Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Pe maj 13, 2005 1:40 pm

yurchek je napisal/-a:
_VeNoM_ je napisal/-a:
yurchek je napisal/-a:
Dej mir no nimaš blage veze....jst mam 205/40r17 na avtu 1.4 75km (prej blo 185/65r15) pa se ne pozna pri moči ama nič, na trdoti se je pa šele po nižanju, pa še to ni neke hude neudobnosti....





HAHAHAHAHAHAHAHA YURCEK si pa en debilko!no prid pa bova dragala ti pa tvojih 17col feltnam :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: pa da ti pokazem da ti gre avto za en drek,moc si zgubu na avtu definitivno ;) ;)


Se vdi da nimas pet cistih glede logke
:roll: :roll: :roll: :roll:

lahko pa prides s svojimi 75KM pa jaz z svojimi 75KM, pa zvecer na en plac pa bova podragala!!!


da ti se mal pospeske omenim :lol: :lol: enostavno jih nimas vec!


Ne vem kje maš ti zdej logiko 75km mam jst lahk na fičotu ti pa na trafficu(btw moj avto ma 1200kg, ne vem kko bi ga lahko primerju s tvojmu)...če bi hotu draggat al pa bi me to kakorkoli veselilo bi si kupu drugačn avto, lahko tud za 3x manj cene. Lahko ti povem po svojem občutku in izkušnjah da je +- manj kot 5% na mojem avtu, po porabi pa tudi. Izkušenj mam pa 150000km s 3 avti in pa 7 let izpit da si ne boš belil glave. Ti dam pa eno stvar prav avto gre res za en drek, ampak jst ne potrebujem več.Ne vem pa kako lahko govoriš o nečem kar še videl nisi kaj šele da bi peljal, najbrž verjameš tud v boga sucker. Če pa bi se rad meril kdo ima daljšega kurca pa povej, je tudi za to avto v garaži! .

p.s.: ne rečem da je bolši performance s 17tkami kot s 16tkami, ampak to se pri normalni vožnji ne pozna. Ne vem pa če bo fant hodu ravno na mobikrog da bi se mu splačal plačat ceno lepšega izgleda za par stotink boljši krog. Bi verjetno kakšni popravki na podvozju tistega avtomobila prinesli bistveno več kot pa 16tke namest 17tk.


Če kdo nima logike, si to ti yurcek, namreč preber si cel post,najprej ostale pol še svoje.V zgornjem trdiš,da ni razlike, v zadnjem,da je slabše.Citiram:ne rečem da je bolši performance s 17tkami kot s 16tkami

Da nadaljujem, kaj je treba boga, ki ni nič kriv mešat v to in nekoga žaliti!!!Jst nisem veren, pa vseeno ne žalim drugih.Venom ti je samo dal primerjavo "pospeške" ker očitno nočeš dojeti, da avto zgubi na moči.

Khmmm:citiram:Če pa bi se rad meril kdo ima daljšega kurca pa povej, je tudi za to avto v garaži! . Najbrž si pozabil uprašaj?? al si hotu povedat, da maš avto, kot nadomestilo???

Brez zamere, samo smešno mi je, ko berem na temle forumu marsikaj, kar logike nima spljoh :P :P :P

L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe maj 13, 2005 2:35 pm

yurchek je napisal/-a:
Ne vem kje maš ti zdej logiko 75km mam jst lahk na fičotu ti pa na trafficu(btw moj avto ma 1200kg, ne vem kko bi ga lahko primerju s tvojmu)...če bi hotu draggat al pa bi me to kakorkoli veselilo bi si kupu drugačn avto, lahko tud za 3x manj cene. Lahko ti povem po svojem občutku in izkušnjah da je +- manj kot 5% na mojem avtu, po porabi pa tudi. Izkušenj mam pa 150000km s 3 avti in pa 7 let izpit da si ne boš belil glave. Ti dam pa eno stvar prav avto gre res za en drek, ampak jst ne potrebujem več.Ne vem pa kako lahko govoriš o nečem kar še videl nisi kaj šele da bi peljal, najbrž verjameš tud v boga sucker. Če pa bi se rad meril kdo ima daljšega kurca pa povej, je tudi za to avto v garaži! .

p.s.: ne rečem da je bolši performance s 17tkami kot s 16tkami, ampak to se pri normalni vožnji ne pozna. Ne vem pa če bo fant hodu ravno na mobikrog da bi se mu splačal plačat ceno lepšega izgleda za par stotink boljši krog. Bi verjetno kakšni popravki na podvozju tistega avtomobila prinesli bistveno več kot pa 16tke namest 17tk.



