Najprej naj povem da ne mislim vgradit v kolikor bo to spacano.
Skratka v kompletu sem dobil 2X žarnice s kabli in 2X balasst. Seveda vse lepo in prav, samo žarnica sploh nima takega konektroja kot stara ampak ima kar kable zapečeno zraven, prav tako ima balast visokonapetostni kabel ki se ga ne da odklopit. Kit je očitno mišljen kot nek amaterski izdelek, saj je potrebno vrtanje v zadnji pokrov žarometa.
Stvar je taka da to absolutno odpade (trda plastika-ni primerna za vrtanje), kot drugo okoli žarometov ni prostora za montažo balasta, da bi ga pa kar nekak prpopal z selotejpom pa odpade. Prav tako ne mislim vrtat nič na vozilu, posebno ne pleh.
Torej prostor primeren za montažo je označen na sliki, tam je tudi nek nosilec z luknjami; Original kabel 12V bi na izhodu iz kabine precvikal dal gor ustrezen konektro in ga izpeljal iz kanala do balasta. Na preostali konec pa bi dal gor ustrezen konektro in ga povezal z balastom. Na sami žarnici pa bi konektro odcvikal stran in dal gor tak konektro da bi direktno pasal v originalnega. Torej stvar bi bila kolikor tolk profesionalno narejena.
to pa pomeni da bi bilo tako med balastom in žarnico cca 3m original kabla. No glede na to da ta je Xenon žarnica manj močna 35W in da deluje na 85V ne bi smelo biti težav, vendar me skrbi visoka napetost ob startu (23kV), tu pa bi lahko zaradi neprimernega kabla prišlo do kratkega stika - če prav razumem bi lahko preskočila iskra med enim in drugim kablom.
