Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po avg 07, 2006 12:33 pm

seat je napisal/-a:Mater me res pol zanima koliko bi mene za Leona pršu en tak komplet z montažo in vsem.


lahk ga kupis ze za dobrih 50ksit in si ga sam zmontiras. ce bo pa to tisto tapravo, je pa ze druga debata! zato se pred nakupom DOBRO pozanimaj. ker ni vsak KIT - KIT!
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Po avg 07, 2006 1:16 pm

DonFilipo je napisal/-a:
Neon je napisal/-a:
Courage™ je napisal/-a:tudi v barvi snopa je ogromna razlika.


Izbiraš lahko tudi ka hočeš met.
Če hočeš dobro videt ponoč in ti izgled ne pomeni, vzameš 4000K žarnice
Če hočeš modro svetlobo vzameš 8000K žarnice - se pozna, dosti manj svetijo, vendar še vedno veliko bolj kot navadne.
Če hočeš kompromis vzameš 6000K žarnice


WRONG!
6000K ni kompromis ampak skoraj idealno. ker je soncna svetloba 5830K si z 6000K skoraj na idealni svetilnosti.
vse spodaj je manj svetlobe in bolj rumeno, vse zgoraj je tudi manj svetlobe in bolj modro oz. vijolcno. najbolse halogene zarnice imajo 4000K , ponavadi pa okoli 2800, tako da se takoj vidi da niso niti blizu xenona. to je o barvi in tistemu kar vidi oko.

svetilnost (merjena v luxih) pa ni samo odvisna od barve. odvisna je tudi od nacina proizvajanja svetlobe.
ker xenon proizvaja svetlobo po principu preboja napetosti skozi plin, je tudi bolj naraven in podoben proizvajanju soncne svetlobe kot je to nitna zarnica. posledicno ima vec luxov. vse to da efekt (vsaj priblizen) da je cestisce osvetljeno z naravno dnevno svetlobo. to pa je cloveskemu oku najbolj pomembno in prijetno.

zato je primerjava xenona in halogena brezpredmetna!


Si mogoče probal?
BTW Jaz sem.
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Po avg 07, 2006 1:25 pm

Neon je napisal/-a:
Si mogoče probal?
BTW Jaz sem.



PROBAL?!?! Z xenonom se ukvarjam ze 5 let. In verjetno tukaj ni dosti uporabnikov ki imajo vec izkusenj z xenonom kot jst. pod mojim nickom bos najdu veliko clankov katere sem pisal, na netu in tudi v ostalih medijih. Tko da vsaj jst vem kaj pisem. Pisem pa tisto kar delam!
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Po avg 07, 2006 1:54 pm

DonFilipo je napisal/-a:
Neon je napisal/-a:
Si mogoče probal?
BTW Jaz sem.



PROBAL?!?! Z xenonom se ukvarjam ze 5 let. In verjetno tukaj ni dosti uporabnikov ki imajo vec izkusenj z xenonom kot jst. pod mojim nickom bos najdu veliko clankov katere sem pisal, na netu in tudi v ostalih medijih. Tko da vsaj jst vem kaj pisem. Pisem pa tisto kar delam!


Možno...
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po avg 07, 2006 3:27 pm

seat je napisal/-a:Mater me res pol zanima koliko bi mene za Leona pršu en tak komplet z montažo in vsem.


Prislo bi te isto kot vsakega ki kupi kit. Ta kit je univerzalen, drugacen je le tip zarnice. Seveda lahko izbiras med razlicnimi proizvajalci kitov, ki so izdelani takorekoc po istem principu.


In ja, tudi jaz vem kaj pisem.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po avg 07, 2006 3:29 pm

Lane a nimaš tut ti neki za prodat al kako.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Luka Cadez
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če avg 10, 2006 9:26 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Luka Cadez Pe avg 11, 2006 7:46 pm

kakšna je pa razlika o toku, ki ga žarnice vlečejo?
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Pe avg 11, 2006 10:06 pm

Luka Cadez je napisal/-a:kakšna je pa razlika o toku, ki ga žarnice vlečejo?


xenon ma 35w po zarnici, navadne halogene pa 55W. skratka na avto 40W manj porabe, ali 3.3A toka manj.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN Pe avg 11, 2006 11:01 pm

Don Filipo , check PM

Iz kje si ? A lahko zrihtaš tale tvoj kit Kaixen ?
Diesel Powa !!!
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe avg 11, 2006 11:34 pm

donfilipo kolko bi me prisel celoten kit z montazo za vectro B 96 letnik...
lahko odg na pm
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
edy1
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 05, 2005 5:10 pm

Napisal/-a edy1 Pe avg 11, 2006 11:35 pm

DonFilipo je napisal/-a:
Luka Cadez je napisal/-a:kakšna je pa razlika o toku, ki ga žarnice vlečejo?


xenon ma 35w po zarnici, navadne halogene pa 55W. skratka na avto 40W manj porabe, ali 3.3A toka manj.


Ne štekam??? Kot da se štrom v avtu plačuje, k folk tok napihuje porabo toka... alternatorju je za tistih 20W čist vseen. :roll:
Pomoje ni bistvo porabe toka ampak boljša vidljivost in pa lepši izgled avtomobila.
To je pa tud vse. :D
*******DE-design********
tuning team
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat So avg 12, 2006 5:07 am

Vrjem na švahnejših motorjih se zlo pozna vsak porabnik el. toka.Sploh pozimi je to zlo opazno.
Sploh pa se vsi porabniki v avtomobilu seštevajo in pozimi ob gretju zadnjega stekla prižgani klimi ter meglenkah in gretju notranjosti se pozna vsak prišparan W
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN So avg 12, 2006 11:20 am

DON FILIPO , kaj zaj , lahko zrihtaš al sam nabijaš ??

:roll:
Diesel Powa !!!
 
Uporabniški avatar
Moby
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: To maj 07, 2002 9:55 pm

Napisal/-a Moby So avg 12, 2006 1:36 pm

Vidim, da je debata o xenon prav zanimiva zato pa imam tudi jaz eno vprašanje za majstre. Namreč zanima me če kdo pozna sistem balansiranja žarometov se pravi avtomatski način uravnavanja kota svetilnosti xenon žarometa. Je ta sistem del avtomobila (njegovega ECU-ja) ali je to sistem žarometa, ki v bistvu deluje samo z njim. Da ne bom kompliciral bom povedal primer. Avto, ki je imel prej navadne žaromete ima zdaj xenon (original tovarniške) vendar nima avtomatske regulacije snopa ampak ročne kaj predvsem pa kako je zadeva vezana ?

Hvala za odgovor !

Moby
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo So avg 12, 2006 2:50 pm

Moby je napisal/-a:Vidim, da je debata o xenon prav zanimiva zato pa imam tudi jaz eno vprašanje za majstre. Namreč zanima me če kdo pozna sistem balansiranja žarometov se pravi avtomatski način uravnavanja kota svetilnosti xenon žarometa. Je ta sistem del avtomobila (njegovega ECU-ja) ali je to sistem žarometa, ki v bistvu deluje samo z njim. Da ne bom kompliciral bom povedal primer. Avto, ki je imel prej navadne žaromete ima zdaj xenon (original tovarniške) vendar nima avtomatske regulacije snopa ampak ročne kaj predvsem pa kako je zadeva vezana ?

Hvala za odgovor !

Moby

Predvidevam, da govoriš za Focusa (glede na to, da nisi posebno omenjal nobenega drugega avtomobila). Kako ima Ford to narejeno, ne vem točno vendar predvidevam, da ima podobno kot VW. Pri VW moraš kupit dva višinomera, ki ju montiraš enega na prednjo premo, drugega pa na zadnjo. Potem pa malo morje kablov in pizdarij da se to priklopi. To je za VW, če ima pa Ford drugače pa ne vem.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
edy1
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 05, 2005 5:10 pm

Napisal/-a edy1 So avg 12, 2006 3:12 pm

seat je napisal/-a:Vrjem na švahnejših motorjih se zlo pozna vsak porabnik el. toka.Sploh pozimi je to zlo opazno.
Sploh pa se vsi porabniki v avtomobilu seštevajo in pozimi ob gretju zadnjega stekla prižgani klimi ter meglenkah in gretju notranjosti se pozna vsak prišparan W


Itaq vsi šparamo s štromov... posebi z avtoradiji, fršterkarji in wooferji, tko da pustmo to. :roll:
*******DE-design********
tuning team
 
Uporabniški avatar
Moby
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: To maj 07, 2002 9:55 pm

Napisal/-a Moby So avg 12, 2006 5:29 pm

Sh3bO je napisal/-a:
Moby je napisal/-a:Vidim, da je debata o xenon prav zanimiva zato pa imam tudi jaz eno vprašanje za majstre. Namreč zanima me če kdo pozna sistem balansiranja žarometov se pravi avtomatski način uravnavanja kota svetilnosti xenon žarometa. Je ta sistem del avtomobila (njegovega ECU-ja) ali je to sistem žarometa, ki v bistvu deluje samo z njim. Da ne bom kompliciral bom povedal primer. Avto, ki je imel prej navadne žaromete ima zdaj xenon (original tovarniške) vendar nima avtomatske regulacije snopa ampak ročne kaj predvsem pa kako je zadeva vezana ?

Hvala za odgovor !

Moby

Predvidevam, da govoriš za Focusa (glede na to, da nisi posebno omenjal nobenega drugega avtomobila). Kako ima Ford to narejeno, ne vem točno vendar predvidevam, da ima podobno kot VW. Pri VW moraš kupit dva višinomera, ki ju montiraš enega na prednjo premo, drugega pa na zadnjo. Potem pa malo morje kablov in pizdarij da se to priklopi. To je za VW, če ima pa Ford drugače pa ne vem.


Ja za Ford Focusa govorim. Do sedaj sem ugotovil naslednje: res je da ima focus na prvi ter zadnji premi neko pumpico (verjetno je to potenciometer), ki naj bi bil vezan na GEM modul v avtu ( to sem imel na prejšnjem focusu, ki je imel tovarniško xenone). Nekje pa sem zasledil, da je prvi potenciometer vezan na master žaromet v mojem primeru mislim, da je to desni žaromet in ta baje ima vezje, ki bere podatke iz obeh balanserjev in pošilja signale na motorčke za pomik kota sistema žarometa. Levi žaromet pa je sao vezan iz desnega. Zadeva me zanima iz tega vidika ker bi to rad imel kajti moj model focusa v osnovi nikoli ni bil opremljen z xenon žarometi kaj še le z avtomatskim pomikom. Spraševal sem določene Ford serviserje pa so me samo debelo gledali češ, da se to ne splača in ne da sicer pa da mi tudi xenoni ne bodo delali (pa mi ;) ). Iščem ljudi, ki vedno natančno kako je to zvezano in kaj je vse potrebno nabaviti. Osnovno mi je jasno kako deluje potrebujem samo nekoga, ki bi mi točno specificiral določene stvari.

Hvala za odogovor.
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN So avg 12, 2006 7:41 pm

A ima kdo kašen načrt , za vezavo Xenon kita z RELEJEM ??? ker je polno kablov in se mi sploh sanja ne , kam kej priklopit .
Diesel Powa !!!
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov