Kot drugo me pa zanima, orginal lukne na avtu so 4x98 in če dam gor platišče z luknjami 4x100 moram imeti excentrične vijake kar imam že sedaj. Zdj pa kolikor js vem se excentričnih varnostnih vijakov ne dobi kje, mi je pa nekej časa nazaj edn govoru, da recimo v mojem primeru k imam excentrične vijake da se dobijo neki čepeki ki jih daš na kapico vijaka gor, te vijake pa potem z nekim posebnim ključem priviješ na glavo excentričnega vijaka. Je že kdo slišu za kj tazga, in če je morda da pove kako in kj ter kje se ta reč dobi, al pa prilima kr kak link.
Kot naslednje pa me zanima, se dobijo tudi podajšani varnostni in podaljšani excentrični vijaki, ali se dobijo zgolj navadni vijaki ki so podaljšani?
Pa še vprašanje od distančnikih, vem da se mal smešn sliš pa vseen, je potrebno distančnike tudi homologirati? Mi znan da treba vse kar se da na vozilu kar ni orginal oz. kar se predela dat homologirat, sprašujem pa predvsem zarad tega, ker kolikor sem preiskal po netu te distančnike nikjer nisem zasledil podatka da bi vsebovalči tuv certifikat.
Pa še eno splošno vprašanje, ima morda kdo kaj od vsega naštetega na svojem avtu, zanima me pač zaradi izkušenj oz. zadovoljstvo alu felg, pa tudi športnih vzmeti in podobnih reči od Noviteca: gledu sem športne vzmeti pri katerih je avto spredaj znižan za -45 in zadaj za -30mm, se te vzmeti z časom še kj preveč ne posedejo, kot to velčja za apex-eve? Je pri fedri k znižća avto za -45mm že potrebno krajšanje amortizerjev?
Uf zdaj sm vam pa natrosu vprašanj