Dragi jurcek 8) pišem ti ovo pismo da ti povem eno al dve besedi:

No kje da začnem?!?!?
1.
yurchek je napisal/-a:jst mam 205/40r17 na avtu 1.4 75km (prej blo 185/65r15) pa se ne pozna pri moči ama nič
rekel si SAM DA SE NE POZNA!! sm ti quotal da bolje vidiš ;) ;)



2. Mej ti 20let vožnje za sabo pa 50avtov pa miljon prevoženih :roll: :roll: ampak sam si sebe zajebu v svojem postu,ker pač očitno ne znaš logično razmišljat glede takih zadev!! predlagam preber celo temo ponovno!



3. Ker avto ma pa 1200 ap 1.4 75KM??? me zanima osebno!




4. stari nočem naštevat ozirmo se hvalt kaj je kdo vozu itd... brezevez sploh tipkat pa tipke trošit za take bedne izjave!

_BiStRi_ mi je besede ukradel glede nadomestila ;) ;) ;) ;) se pa podpišem pod njegovo izjavo!



pa brez zamer!

lp venom


P.S nobeden ni reku da gremo kurce merit :roll: :roll: očitno še glede dragga pa merjenje kurcev, ne poznaš razlike!Ker avto maš v garazi je pa tvoja stvar, me ne zanima!Če maš 75KM za pokazat, povej, če ne pa adios amigos!ka sm hotel povedat z tem je to da lahko doživiš kakšna je razlika v moči ko gresta isto konska avta dragat k ma en 13 col drug pa 17!Nažalost je tko da ostaneš ti odzadi!
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Pe maj 13, 2005 3:06 pm

FAK folk dejt nehat mešat ene stvari.
Ob povečanju cole se ob isti širini in višini gume poveča kotalni obseg, kar ime dve posledici:
1. cagr bo kazal manj, kar ne pomeni nujno, da se je dejansko zmanjšala končna hitrost
2. pospešek bo zaradi večjega kotalnega obsega manjši.

POMEMBNO JE PA NEKI!
Večina pospeška ki se zmanjša in pa seveda končne hitrosti pa pride posledično iz tega, da se ponavadi pri večjih colah poveča tud širina gume.

Pri gumi 205/40/17 je taka stvar (guma ma stranske stene 8,2cm feltna pa 43,1783 cm) SKUPAJ 59,5783 cm višine.

Pri gumi 195/50/16 je taka stvar (guma ma stranske stene 9,75cm feltna pa 40,6384 cm) SKUPAJ 60,1384 cm višine.

TOREJ...Res je da je kotalni obseg večji pri drugi dimenziji, je pa zato širina majša za 1 cm in zato naj ne bi bilo prevelike razlike.

Jurchi has spoken 8) 8) 8)
 
Uporabniški avatar
RedWind
Novinec
 
Prispevkov: 384
Pridružen: Če jun 24, 2004 9:46 am
Kraj: Domzale

Napisal/-a RedWind Pe maj 13, 2005 3:18 pm

maccek_21 je napisal/-a:Hvala za info fantje, ampak še vedno bi bil vesel mnenja nekoga ki ima 17 colke na meganu. Drgač pa tista razlika u pospeških meni ni tako važna ker vozim kar umirjeno. :]


jst mam 17 col na meganu 1.6, pa je cist kul. Po moje ni neke velke razlike med 16 oz. 17. Je pa res, da so 17 lepše... sam se odloč 8)
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar So maj 14, 2005 9:50 pm

Corsa ima 1,2 pa 75KM, letnik 05 pa clo 80 KM...
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich So maj 14, 2005 10:17 pm

na megana pasejo samo tele dimenzije 17": 205/40/17, valda se na avtu pozna pozna prehod iz originalnih 15", performance(pospeski, koncna) za scepec padejo, ampak to takoj pozabis pri prvem ovinku... ce bos kupu 16" ti bo 100% zal da nis vzel 17", ker razlika v izgledu je ocitna

195/50/15 so boljse za dirkat kot 205/40/17? Mogoce, ce je zate dirkanje samo naravnost
Pa mel sem 17" dve leti...nobena ni bla nc skrivljena, pa ga nisem sparu
Pa v celih dveh letih mi je sel lezaj, ki bi ga tko al tko tud s 15" pobral...fak mogu sem dat 2000 SIT...

Je pa res da so za nase njive boljsi baloni, ker z nizkopresecnimi gumami kr skaces cez grbinaste ovinke, na lepem asfaltu pa ni primerjave
Zadnjič spremenil habbich, dne Ne maj 15, 2005 7:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Ne maj 15, 2005 10:06 am

Mislim da je guma 195/50/15 bolj za dirkat, ker gre večina povprečnih avtomobilov hitreje z 15 kot pa z 17 col feltno. Če pa ti praviš da lahko z 17 col gumo tolk hitreje spelješ ovinek kot z 15, da boš na ravnini še vedno v prednosti ti pa kar težko verjamem. Ne vem kakšno mašino imaš v meganu, ampak na mojmu turbotu so se poznale 17 col feltne povsod je pa res, da je v primeru Stylinga o katerem se pogovarjamo najboljša izbira za megana prov 17, plus nižanje. pa brez kakršnih koli spojlerjev. Gume 205/40/17 so pa od 21k (za Stuner Scudo) naprej. Tako da iz stališča stylinga sploh ni toook drago. 8)

lp
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Ne maj 15, 2005 10:35 am

habbich je napisal/-a:na megana pasejo samo tele dimenzije 17": 205/40/17, valda se na avtu pozna pozna prehod iz originalnih 15", performance(pospeski, koncna) za scepec padejo, ampak to takoj pozabis pri prvem ovinku... ce bos kupu 16" ti bo 100% zal da nis vzel 17", ker razlika v izgledu je ocitna

Bistri nared si uslugo in se odlogiraj iz avtomobilizma pa logiraj na www.ciciban.si...po tvojih izjavah sodec se ti sele priblizuje izpit za kolo, kaj sele da bi avto vozu...
195/50/15 so boljse za dirkat kot 205/40/17? Mogoce, ce je zate dirkanje samo naravnost
Pa mel sem 17" dve leti...nobena ni bla nc skrivljena, pa ga nisem sparu
Pa v celih dveh letih mi je sel lezaj, ki bi ga tko al tko tud s 15" pobral...fak mogu sem dat 2000 SIT...

Je pa res da so za nase njive boljsi baloni, ker z nizkopresecnimi gumami kr skaces cez grbinaste ovinke, na lepem asfaltu pa ni primerjave


Preden izjavljaš take stvari, bi te prosiv, da podaljšaš svoje članstvo pri cicibanu, za moje pa ne skrbi....sem že davno mimo tega. 17" se po izgledu ne morejo primerjati z 15" so lepše. Zame dirkanje pač ni samo naravnost in zelo dobro vem, kaj pomeni hitra vožnja(ne naravnost, to zna vsak).
Žal moram tudi tebe opomniti, da si še enkrat preberi moj post, kjer sem navedel, da bi za megana z 1.6 motorjem izbral 195/50/15, ker vse ostalo je v vseh pogledih brezveze, razen v lepotnem smislu.
Verjameš ali pa ne, kar se tiče dirkanja imam kar nekaj izkušenj, ampak se mi zdi,da se bom o tem raje pogovarjal z kom, ki pozna dejstva hitre vožnje, kot z nekom, ki se sprašuje okoli cicibana itd.

Naše ceste dopuščajo premalo dirkaške vožnje čez ovinke in mim grede zviješ feltno, lepih ovinkov je premalo, da bi kupoval tako nizke gume.
O tem, kaj je zame dirkaška vožnja in pa kaj je zate, se pa sploh ne mislim spuščati, ker je brez veze, jaz imam svoje mnenje, ti pa svoje, še dobro, da smo si različni...drugače bi bil dolgčas.


