Napisal/-a JohnyR Pe feb 06, 2004 7:41 am
Naj še jst dodam svoja 2 centa.
Če je avto res 16v,potem je že tovarniško spuščen, kar je zelo dobra osnova za naprej. Motor v njem je 1,8 16v (99KW) 135 ali (101KW) 137 KM (odvisno če je model z katalizatorjem ali brez).
Pri a3m lahko dobiš sprednje fedre, ki ga znižajo za dodatnih 2,5 cm ( cena: cca. 25k SIT ).
Za feltne 16" + gume 215/45 R16 boš odštel cca. 200k SIT
Za feltne 17" + gume 215/35 R17 boš odštel cca. 250k SIT
Splača se ti vgraditi še športen zračni filter in to varianto, kjer dobiš enega direktno na sesalni kolektor in drugega (majhnega) za na motorček prostega teka.
Za auspuh so ti pobje že povedal. Če je model brez kat. ti priporočam spelat samo cev do zadnjega v tem primeru športnega lonca.
To ti je neka osnova, kar se tiče tunninga, od tu naprej pa je najbolje, da si zamisliš svoje predelave o katerih se lahko posvetuješ tudi tukaj.
http://www.raceland.si