Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...

Prvo preberite post in nato odgovarjajte tisti, na katere anketa cilja. Zanašam se na pismenost članov foruma

glej post - točka 1.)
2
5%
glej post - točka 2.)
2
5%
glej post - točka 3.)
19
51%
glej post - točka 4.)
13
35%
glej post - točka 5.)
1
3%
 
Skupaj glasov : 37
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So mar 17, 2007 6:32 pm

eclipse_R je napisal/-a:ne vem, če je 5 glasov pravilnih :P

odgovoarjajte tisti, ki si lastite dovolj velike feltne s pravo dimenzijo gum, da dobro izgledajo. Na primer 195/40 R16, 205/40 R17, 215(225)/40 R18 in naprej (večje feltne, manjši preseki). upam, da znate sklepati na kaj ciljam. Spodaj si lahko pogledate tudi primere, da vam bo še bolj jasno. Tisti ki vozimo na 195/45 16, 195/45 15, 215/45 17 in večjih balonih ne smemo glasovati! (manjše feltne, večji preseki)!


vam uspe zgrešit takoj ta prvo predpostavko.. ampk ok, če vas je že tolk glasval pa recmo da je veljavno. probejte se držat tega kar piše, specifično sem dal primere tut katere so že premajhne a ljudje glassujete pa napišete točno te dimenzije ;)

lp


Ja res velika razlika med 195/40/16 in 195/45/16 :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So mar 17, 2007 9:28 pm

ni, samo meja je bla pač postavljena ane..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor Pe mar 23, 2007 9:41 pm

205/60/15 - 225/40/18
glasujem za točko 4. s to izjemo, da se sprememba malenkost pozna pri pospeških in pri končni hitrosti. Poudaril bi, da sprememba dimenzije feltne in posledično udobje oziroma vozne lastnosti, ki iz tega izhajajo so odvisne še od spremljajočih faktorjev kot so podvozje (fedri + amortizerji), teža avtomobila, medosna razdalja in cena same feltne. Večji in težji avtomobili z daljšo medosno razdaljo lažje prenesejo trše podvozje in večje feltne obenem pa ohranijo sprejemljivo udobje. Obratno velja za manjše avtomobile, kjer se pri primerljivih spremembah udobje precej poslabša.
 
Uporabniški avatar
none
Novinec
 
Prispevkov: 412
Pridružen: Po jul 19, 2004 9:54 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a none Pe mar 23, 2007 10:09 pm

175/65/15 -> 215/35/18

Glasoval za točko 4.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Matjaz46 Pe mar 23, 2007 10:16 pm

225/40/18
Jaz sem se odloču za tretjo čeprav bi lahko dal tud drugo!Moram se izogibati lukenj, ker ce se ne pol preveč nabija, felne že imam zvite in jih se nisem dal ravnat!Niti ne vem kdo to dela pa kje!Roke sem ze moral menjat!Ko se peljem prek lukenj mi armaturka v avtu kr vredu skripa, robniki niso pogoj za te felne sploh ne za kromirane ker se vsaka praska pozna!Drugače če pa j elepa cesta pa se je fajn vozit pa ceste se drzi ko tirnic tak da za hitro vožnjo je super!Pri pospeških se pozna malo, tudi pri koncni se mi pozna kakih 10-20km/h, porabi pa za kaki liter do 2 več!Odvisno od vožnje!
Ampak pravim da za lepoto je treba potrpet!
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG So mar 24, 2007 12:20 pm

185-55-15 na 205-40-17

- manjša končna
- avto je manj poskočen
- težje je obračat volan na mestu

* avto je malenkost trši (ni primerjave s športnimi fedri)

+ boljša lega na cesti
+ mnogo lepši izgled

glasoval sem za 3.

before:
Slika
after:
Slika
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov