Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Naknadnji vgradnji števci

Napisal/-a dules Po okt 08, 2007 7:02 pm

Kje bi lahko dobil tele števce po ugodni ceni ?
Öldruck Black-White LED

Öltemperatur Black-White LED

Potem bi še rabil podaljšek za olni senzor oz tlak olja
Slika

Potem bi tudi rabil še adapter za merjenje tlaka in temperature olja
Slika

Zraven bom pa kupil še
Slika

Katerega bov vgradil v pepelnik saj ga niti ne uporabljam in bo kar noter ostal , saj mi ni potrebno da se vidi !

APM-1 prikaz napetosti za preprečevanje okvar akumulatorjev in nadzor polnjenja vašega vozila. Naprava prikaže, kakšno je stanje vašega akumulatorja, kar sicer ni možno brez prikazovalnika stanja, vgrajenega v avtomobilu. Z vstavitvijo v avtomobilsko vtičnico za vžigalnik vam APM-1 ves čas prikazuje trenutno napetost akumulatorja na 0,1 V natančno. Poleg tega pa preveri tudi polnilno napravo generatorja in opozori na morebiten izpraznjen akumulator s prižigom obeh zgornjih lučk. Oprema: Nadzor akumulatorja Nastavljen za 12 V napetost akumulatorja Delovanje prek vtičnice za vžigalnik Nadzor napetosti akumulatorja Nadzor delovanja generatorja
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po okt 08, 2007 8:05 pm

meni še zmeraj ni jasno zakaj potrebuješ prikazovalnik za akumulator. jaz sem še zmeraj poruntal če je prazen :roll: :lol:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Po okt 08, 2007 8:20 pm

pri moji predelavi in muski ki je vgrajeni in ki porabi zelo veliko eletrike ob nabijanju je dobro imeti oz vsake toliko časa pogledati če vse dobro dela in če fila tak kakor je treba !

Lahko ti povem da avto , katerim nabijem musko ob prižganem ter na cca 800-900 obratih gredo obrati ob končnicah tudi do 1600U , to pa ni dobre ne za akumolator in ne za alternator , sicer pa kupujem neki alternator , ki je minimalno 110 amperski od vw
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov