(Popravek iz nekega vira sem dobil informacijo da ta modifikacija deluje samo na cliju ki ima energy motor ti pa so v clijih od L.91 do 97 če se ne motim)
No pa gremo lepo po vrsti najprej moraš dobiti števec od clia rt (l91-97) z obratomerom, če je števec od 19 ke nisem sigurn da bo delalo tako da..... No pa korak za korakom. Najprej je potrebno malo ožičenje, saj je treba pripeljati kabel iz vžigne tuljave na števec. Kako to naredimo?
Simpl. Konektor, ki je spredaj pri akumulatorju glej sliko

Zadevica ima tri žice in skrajno levo na sliki se pravi bližje akumolatorju vidimo oranžno žico (od modela do modela se barva le te razlikuje ampak bistvo ostaja) iz te žice moramo voditi signal na naš obratomer. Kako to narest?
No jaz se enostavno zaščito okoli te žice na enem mestu rahlo odžgal z vžigalnikom in zraven pricinal dodatni kabel, katerega sem kasneje napeljal v kabino in vse skupaj zaščitil z izolir trakom (lepša je uporaba toploskrčnih spojk amapak mi jih je za hudiiii.ča tisti dan zmanjkal).Glej sliko rezultata

No potem pa je treba ta kabel napeljati v potniško kabino. Najlažje je to narest tako, da peljemo kabel za raztezno posodo, poleg bremz "lajtung", in pridete do ene majhne gumice, spet poglejte na sliko prosim :P


no to je vstopna točka v potniško kabino, ki je dovolj velika, da spraviš še kaki kabel za amp ali pa še kaj podobnega. V potniški kabini pa prideš noter pri sovoznikovem sedežu pač njegovih nogah (levo zgoraj), no sedaj pa ni problem napelajti do števca.
No sledi še priklop, če vas je malo štromarja va ta nebo delal problemov, saj je enostavno. Original števec leti ven, potem pa vzamemo v roke prvi konektor (glej sliko, narisana je samo lokacija konektorja)

(nisem ziher če sem prav obrnu zadevo lahko je obrnejen konektor za 90 stopinj ali je to pr prejšnjem števcu nisem zihr)
in na pinu 8 ali 7 spet nisem čisto ziher (malo poglejte povezave kje gredo in ena od teh dveh mora iti proti obratomeru) in ga predelamo, tako da lahko skozi njega napeljemo kabe,l ki smo ga z "lahkoto" privlekli v kabino, nato pa poskrbimo za mehanski stik kabala z števcem, izvedbo prepuščam vam, fritzov nasvet vzameš konktor od rt-ja ki ima že vgrajen konektor za obratomer in ga vstaviš sem, moj nasvet enostavno prilotaš zadevo pa tudi drži.
No končni rezultat izgleda nekako takole


Imam pa še filmček ki pa je potreben ripanja im malo osvetlitve bi pa nekoga prosu če mu ga pošljem da mi ga zripa pa malo posvetli ker je preveč temn in se ne vidi preveč dobr.
Palahko bi šlo pod sticky ker je kr dost povpraševanja kako se ta zadeva naredi.