Zdaj mam 155/70/13....aja...ali pa...kere bi šle gor brez problema?(najširše)
Pa blatnike mi ni problem rezat...

... Moral bi izprešati iz rok ven tiste gumice, ki držijo pušo in vijak v sredini z katerim je roka pritrjena in jih zamenjat z teflonskimi ali iz powerflexa pol dat od vpetja na podu do nosilcev stabilizatorja dve ojačitvi in jih še prečno vezat pa bi imel več časa mir ... tudi med amortizerjema se da povezavo tako spredaj kakor zadaj pa most je dobro malo pojačat zadaj ... avto kot tak niti ni napačen to se vidi v Rally prvenstvu in z malim vložkom narediš lahko malo raketo . Imel sem jih kar nekaj leta nazaj edino preme so mi non stop delale probleme zavore sem imel hlajene rezane ker originalne niso na nivoju , končno sem imel okrog 190 motor 1.4 Fiat Tipo 1372 ccm predelan na 122 km ...seeman66 je napisal/-a:Sem tudi sam pred casom imel 175/60 13 gor pa je bilo OK.Samo roke pa končnike sem menjeval kot po tekočem traku.
lp seeman66
... ne rabiš mene greš do enega avtokleparja da ti zavari pod motorjem koš in med amortizerjema zgornjo povezavo večali manj vedo vsi kaj je to in enega dobrega strugarja, ki ima tudi prešo da ti iztisne ven dušilno gumo in pušo pa jo zamenja z teflonom ali z gumo za amortizirat prešo saj če mu boš razložil kaj hočeš bi moral vedet - ni nek posebno zahteven postopek ... drugače pa sem jaz opustil Yugota predvsem zaradi problemov okrog podvozja vedno mi je trgalo spodaj pod na nosilcu in notranji blatnik je pokal po sredini čeprav sem dal čez njega pločevino in med notranjim blatnikom in podom je začelo po par mesecih zijat špranja zadnji most je tudi rad pokal ... pol sem ga prodal in šel na drug avto ... bom probal poiskat slike od avta, da boš videl o čemu sem govoril ... l.p. Madyugo_tuning je napisal/-a:touran je napisal/-a:raje daj 15 pa 175/50r15
men se gre predvsem za širše gume oz platišča...k itaq blatnike bom drugačne naredu..
*mad: ti boš men mogu v praktiki kej pokazat...k nimam pojma kaj nej naredim...ops:
drugač...pa obladaš..![]()
... To sem delal leta 96 takrat sem naredil motor menjalnik in podvozje in za takega razbitega so mi ponujali 1800 Dem recimo, da sem takrat jaz nanj uložil 7000 dem - motor sem kupil iz poškodovanega avta Fiat Tipo z 28000 prevoženimi km v Italiji in ga delal - lajšal vztrajnik motorno gred nižal glavo večal kanale menjal ventile z posebnimi iz dirkalnega programa Fiat puliral gred ojnice izenačil teže batov premaknil odmično za 4 stopinje naprej - takrat se je ta tip motorja vozil v Italiji v klasi 1400 verzija injection z 145 km ... menjal sem tudi odmično gred z eno divjo, vzmeti ventilov, vplinjač -DCNF 36/36 Weber izpuh je imel cev 50 mm kolektor je bil serijski spuliran naprej se je delil na dvojno cev in športni lonec je bil tudi gor . Električna benz pumpa membranska od mini cooperja podvozje zavore menjalnik sestavljen iz par različnih menjalnikov nekaj zobnikov od A 112 nekaj od Ritmo 1300 in 128 Sport stvar je letela, držala dobro cesto in nekaj časa je bila pojem tu dol po obali ... vrtela se je do 9000 vrtljajev Delal mi je pa to mašino Franko Markežič iz Adriatika avtomehanika ... on pa je takrat vozil fiat Uno 1.1 z 95 konji ... Težili so mi bolj zaradi zvoka (policija) ker je bil lonec direkten in niso bili še toliko razdraženi z homologacijami kot danes ... pred tem sem imel drugega Yugota kjer je bil notri motor 1.1 z glavo, ki mi jo je predelal Urbančič (takrat je on pripravljal komplet Yugote za pokal Yugo kupil si Yugo 45 junior ki je bil najcenejši on je povaril školjko dal notri roll bar predelal vse za dirke) moj je imel okrog 82 konj ta se je tudi vrtel samo pospeški so bili dosti slabši ... L.p. Madyugo_tuning je napisal/-a:ej..mad...a se ti je sploh splačal popravljat avto:!?!?...kolk je pa bla kej registracija?..a je blo kej blemov zarad gum?...aja...pa men ni blem zadaj preuredit za 195 široko gumo...men je bel blem spredaj...drugač pa....itaq...sm se zdej prvo spravil nad koreserijo...da rjo vn poberem...pol bom šel pa na mašino..pa ostalo...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov