akumulator enostavno odklopiš ker sta kabla privita nanj, dovolj debeli volan za udoben oprijem, možnost zadnjega brisalca (kar imajo ponavadi le hatchbacki in karavani) pa še kaj...