Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr nov 03, 2004 1:29 pm

Josephe je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Kašne bumbarije klele...

Fedre original se da skrajšat tako da jih odrežeš, lahko pa tud stisneš (seveda vse pri vugi, da nau kdo doma delov...) Pogoj za varnost ko to nardiš je, da daš še amortizerje stršat...


Pri amortizerju lahko batnico skrajšaš, obnoviš, daš stršat...


Pozor - sj ne vem če ste probal, samo če ti enkat nove fedre not vgradiš se poj pejd mal pelat pa to, ne sam na tla postavt pa rečt ni se mi spustu, ker takrt kolesa postran stojijo...


A potem lahko stisne feder za kolikor želiš ( npr.15-20mm )? Potem bi moral biti stisnjen feder trši oz. večja sila da se isto posede, kajne?
Pa takrat ko to stiskanje fedrov narediš, je dobr da baš še amortizerje obnovit, samo kako, a je potrebno batnico kaj krajšat, tršat....

LP Joseph


Fedre lahko stineš do 20mm ja, za kaj več je pa že mislim da brezveze... Poglej - ponavadi velja, da do 4cm spuščanje dovoljuje obične amortizerje (seveda s trdimi športnimi vzmetmi), vkolikor pa spuščaš več je pa treba ali kupit šp amortizerje, al pa obstoječe utrdit. Koliko utrdit pa bo povedal g.Vuga, ki ima točne podatke koliko se določen serijski amortizer utrdi za optimalno lego avta.
Slika
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Sr feb 28, 2007 2:50 pm

Jst bi pa kr v tej temi vprašal ko že glih o vzmeteh debatiramo ali lahko športne fedre še bolj stisneš za kakšen centimeter ker mam zdej uspredi -35mm bi pa mel mal niži -40mm -45mm ali se splača, ali bolje kupit druge ?
Clean look
 
tune - drive
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jan 10, 2007 6:36 pm

Napisal/-a tune - drive Sr feb 28, 2007 3:42 pm

Še kako poznani taki primeri pri Audijih A4. Ni problem v vzmeteh."Problem" so zadnji amortizerji.

Smo poskusili na en avto (Audi A4, po letniku 2001) vgraditi več različnih znamk vzmeti, rezultat je bil pri vseh enak. Zadaj se je avto znižal samo za 15 do max.20mm.

Zadeve smo reševali tako, da smo stranki ponudili nakup kompletnega športnega podvozja. Ko smo ga vgradili je bilo OK.
Lep pozdrav,

tune&drive
tuning@eSvet.net
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Sr feb 28, 2007 3:46 pm

tune - drive je napisal/-a:Še kako poznani taki primeri pri Audijih A4. Ni problem v vzmeteh."Problem" so zadnji amortizerji.

Smo poskusili na en avto (Audi A4, po letniku 2001) vgraditi več različnih znamk vzmeti, rezultat je bil pri vseh enak. Zadaj se je avto znižal samo za 15 do max.20mm.

Zadeve smo reševali tako, da smo stranki ponudili nakup kompletnega športnega podvozja. Ko smo ga vgradili je bilo OK.

Problem je v bistvu zgolj prvih nekaj 100km. Čez čas se tudi zadaj amortizerji posedejo in avto dobi pravo-željeno višino.
 
tune - drive
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jan 10, 2007 6:36 pm

Napisal/-a tune - drive Sr feb 28, 2007 3:59 pm

Pri znamkah vzmeti, ki smo jih mi vgradili, to ni držalo.

Po vseh informacijah, ki smo jih zbrali (tudi na Porsche Slovenija, pri VAG dealerjih,...) se zadaj noben Audi A4 od let. 2001 dalje pri uporabi serijskih zadnjih amortizerjev ni znižal za več, kot 20mm.Ampak samo z zamenjavo kompletnega podvozja.

To lahko potrdijo tudi nekateri uporabniki tega foruma.
Lep pozdrav,

tune&drive
tuning@eSvet.net
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr feb 28, 2007 4:18 pm

tune - drive je napisal/-a:Pri znamkah vzmeti, ki smo jih mi vgradili, to ni držalo.

Po vseh informacijah, ki smo jih zbrali (tudi na Porsche Slovenija, pri VAG dealerjih,...) se zadaj noben Audi A4 od let. 2001 dalje pri uporabi serijskih zadnjih amortizerjev ni znižal za več, kot 20mm.Ampak samo z zamenjavo kompletnega podvozja.

To lahko potrdijo tudi nekateri uporabniki tega foruma.


Res je, vendar meni se ni znižal niti po vgradnji kompletnega podvozja. Razloži tole?
Sem moral vseeno k Vugi!
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Sr feb 28, 2007 4:28 pm

Denii je napisal/-a:Jst bi pa kr v tej temi vprašal ko že glih o vzmeteh debatiramo ali lahko športne fedre še bolj stisneš za kakšen centimeter ker mam zdej uspredi -35mm bi pa mel mal niži -40mm -45mm ali se splača, ali bolje kupit druge ?


Prosil bi za odgovor ?
Clean look
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko Sr feb 28, 2007 4:44 pm

Zanimivo!
Moj polo ma serijsko -15 mm, zej če prav razumem se da fedra stisnit še za 20 mm :?:
Pol je to nekj takega kot bi dau fedre -35!
Kak je pol to skladno z zakonom! (policaji, tehnični?)

Pa nj kdo napiše kak naslov pa cifro od nekoga ki se s tem ukvarja!

Hvala
'Ko voli nek' izvoli...
 
tune - drive
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jan 10, 2007 6:36 pm

Napisal/-a tune - drive Sr feb 28, 2007 4:57 pm

Pri nižanju s kompletnim podvozjem je odvisno tudi kakšno podvozje posamezni proizvajalci izdelujejo.

Npr.: pri nekaterih proizvajalcih podvozij, se lahko celotno vozilo zniža 40mm. Pri nekaterih spredaj 40mm, zadaj 20mm. Ali spredaj 40mm, zadaj 30mm. To je čisto odvisno od proizvajalca podvozij.

Naj pa omenimo še nekaj, kar je včasih problem.
Po podatkih proizvajalca se celotno vozilo zniža za 40mm. Ko vgradimo vzmeti, se pa vozilo dejansko zniža spredaj 40mm, zadaj 20-25mm. Seveda, stranka s tem ni zadovoljna. Pa pokličemo proizvajalca, oziroma njihovo prodajo, in nam le-ta razloži, da so določene vzmeti izdelane po sistemu "kajla". Vozilo se zniža spredaj več, zadaj manj. Ampak to, dokler določenih vzmeti ne vgradimo ne vemo. Včasih smo pa tudi mi, kot prodajalci nateg... :P .

Lahko, da je bil pri tebi "dejvi" tudi ta problem. Zgolj ugibamo. Upamo, da so ti rešili zadevo, tako, kot si si zamislil.
Lep pozdrav,

tune&drive
tuning@eSvet.net
 
VZMETI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če okt 18, 2007 9:22 pm

sportne vzemti na A4 niso sedle

Napisal/-a VZMETI Pe okt 19, 2007 10:05 am

zivjo

jaz sem vceraj znizal Audija a4 tdi avant (35m-35m) in zadaj mi se je prevec ulegel.
kaj se da kaj nardit,ce ve kdo naj mi prosim pove!?
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Pe okt 19, 2007 10:18 am

Gumico podložiš pa je. Se da nabavit. Recimo:
http://www.weitec.de/de/products/sdkits_d.html
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Pe okt 19, 2007 10:20 am

Pa počakaj še malo, kak teden. Mogoče se bo še posel kaj naprej. Meni se je celo pri Eibachu spustil naprej še za 0,5 cm glede na prvi dan.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe okt 19, 2007 11:32 am

boh pomagej ceprav je ze odprl temo in zvedel precej informacij
on odpre 3 leta staro temo...

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56991
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov