Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
-

Doc_
- Poznavalec foruma
-
- Prispevkov: 1783
- Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
- Kraj: Nekje na Primorskem
-
Napisal/-a Doc_ So mar 17, 2007 6:32 pm
eclipse_R je napisal/-a:ne vem, če je 5 glasov pravilnih :P
odgovoarjajte tisti, ki si lastite dovolj velike feltne s pravo dimenzijo gum, da dobro izgledajo. Na primer 195/40 R16, 205/40 R17, 215(225)/40 R18 in naprej (večje feltne, manjši preseki). upam, da znate sklepati na kaj ciljam. Spodaj si lahko pogledate tudi primere, da vam bo še bolj jasno. Tisti ki vozimo na 195/45 16, 195/45 15, 215/45 17 in večjih balonih ne smemo glasovati! (manjše feltne, večji preseki)!
vam uspe zgrešit takoj ta prvo predpostavko.. ampk ok, če vas je že tolk glasval pa recmo da je veljavno. probejte se držat tega kar piše, specifično sem dal primere tut katere so že premajhne a ljudje glassujete pa napišete točno te dimenzije

lp
Ja res velika razlika med 195/40/16 in 195/45/16

-

eclipse_R
- Poznavalec foruma
-
- Prispevkov: 2889
- Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am
Napisal/-a eclipse_R So mar 17, 2007 9:28 pm
ni, samo meja je bla pač postavljena ane..
lp
-

Thor
- Novinec
-
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
- Kraj: Nova Gorica
-
Napisal/-a Thor Pe mar 23, 2007 9:41 pm
205/60/15 - 225/40/18
glasujem za točko 4. s to izjemo, da se sprememba malenkost pozna pri pospeških in pri končni hitrosti. Poudaril bi, da sprememba dimenzije feltne in posledično udobje oziroma vozne lastnosti, ki iz tega izhajajo so odvisne še od spremljajočih faktorjev kot so podvozje (fedri + amortizerji), teža avtomobila, medosna razdalja in cena same feltne. Večji in težji avtomobili z daljšo medosno razdaljo lažje prenesejo trše podvozje in večje feltne obenem pa ohranijo sprejemljivo udobje. Obratno velja za manjše avtomobile, kjer se pri primerljivih spremembah udobje precej poslabša.
-

none
- Novinec
-
- Prispevkov: 412
- Pridružen: Po jul 19, 2004 9:54 am
- Kraj: Maribor
-
Napisal/-a none Pe mar 23, 2007 10:09 pm
175/65/15 -> 215/35/18
Glasoval za točko 4.
-

Matjaz46
- Uporabnik
-
- Prispevkov: 839
- Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
- Kraj: Maribor
Napisal/-a Matjaz46 Pe mar 23, 2007 10:16 pm
225/40/18
Jaz sem se odloču za tretjo čeprav bi lahko dal tud drugo!Moram se izogibati lukenj, ker ce se ne pol preveč nabija, felne že imam zvite in jih se nisem dal ravnat!Niti ne vem kdo to dela pa kje!Roke sem ze moral menjat!Ko se peljem prek lukenj mi armaturka v avtu kr vredu skripa, robniki niso pogoj za te felne sploh ne za kromirane ker se vsaka praska pozna!Drugače če pa j elepa cesta pa se je fajn vozit pa ceste se drzi ko tirnic tak da za hitro vožnjo je super!Pri pospeških se pozna malo, tudi pri koncni se mi pozna kakih 10-20km/h, porabi pa za kaki liter do 2 več!Odvisno od vožnje!
Ampak pravim da za lepoto je treba potrpet!
-

DoubleG
- Stalni uporabnik
-
- Prispevkov: 563
- Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
- Kraj: Ljubljana
Napisal/-a DoubleG So mar 24, 2007 12:20 pm
185-55-15 na 205-40-17
- manjša končna
- avto je manj poskočen
- težje je obračat volan na mestu
* avto je malenkost trši (ni primerjave s športnimi fedri)
+ boljša lega na cesti
+ mnogo lepši izgled
glasoval sem za 3.
before:
after:

Iščem povezane vsebine...
Kdo je prisoten
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov