sm gledov slike tvojga hrosca

a mi lahko poves sam s cim si masino tko spucov

al je le nova

P.S. A mas se kksnga drugga VW-ja[/quote]
poleg hrošča je pr hiši še bus 1.8, letnik 74.
kar se tiče mašine... ta slika je iz neta, ampak moja ne bo nč slabša. Tega materjala se po netu dobi ogromno. Barva hrošča na slikah tudi ni taprava, ta je bla še pred šprickitom in barvanjem. Zdej je temno plava in obnova hrošča se bliža koncu.
pred špricitom morš vso pleharijo nahitro zbrusit z navadnim papirjem od prbl 180,
rjavino zbrusiš v nulo (do pleha). Povsod tam kjer je do pleha pobarvaš z podlago (vse prej razmastiš z nitrotom), če je kej potolčeno pokitaš z poliesterskim kitom (dvokomponentnim) in zbrusiš z navadno karto od 180, prask ni treba ker jih bo že šprickit zalil. Naneseš šprickit tam kjer je barva na vidnih mestih, za blatnike oznotr
imaš body.
šprickit se brusi samo z eno vrsto papirja, če boš najprej z bolj grobo, pole pa z bolj fino se sledi grobega papirja ne bojo lih tko hitro zgubile, tko da to ni pametno delat.
za navadno barvo je 600 vodobrusni zadosti, če vzameš od 1200 tudi ne more škodit samo boš porabu 3x več cajta
jst sm rabu šprickit GRIFO F16, cena je bla 1720/kg, zraven pa rabiš še en litr trdilca (2700/kg).
preden začneš moreš vedet da je dela ogromno in pazi da ne boš prej zgubu živcu