L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Ne maj 15, 2005 2:37 pm

Kakor so že nekateri napisali če boš mel avto za šminko potem obvezno 17 col ker lepo napolni blatnik sploh če je avto znižan, za hitro vožnjo sploh po naših cestah pa raje uzami 16 colke pa dej mal več dnarja za dobre gume.
Jaz osebno mam raje 15 col pa najboljše gume ki si jih lahko privoščim kot pa 17 col pa xyz gume.
Za tiste ki zagovarjajo večje gume ker jih uporabljajo v ST in drugih tekmovanjih se pa nej zavedajo da mi govorimo o gumah za megana 1.6 16v ki se bo vozil po cestah in ne po dirkališču.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 Ne maj 15, 2005 5:23 pm

hvala za temeljite odgovore. Mislim da ima habbich prav. Lahko bi dal 16 colke gor pa bi mi bilo potem žal za 17colke. tko da bojo 17 colke. Dirkanje pa itak odpade ker mislim avto še imeti 2,3 leta. Bomo rajš mal več šminkiral :P :P


Zdaj me pa zanima katere firme so kvalitetne za felne. ker res nočem da se mi skrivi prvič ko grem čez ležečega policaja!? :D
Toora,.........
Hvala za pomoč! ;)
 
Uporabniški avatar
Tipo-mania
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Ne sep 28, 2003 7:25 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tipo-mania Ne maj 15, 2005 5:32 pm

Če bi blo več takih uporabnikov kukr je Bistri bi se malo manj smetilo z neumestnimi posti kle na tem forumu ;)
DJ Jay
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Ne maj 15, 2005 5:44 pm

Tipo-mania je napisal/-a:Če bi blo več takih uporabnikov kukr je Bistri bi se malo manj smetilo z neumestnimi posti kle na tem forumu ;)



Me veseli, da se še najde kdo, ki razmišlja z svojo glavo...


L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Ne maj 15, 2005 5:53 pm

maccek_21 je napisal/-a:hvala za temeljite odgovore. Mislim da ima habbich prav. Lahko bi dal 16 colke gor pa bi mi bilo potem žal za 17colke. tko da bojo 17 colke. Dirkanje pa itak odpade ker mislim avto še imeti 2,3 leta. Bomo rajš mal več šminkiral :P :P


Zdaj me pa zanima katere firme so kvalitetne za felne. ker res nočem da se mi skrivi prvič ko grem čez ležečega policaja!? :D
Toora,.........
Hvala za pomoč! ;)


hmm :D Giovana, Gianelle, Wolk Racing... :lol:

no najbrž nisi mislu tok "kvalitetnih" :D drgač pa tm O.Z., Rial, Momo, AEZ (pa ne me tepst če sm kej narobe napisou..)

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Ne maj 15, 2005 7:24 pm

eclipse_R je napisal/-a:hmm :D Giovana, Gianelle, Wolk Racing... :lol:

lp

Zakaj naj bi bile te kvalitetne? Zato ker so ameriske, kromirane, in v velikih dimenzijah?

Drgac pa bistri...sem napisu da so za nase ceste balonaste gume boljse, za lep grob asfalt so pa definitivno boljse nizko presecne gume...govoril sem o gumah
Avto pa itak ni dirkalnik tako da...
Pa feltne tud ne skrivis kr tako-sej niso iz plastelina
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Ne maj 15, 2005 9:40 pm

habbich je napisal/-a:
eclipse_R je napisal/-a:hmm :D Giovana, Gianelle, Wolk Racing... :lol:

lp

Zakaj naj bi bile te kvalitetne? Zato ker so ameriske, kromirane, in v velikih dimenzijah?

Drgac pa bistri...sem napisu da so za nase ceste balonaste gume boljse, za lep grob asfalt so pa definitivno boljse nizko presecne gume...govoril sem o gumah
Avto pa itak ni dirkalnik tako da...
Pa feltne tud ne skrivis kr tako-sej niso iz plastelina


sej sm napisu "kvalitetne".. mišlen predvsem kot drage..

lp
Slika
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Po maj 16, 2005 6:58 am

Na mojmu avtu se ne pozna razlika v moči. pika.Je pa razlika v performancu in to na boljše.Zunanji obseg gume se ni povečal, širina pa se je iz 185 na 205.Ne vem kako bi lahko drugač homologiral zadevo?Če se obseg ni povečal, kaže števec še vedno tok k prej. Me pa zanima kdo od vas ki ste tok prepričljivi je mel 17tke na svojem avtu že, obenem pa tud 16tke da delate primerjavo? Oziroma iz čigavih izkušenj to govorite? Če kdo ne verjame o teži in konjih lahko tud poskeniram prometno. Ne razumem kaj je to tacga če maš v garaži več kot en avto? A mi ga je mogoče kdo od vas kupu. Pač sm hotu pojasnt da ta avto ni namenjen dragganju in da ne morte mešat jabolk in hrušk, ker to če imata 2 avta isto konjev še ne pomeni da gresta isto, pa tud če bi mel 13 col gume. Zato ne vem kaj bi kdo rad dokazal z dragganjem, da mi gre avto manj zarad 17tk?Za to tist kdo ima daljšega, ker edin to bi lahko dokazal! Še kdo ne vid logike? Sm prpravljen tud narisat! Nism napisu zato da je še kak avto v garaži da bi se hvalu ampak da sm povedu da draganje v primeru tega topica ni nikakršno dokazilo, da sm jst zgubu moč zaradi druge dimenzije gum! Fant je vprašal kaj mu priporočamo in glede na opis situacije sem ocenil da ni voznik rallyja, zato sem priporočal 17tke.


p.s.: Če ti kaj(tistemu ki je vprašal) pomaga mam prijatla z megane cabrio 1.6 16V, gor ma 17tke in avtu se ne pozna po njegovih izkušnjah nič ali neopazno.
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Po maj 16, 2005 7:12 am

_VeNoM_ je napisal/-a:!ka sm hotel povedat z tem je to da lahko doživiš kakšna je razlika v moči ko gresta isto konska avta dragat k ma en 13 col drug pa 17!Nažalost je tko da ostaneš ti odzadi!


Lej še 1x razložim za tiste ki bolj počas razmišljate. Ne morš primerjat jabolka in hruške. Z dragganjem ne morš dokazat popolnoma nič tudi če imata avta isto konjev. Dokažeš lahko edino na valjih.

Tvoja teorija: on ima škodo ki ima recimo isto konjev kot moj avto. Ima pa nekaj kilogramov manj. Vozi se vsak dan po avtocesti, jaz pa po mestu, torej je spihana. Ima manjši količnik upora kot moj avto, ima prazen tank, jaz pa polnega itd.Ima srečo pri speljevanju, je boljši voznik od mene..... In zaradi tega ker imam jst 17tke on pa 14tke me bo pustil zadaj.

Moja teorija: Tudi če pripelješ dva enaka avtomobila in natakneš enemu 17tke, drug ma pa 14tke še zmer ne morš z draganjem nič dokazat, ker je prevelik faktor pri draganju voznik. Tudi dva avta iste znamke, isti model in isti motor nista enaka in ne gresta isto, pa čeprav imata iste pnevmatike.


A ti je zdej prišlo al maš še kaj za povedat?

Zaključek: Tvoj avto gre lahko bol kot moj, svaka ti čast, ni pa to zarad 17tk.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po maj 16, 2005 7:36 am

_BiStRi_ je napisal/-a:Naše ceste dopuščajo premalo dirkaške vožnje čez ovinke in mim grede zviješ feltno, lepih ovinkov je premalo, da bi kupoval tako nizke gume.


meni recimo ne gre samo za dirkanje...

na mojem zadnjem aavtu sem do zdaj mel tri razlicne dimenzije, 195/55/15, 205/45/16 in 205/40/17...
odkrito povedano nisem na 15kah nasel gume z dovolj trdno stranico, da avto ne bi v dolgem ovinku "pocepnil", je pa bila sama voznja izredno udobna

16ke so mi dale kompromis obojega, torej avto vec ni pocepal, pa tudi udobja je se bilo dovolj

odkar mam 17ke pa vsako qrcevo luknjico cutim...plus to, da sem felne na cesti do poreca skoraj fental, ko sem vsako drugo luknjo zadel (ko sem se prvi umaknil), pa niti nase ceste niso najbolj biserne s tega vidika, da o pozabljenih robnikih sploh ne govorim (pozabljenih zato, ker ne vem vec, kako zgleda, ko zapeljes nanj..)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Po maj 16, 2005 7:49 am

yurchek je napisal/-a:Na mojmu avtu se ne pozna razlika v moči. pika.Je pa razlika v performancu in to na boljše.Zunanji obseg gume se ni povečal, širina pa se je iz 185 na 205.Ne vem kako bi lahko drugač homologiral zadevo?Če se obseg ni povečal, kaže števec še vedno tok k prej. Me pa zanima kdo od vas ki ste tok prepričljivi je mel 17tke na svojem avtu že, obenem pa tud 16tke da delate primerjavo? Oziroma iz čigavih izkušenj to govorite? Če kdo ne verjame o teži in konjih lahko tud poskeniram prometno. Ne razumem kaj je to tacga če maš v garaži več kot en avto? A mi ga je mogoče kdo od vas kupu. Pač sm hotu pojasnt da ta avto ni namenjen dragganju in da ne morte mešat jabolk in hrušk, ker to če imata 2 avta isto konjev še ne pomeni da gresta isto, pa tud če bi mel 13 col gume. Zato ne vem kaj bi kdo rad dokazal z dragganjem, da mi gre avto manj zarad 17tk?Za to tist kdo ima daljšega, ker edin to bi lahko dokazal! Še kdo ne vid logike? Sm prpravljen tud narisat! Nism napisu zato da je še kak avto v garaži da bi se hvalu ampak da sm povedu da draganje v primeru tega topica ni nikakršno dokazilo, da sm jst zgubu moč zaradi druge dimenzije gum! Fant je vprašal kaj mu priporočamo in glede na opis situacije sem ocenil da ni voznik rallyja, zato sem priporočal 17tke.


p.s.: Če ti kaj(tistemu ki je vprašal) pomaga mam prijatla z megane cabrio 1.6 16V, gor ma 17tke in avtu se ne pozna po njegovih izkušnjah nič ali neopazno.


Ne boš ti men in meni podobnim solil pamet da nismo imel 17 col na avtu. Veš nisi edini ki jih ima. Imam močnejši avto za skoraj 60KM, lažji od tvojga . Razlika je med 14 original in 15 col trenutno. Ko sem imel gor 17 col je avto šel opazno slabše, vseskupaj se pa je vidlo še bolj če je bil avto obremenjen. Ko sem imel tipota na 17 colah z 75KM, je šel avto skoraj 20km manj, pospeški so bili cel dan, avto je komaj 4. prestavo zvrtel. Avto je pa tehtal natanko 1 tono. Tolk o 17 col.
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Po maj 16, 2005 7:56 am

mito155 je napisal/-a:Ne boš ti men in meni podobnim solil pamet da nismo imel 17 col na avtu. Veš nisi edini ki jih ima. Imam močnejši avto za skoraj 60KM, lažji od tvojga . Razlika je med 14 original in 15 col trenutno. Ko sem imel gor 17 col je avto šel opazno slabše, vseskupaj se pa je vidlo še bolj če je bil avto obremenjen. Ko sem imel tipota na 17 colah z 75KM, je šel avto skoraj 20km manj, pospeški so bili cel dan, avto je komaj 4. prestavo zvrtel. Avto je pa tehtal natanko 1 tono. Tolk o 17 col.


A maš mogoče isti avto kot jst da pametuješ o mojmu avtu? Moj ima še zmeri končno 167 po števcu, tako kot prej. Kako vem da 167? Ker imam digitaln števc......zdej mi pa že nehite srat po glavi, če še kdo ne verjame naj prinese vinto, ključ pa gajbo piva pa bomo probali v kokem času se prevoz 500m z zimskimi in pa z letnimi gumami....
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov