Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback So feb 12, 2005 11:49 am

Zelo lepo...moj kolega je pred kratkim kupu malo rabljene feltne TSW -samo drug model, in sicer 17 colske, pa je dal za vse 4feltne 80000k...

lp
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN So feb 12, 2005 12:09 pm

1.9 tdi 130 KM. Super motorček :P
 
Uporabniški avatar
Grega24
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: So avg 21, 2004 3:07 pm
Kraj: BLED

gume...

Napisal/-a Grega24 So feb 12, 2005 1:50 pm

Priporočam Michelin Pilotke.... Sam vozim na michelin pilot exaltu 205 45 16 in sem noro zadovoljen....
lp
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So feb 12, 2005 1:53 pm

MALIJOHN je napisal/-a:Mam iste zimske gume kot Mate in je res kar je povedu.


Zdej si me dokoncno resu, hvala :) Ne bom vec v dvomih, da je avto zanic in ima zacuda zanic lego na cesti. Zadnjic se peljem za Citroen xsaro, 70 skoz en ovinek. Un avto lepo skoz, men pa zadnji konec zacne opletat :shock: Komi cakam, da jih zamenjam.

Glede avta: Kdaj bos pa RSRa obiskal? ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN So feb 12, 2005 2:33 pm

Glede čip tuninga pa sm skeptičen. Sm zadnč na servisu vprašu ( pa se model spozna na to, pa mi skoz vse nardi tko k je treba) je reku da če ga mislm še met naj ne dajem Čip not. Baje imajo dost popravil sklopk, pa prav da turbine grejo rade. Avto pa misl met še zihr 2 let, k sm novga kupu pa se mi ga ne splača prodajat! Mogoče bom šu vsaj probat za tist en teden k ga maš lahk not. :roll:
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne feb 13, 2005 8:59 am

Po cipanju so deli bolj obremenjeni. Drugac ne more bit, ce mas vec navora in vec moci. Je pa zalo veliko odvisno od uporabnika. Ce ga ne bos nikol mrzlega prtisnu (ogreto mora bit tud olje) in ga ne bos tisu celo uro skupi, po mojem mnenju ne bo nc prej crknl kot sicer - vsaj opazno prej ne. Seveda pod pogojem, da je ciperanje izvedeno tako kot more bit in ne na skodo motorja.
Ce mas pa nov avto pa se v garanciji, je pa za premislt, oz. je treba nekak narest, da se razlike ne opazi.
Slika
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost