
Blinder je napisal/-a:115 in ne 116
BoBeR52 je napisal/-a:http://cgi.ebay.de/Bodykit-Wide-Bodykit-Breitbau-Kia-Pro-Ceed-Razzor-/320557708255?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4aa2ba73df
pixie je napisal/-a:glede stylinga nebom nč reko, glede tuninga pa se ti ne splača čipat saj je to atmosferc in dobiš premalo moči za ta denar...
Jerch_ je napisal/-a:kar se tiče čipanja se prej dobro pozanimaj, kako to vpliva na točno tvoj tip motorja in vitalne dele. recimo, ko sem jst to delal (sedaj že imam 110.000km čipanih in še skoraj toliko nečipanih) mi je bilo jasno povedano, da pač naj pričakujem, da ob neprimernem izivanju bo najprej šla sklopka. poleg tega so mi rekli tudi, da je primerno olje menjati na 10.000km po tem ko sem se sprehodil čez magičnih 200.000km...
nekdo, ki ima izkušnje s tem motorjem bi te moral opozoriti na hibe. če pa boš čipal pri priznanem tunerju se bo s tabo vsedel tudi v avto in ti malo razložil kako je stanje. nimajo vsi avti enake rezerve in mogoče je honda bolj zaprta ter ime predimenzionirane dele, ker obstajajo močnejše različice z isto sklopko in istim vztrajnikom itd.. skratka pretehtaj gain/loss, ker vsaka palica ima 2 konca. jst sem se odločil, da tvegam. res pa je, da se strogo držim pravil kar se tiče ogrevanja in ohlajanja motorja. in verjetno, če nebi čipal nebi bil tako pozoren na to.
bodzy je napisal/-a:Jerch_ je napisal/-a:kar se tiče čipanja se prej dobro pozanimaj, kako to vpliva na točno tvoj tip motorja in vitalne dele. recimo, ko sem jst to delal (sedaj že imam 110.000km čipanih in še skoraj toliko nečipanih) mi je bilo jasno povedano, da pač naj pričakujem, da ob neprimernem izivanju bo najprej šla sklopka. poleg tega so mi rekli tudi, da je primerno olje menjati na 10.000km po tem ko sem se sprehodil čez magičnih 200.000km...
nekdo, ki ima izkušnje s tem motorjem bi te moral opozoriti na hibe. če pa boš čipal pri priznanem tunerju se bo s tabo vsedel tudi v avto in ti malo razložil kako je stanje. nimajo vsi avti enake rezerve in mogoče je honda bolj zaprta ter ime predimenzionirane dele, ker obstajajo močnejše različice z isto sklopko in istim vztrajnikom itd.. skratka pretehtaj gain/loss, ker vsaka palica ima 2 konca. jst sem se odločil, da tvegam. res pa je, da se strogo držim pravil kar se tiče ogrevanja in ohlajanja motorja. in verjetno, če nebi čipal nebi bil tako pozoren na to.
hvala za mnenje, sam se strinjam s tem kajti avto ima šele 2000 kilometrov in ga niti podrazno še nimam namena čipati , za športni filter razmišljam in mislim da nima kaj škoditi , predvsem me zanima styling kar se tiče bodykita , ali pa posebej pragov odbijačev neonk itd...venda razumem avto je nov ni veliko še na razpolago.
lizard je napisal/-a:Pa kak športni filter? Kot prvo imaš turbo motor, se pravi ne bo nobene razlike v zvoku, pa tudi v performansah ne. Kot drugo pa imaš 1.6 mlinček dizla, o kakem športnem zvoku sanjaš?
Daj gor ena lepa 17 ali 18 col platišča in DOBRE gume, spusti avto za 30 mm in je to to. Nato ga še čipaš, mogoče dokupiš športnejše ploščice (če želiš tudi športnejše diske) pa si opravil. Čipaš komot tudi zdaj ko im 2000 km, a recimo raje počakaj do ene 5000 km, da bo vse lepo utečeno, v tem času pa kupi stvari ki sem ti jih predlagal.
Drugič pa kupi 2.0 dizla.
rupp je napisal/-a:če te zanima extrem, več na zs
http://www.bolha.com/cip-tuning/kia-cee ... 1272962886
drugač pa ne dajaj 19k na 1.6, sam imam 2.0 in sem imel porabo z 225 35 19 10-11 litrov (če sem pritisno tudi 15 ali več) pred predelavo + še gre nikamor, tako da na 1.6 ne bo velike razlike. Odvisno pa tudi če imaš bencinarja ali dizla, nisem zasledil.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov