Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Matej001
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr jun 23, 2004 1:01 pm

Nasvet glede ALU 17 in porabe...!!!!!

Napisal/-a Matej001 Sr jun 23, 2004 1:21 pm

Živjo
na tem forumu sem na novo včlanjen in sem nov, vendar ga kar redno berem...kolkrtolk....
Kupil sem opel astra karavan 1.6. 16v, 100 ks, oblika letnik 96, in se odločam za nakup alu platišč, trenutno so gor gume 185/60 r14 na jeklenih platiščih, vendar bi rad kupil ene 16 ali 17 colske alu...ker na tem metalikviola karavanu res lepe zgledajo, ....sem videl v nemčiji en res lep primerek..seveda me eventuelno čaka še nižanje avta..bomo videli...gre za to, da 15 colske feltne ne zgledajo dobro na tako velikem avtu, čeprav mi to vsi priporočajo zaradi denarja...čeprav v ceni samih felten ni take razlike kot v platiščih...pa pustimo to...ker razlika v denarju med 16 in 17 gumo ni bistvena, je pa velika napram 15 col me zanima sledeče...
Glede na to, da ima avto samo 100 konj, me zanima za koliko se bo povečala poraba in zmanjšala končna hitrost, če dam gor alu 205/45 16 oz. 205/40 17, kolikor je homologacija felten za mojo astro. Trenutno avto porabi cca 7l na 100 km in gre po ravnem cca 188 km/h.
Res bi bil vesel kakšnih resnih nasvetov in konkretnih številk in še posebej izkušenj iz prakse, ki jih ima kakšen lastnik takega avta..ali pa obstaja kakšen fan klub za ople oz. forum, kjer se debatira v stilu fan klubov za ostale avtomobilske znamke.
Tele podrsane radkape na mojem avtu me res delajo že živčnega... :evil:
Hvala za nasvete.
Matej
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Napisal/-a SEVERcek Sr jun 23, 2004 2:01 pm

Kolega je mel na fiat bravi 205/40/17 (80 :!: KM) Zgledlo je sicer :shock: :shock: samo z keslom je naredo 150 km manj pa avto ni letel vec kot 160, dobro stevec je itak lagal sam vseeno letel je kr fejst manj!
Torej moje mnenje je16" :wink:

LP
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
Uporabniški avatar
alko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Pe nov 14, 2003 11:34 am
Kraj: MB

Napisal/-a alko Sr jun 23, 2004 2:21 pm

SEVERcek je napisal/-a:Kolega je mel na fiat bravi 205/40/17 (80 :!: KM) Zgledlo je sicer :shock: :shock: samo z keslom je naredo 150 km manj pa avto ni letel vec kot 160, dobro stevec je itak lagal sam vseeno letel je kr fejst manj!
Torej moje mnenje je16" :wink:

LP


se strijam, kolega ima 205/45r16 na bravotu 80km, pa tudi jamra. No za sytling je treba potrpet. jaz bi tudi 16". :D
S-CORNER: MEDIUM RIGHT - Aim speed: out 230 km/h
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Napisal/-a SEVERcek Sr jun 23, 2004 2:24 pm

Jaz bom drugo leto verjetno sel iz 15" na 16" letos ni blo dnarja pa se za 4X108 se tezko kaj dobi rabljenega!

LP
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
Matej001
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr jun 23, 2004 1:01 pm

Napisal/-a Matej001 Sr jun 23, 2004 3:04 pm

Nekaj jaz ne razumem..sej pri končni hitrosti je menda ja važna širina gume, ta je v mojem primeru 205 in tuki nima veze al je nataknjena na 15, 16 ali pa 17 colsko feltno..
potem bi bilo najboljše v mojem primeru 195/45 16 gor dat, je samo za eno dimenzijo širše kot sedaj tovarniške gume, to se pa menda tudi ne more toliko poznat...
ker 15 colarke so res bedne...
dajte mi še drugi kaj svetovat, kakšnega večjega reduciranja končne brzine ne bom prenašal, ker že zdaj ne gre avto več kot 190, dolina 210 kmh. To pa ni baš...
 
SEVERcek
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Sr okt 29, 2003 12:57 pm
Kraj: Prelepa Bistrica

Napisal/-a SEVERcek Sr jun 23, 2004 3:31 pm

Ni vazna samo sirina! Je tudi v tezi felne in gume :wink: Meni osebno se ni nic spremenilo ko sem sel iz 175/70/14 na 195/50/15
Can`t find your cat?
Look under my wheels!
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr jun 23, 2004 3:36 pm

Bi samo opomnil, da so gume takih dimenzij tudi drage.
SlikaSlika
 
tenko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: To dec 23, 2003 12:45 am

Napisal/-a tenko Sr jun 23, 2004 4:52 pm

sej je 195/45/16 cenejša kot 205/45/16,al si primerjal 15"in 16"(17")
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Sr jun 23, 2004 7:53 pm

hum..

1.6 16V 103 konje, 205/40/17.

prej 195/50/15

prej slo brez problema 200 po ravnini (po stevcu), zdej prleze na ene 190.

Poraba je ista, pospesuje pa mogoce za odtenek slabse (bolj se pozna recimo ce v hrib zahodis, pa kr ne potegne, dokler ne saltas nizje da ma eni 4000+ obratov vsaj..).

tko da jst sm z 17" zadovoljen 8)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jun 23, 2004 8:09 pm

No še tebi...tle maš tak kalkulator, za gume primerjat, in maš tm navodila, pa ti zračuna kok bo odstopanja prbližno...v obsegu...torej posledično kok ti bo števc lagal :wink:
http://users.volja.net/honda/calc.html


LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Sr jun 23, 2004 8:29 pm

Če ti izgled avta dost pomeni in ne nameravaš (v bližnji prihodnosti :twisted: ) dirkat po lokalnih dragih, ti priporočam 17-ke, seveda če imaš dinar. 100KS in 16V bi moralo zadostovati za takšno platišče (če pa maš že serijsko homologiran, pa itak ni panike!) Najboljše pa je seveda, če izveš iz prve roke (poglej na kakšen nemški opel forum, ali pa celo slovenski, mislim da edn obstaja) Go for 17's! :D

LP Tilen
Slika
 
Matej001
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr jun 23, 2004 1:01 pm

Napisal/-a Matej001 Če jun 24, 2004 9:37 am

Se pravi, da lahko pričakujem cca 10 km nižjo brzino in enako porabo ali kaj? a ima še kdo kaj izkušenj, napišite...
pa še to me zanima, najbrž bi bilo treba avto spustiti, ali pač ne...kaj priporočate...a3m varianta(bolj cheap), turnšek, ali kaj tretjega...
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Če jun 24, 2004 9:55 am

Mam 115 KM,

pa grem iz 16" nazaj na 15". Zdej pa si sam razloži, kaj to pomeni.
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Če jun 24, 2004 9:59 am

ja glede tega je tako.

če maš cca 100KM pa si sedaj na 15 sebo na končni kot je seđo napisal poznalo. sedaj če misliš divjat oz so ti pospeški in končn apomembni potem jaz nebi šel na 17 col. če pa ti je bolj važen styling potem pa.

je pa sranje če maš lepo spedenan avto pol pa nikam ne gre.
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
alko
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Pe nov 14, 2003 11:34 am
Kraj: MB

Napisal/-a alko Če jun 24, 2004 1:29 pm

najdi razmerje med "stylingom" (videz) in "tuningom" (zmogljivost) - sam ves kaj rabis. Meni je vecino ljudi svetovalo 225/45/r17, se strinjam to bi bil pravi izgled, vendar mi ni zal da sem dal gor 205/55/r16. Avto se 100x boljse obnasa, edino kar je treba ga je treba se spustit.

odlocitev je tvoja, jaz sem najdel kaj sem hotel.
S-CORNER: MEDIUM RIGHT - Aim speed: out 230 km/h
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Če jun 24, 2004 3:07 pm

Pri meni je isto kot pri serđotu
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če jun 24, 2004 3:08 pm

alko je napisal/-a:najdi razmerje med "stylingom" (videz) in "tuningom" (zmogljivost) - sam ves kaj rabis. Meni je vecino ljudi svetovalo 225/45/r17, se strinjam to bi bil pravi izgled, vendar mi ni zal da sem dal gor 205/55/r16. Avto se 100x boljse obnasa, edino kar je treba ga je treba se spustit.

odlocitev je tvoja, jaz sem najdel kaj sem hotel.


Ja sej z gumami je včas treba kompromis najdit...z širšimi res učas zjebeš vodljivost...odzivnost , ampak definitivno pa pridobiš nekaj na samem oprijemu, gripu...prečnih g silah v ovinku če hočte , predvsem na suhi cesti...
je pa itak tud od avta odvisn...če bo dal na avto k je že tko štorast ful široke gume, bo res avto vodljiv k NEOPLAN od Kompas holidays, medtem ko pr recimo BMW-ju tega ne boš tko čutu, ravno zarad "serijske" super vodljivosti (avto bo sicer slabše vodljiv, a še zmir dost dobr)... odvisno pač :wink:
Sam bi šou na recimo A4, takoj na 17, pa so ble glih lani nove 16' gor dane, tko da...
Drugač pa kokr jz vem je najbolj znana tkole v športnem merilu, po svoji občutljivosti na preširoke gume Mazda MX-5...Ful zjebeš s preširokimi in prevelikimi platišči..17 col...spet ena informacija...za lastnike MX-5 pač :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
_spirit_
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: So avg 23, 2003 4:02 am
Kraj: Koper

Napisal/-a _spirit_ So jun 26, 2004 10:40 am

Jaz sem na moji ibizi šel iz 195/55-15 na 205/40-17. Na končni se mi ne pozna, na pospeških in porabi niti. Je pa res da sem šel iz ALU na OZ superleggero ki je izredno lahka feltna. Motor pa je 100km.
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne jun 27, 2004 9:32 am

Jaz imam zimsko pnevmatiko 205/55/16 na alu platiščih in letno na alu platiščih dimenzije 215/45/17 in moram reči, da se mi kakšna razlika glede končne hitrosti oziroma pospeškov sploh ne pozna.Poraba je pa poleti večja zaradi tega, ker klima non-stop dela in še to od 0.4-0.8L.Lep pozdrav vsem :!: :!:
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne jun 27, 2004 10:29 am

Ah. Prav nic pametnega ti niso napisali. :ne
Najprej takole. 185/60 R14 NI prvovgradnja sirina pri astrah. Vse astre, ki so imele 14 colska platisca so imele dimenzije 175/65 R14, sport razlicice in classic razlicice z ALU platisci pa 195/55 R15 (Malce vec odstopanja, pa vendar). Torej, sirina je pomembna, velikost felgne ni. Teza felgne se v praksi ne pozna kaj veliko, saj je nekje blizu kovinskega platisca. Izjema so lahka jeklena platisca, ki so res izjemno lahka (tista, ki jih imajo povecini passati, audiji ...).

Zdaj pa pomembnejsi del: sam sem kaksne 3 mesece ugotavljal, ali sirina 205 sploh gre na astro, dobil pa toliko razlicnih odgovorov, da se danes ne vem, kdo ima prav (avtomobila pa ze lep cas nimam vec). Pooblasceni servisi so me celo prepricevali, ko sem privlekel 16 colska platisca, ces, da to pa ze ne gre na astro. Ostali tunerji in prodajalci so govorili, da bo treba blatnike "porezat". To je tisti zaviti del pri zadnjemu blatniku, kjer se nabere cestna umazanija in ki pospesuje rjavenje pri oplih. Torej, ker sem perfekcionist, sem se odlocil za 195/45 R16. Obseg je popolnoma identicen serijskemu (0.2% razlike), in ob original irmscher platiscih (7Jx16 ET42) ter eibach vzmetem ni bilo nikakrsnih problemov. Lega je bila fenomenalna (prej katastrofalna), nikoli ni bilo tezav z nasedanjem gume, pa je bil avto vsak teden polno nalozen (studenti :P ).

Slika
Astra F, 1.8i GLS. Ni bilo opaziti slabsih zmogljivosti, morda kaksnih 50km manj z tankom goriva, kar je seveda v mejah normale. Tukaj je vidna tudi pravilna lega platisc - ne smejo strleti izpod blatnikov.

Problem pri oplih je tudi ET, ki je pri serijskih platiscih 49, kar zna biti tezavno, saj imajo ostale znamke platisc ET povecini od 35 do 38. Sirina 205 bi po mojem mnenju ustrezala - nenazadnje ima GSi serijsko 205/50, pa nisem zasledil, da bi imel sirse blatnike ali spremenjeno podvozje - a le ob skrbno izbranih platiscih (ET).
Torej, (spet moj perfekcionizem), jaz bi se na tvojem mestu vsekakor odlocil za original (irmscher), ampak te obstajajo v verziji s 4 vijaki samo do 16 col. Potem imas se Steinmetz, ki so tudi dobra izbira in imajo ustrezen ET.

Skratka, jaz ponavadi doktoriram pri takih stvareh ... :/:o:/
Je pa res, da so ta platisca precej kakovostnejsa od vseh ostalih na trziscu in zato tudi cenovno manj ugodna (komplet 16 colskih irmscher twin spoke je stal leta 1999 2400 nemskih mark brez gum :huh: ). Zato priporocam malce brskanja po ebayu. Ravno zadnjic sem iz radovednosti zasledil komplet 16 colskih twin spoke za 400 EUR.

Slika
Steinmetz

Slika
Irmscher Twin spoke (15 col)

Slika
Irmscher starspoke
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov