Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
en3rgie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 720
Pridružen: Ne jan 04, 2009 10:41 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a en3rgie Po jan 04, 2010 8:34 pm

lepa golfa .. sam to ma pomoje distancnike se gor dane da mu je tku gumo vn porinlo ..
 
Uporabniški avatar
pero-san
Novinec
 
Prispevkov: 109
Pridružen: Pe avg 29, 2008 5:16 pm

Napisal/-a pero-san Po jan 04, 2010 9:00 pm

en3rgie je napisal/-a:lepa golfa .. sam to ma pomoje distancnike se gor dane da mu je tku gumo vn porinlo ..

Se pa ja dobro vidi na slikcah da imata vse 4 felne enako široke. ;)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jan 04, 2010 9:05 pm

en3rgie je napisal/-a:lepa golfa .. sam to ma pomoje distancnike se gor dane da mu je tku gumo vn porinlo ..


Gumo mu ni nič ven porinilo. Kot prvo je platišče tako široko napram gumi, da je guma zelo napeta, a guma je še vedno pod blatnikom!!, medtem ko je platišče tisto ki gleda ven. V Nemčiji se recimo to lahko homologira, pri nas ne. Platišča pa imajo tudi zelo majhen ali celo negativen ET ali pa distančnike, itak je vseeno, saj se z distančniki navidezno zamnjšuje ET.
 
Uporabniški avatar
S-line-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Ne mar 01, 2009 9:21 pm
Kraj: sl.konjice

Napisal/-a S-line- Po jan 04, 2010 10:13 pm

golf pa bbs :idea: sigurno nima distancnikou ampak je et v minusu :!:
My Life Your Entertainment
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 To jan 05, 2010 8:14 pm

MrMatic je napisal/-a:Meni je letos na Laborah v Kranju rekel, da mora biti celo kolo (feltna+guma) najmanj poravnana z blatnikom, ne sme biti čez.

Kako pa kej polcaji gledajo na to?
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr jan 06, 2010 8:34 am

S-line- je napisal/-a:golf pa bbs :idea: sigurno nima distancnikou ampak je et v minusu :!:


7x15 ET 25 gleda spredaj 2-3 cm ven ! Ne bučk prodajat :lol:
the brand with the three stripes :)
 
Hitmen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe sep 11, 2009 11:43 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Hitmen Sr jan 06, 2010 11:23 am

croma_man je napisal/-a:
S-line- je napisal/-a:golf pa bbs :idea: sigurno nima distancnikou ampak je et v minusu :!:


7x15 ET 25 gleda spredaj 2-3 cm ven ! Ne bučk prodajat :lol:

Točno tako in jaz sem imel razširjene obrobe. :tomidelej: :tomidelej: Mislim da tut un zgoraj gol je razširjen :-P
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Sr jan 06, 2010 1:25 pm

FLINK, to je pristno podgurje.press.
Najprej je nemc... pol pa daleč nič.. :lol:

Pejt v Gabrje pogledat.. kdor v Revozu dela ma Renoja, vsi ostali majo pa golf dvojke :lol:
 
Hitmen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe sep 11, 2009 11:43 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Hitmen Sr jan 06, 2010 2:38 pm

FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
S-line- je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.

Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.


Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault :rofl ) brez zamere.

LP Herkules

PS Niko daj ti povej :EE :tomidelej: :tomidelej:


mislim da slika pove vse :idea:


Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast :tomidelej:
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.

LP Hitmen


Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.

S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.

Lep pozdrav Aljaž
 
Uporabniški avatar
denko4
Novinec
 
Prispevkov: 378
Pridružen: Pe sep 04, 2009 9:54 pm
Kraj: dolenjske benetke

Napisal/-a denko4 Sr jan 06, 2010 2:58 pm

Je pa tud razlika v tem, da v Renaultu čutiš da si v avtu, v VW pa misliš da si v traktorju.
 
suhokranjec
Novinec
 
Prispevkov: 201
Pridružen: To jan 30, 2007 12:32 am

Napisal/-a suhokranjec Sr jan 06, 2010 3:11 pm

denko4 je napisal/-a:Je pa tud razlika v tem, da v Renaultu čutiš da si v avtu, v VW pa misliš da si v traktorju.


Ja, pa magari v nedelujočem na avtovleki ;)
Kar opazujem avtovleke vozijo od nerazbitih avtov 80% francoze, da ne rečem renoje :)
L.P.
 
Hitmen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe sep 11, 2009 11:43 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Hitmen Sr jan 06, 2010 3:24 pm

denko4 je napisal/-a:Je pa tud razlika v tem, da v Renaultu čutiš da si v avtu, v VW pa misliš da si v traktorju.

Ja kar se tiče pa udobja so pa francozi zakon.
Ja to je pa res tut tanovi so glasni hahahaha .
Jaz mam kar BMWja je en rank višji kot vw pa tut lepo se pelje.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr jan 06, 2010 3:32 pm

Hitmen je napisal/-a:Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.


No ja! Prijatelj je imel safrana 3.0l V6, ki je zelo dobro delal in imel več, kot 500.000km, ko ga je prodal. Ves čas, ko ga je imel mu je dobro služil brez problemov. Avto še vedno deluje!
Se pa strinjam za mala j***a, da niso kaj dosti zaupanja vredna ampak to velja za vse znamke! Avtomobili se začnejo pri min. 6 cyl. in nad 4m dolžine! ;)
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr jan 06, 2010 3:43 pm

Hitmen je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
S-line- je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.

Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.


Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault :rofl ) brez zamere.

LP Herkules

PS Niko daj ti povej :EE :tomidelej: :tomidelej:


mislim da slika pove vse :idea:


Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast :tomidelej:
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.

LP Hitmen


Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.

S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.

Lep pozdrav Aljaž


Za take kot si ti in tako pisanje bi mogli naredit na forumu crno listo, da uporabnik lahko samo pregleduje forum, ne pa tudi pise.
Ne bom se pa se bolj spuscal na tvoj nivo.
:)
 
Hitmen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe sep 11, 2009 11:43 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Hitmen Sr jan 06, 2010 4:43 pm

FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
S-line- je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.

Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.


Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault :rofl ) brez zamere.

LP Herkules

PS Niko daj ti povej :EE :tomidelej: :tomidelej:


mislim da slika pove vse :idea:


Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast :tomidelej:
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.

LP Hitmen


Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.

S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.

Lep pozdrav Aljaž


Za take kot si ti in tako pisanje bi mogli naredit na forumu crno listo, da uporabnik lahko samo pregleduje forum, ne pa tudi pise.
Ne bom se pa se bolj spuscal na tvoj nivo.


Si smešen, sto ljudi sto čudi.Enim so pač všeč eni avti enim drugi in to ni nič narobe, vsak pove svoje izkušnje in mnenje in kot mehanik vem katere avte se najbolj šraufa in keri avti so za vzdrževanje poceni ker niso in kar poznam slabosti kot francoskih kot tudi nemškh avtomobilov in mislim da nisem nič narobe napisal sam svoje mnenje sem izrazu kakor si tut ti svoje mnenje izrazu in to ni nič narobe.
Lepo se mej, pa uživaj.
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr jan 06, 2010 4:51 pm

Hitmen je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
S-line- je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.

Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.


Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault :rofl ) brez zamere.

LP Herkules

PS Niko daj ti povej :EE :tomidelej: :tomidelej:


mislim da slika pove vse :idea:


Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast :tomidelej:
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.

LP Hitmen


Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.

S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.

Lep pozdrav Aljaž


Za take kot si ti in tako pisanje bi mogli naredit na forumu crno listo, da uporabnik lahko samo pregleduje forum, ne pa tudi pise.
Ne bom se pa se bolj spuscal na tvoj nivo.


Si smešen, sto ljudi sto čudi.Enim so pač všeč eni avti enim drugi in to ni nič narobe, vsak pove svoje izkušnje in mnenje in kot mehanik vem katere avte se najbolj šraufa in keri avti so za vzdrževanje poceni ker niso in kar poznam slabosti kot francoskih kot tudi nemškh avtomobilov in mislim da nisem nič narobe napisal sam svoje mnenje sem izrazu kakor si tut ti svoje mnenje izrazu in to ni nič narobe.
Lepo se mej, pa uživaj.


Ce nisi opazil, je tema "homologacija sirsih pnevmatik" ! In ti na siroko pises in izlivas svoja custva o tem, kako je vw boginja in francozi zanic....! Uporabnik je od tvojih 1000 besed res kaj koristnega izvedel, kar je spraseval.
Registriraj se na "bibaleze" in si odpri temo " vw proti ostalim znamkam" in debatiraj.

Lp
:)
 
Hitmen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe sep 11, 2009 11:43 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Hitmen Sr jan 06, 2010 5:00 pm

FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
S-line- je napisal/-a:
Hitmen je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.

Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.


Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault :rofl ) brez zamere.

LP Herkules

PS Niko daj ti povej :EE :tomidelej: :tomidelej:


mislim da slika pove vse :idea:


Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast :tomidelej:
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.

LP Hitmen


Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.

S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.

Lep pozdrav Aljaž


Za take kot si ti in tako pisanje bi mogli naredit na forumu crno listo, da uporabnik lahko samo pregleduje forum, ne pa tudi pise.
Ne bom se pa se bolj spuscal na tvoj nivo.


Si smešen, sto ljudi sto čudi.Enim so pač všeč eni avti enim drugi in to ni nič narobe, vsak pove svoje izkušnje in mnenje in kot mehanik vem katere avte se najbolj šraufa in keri avti so za vzdrževanje poceni ker niso in kar poznam slabosti kot francoskih kot tudi nemškh avtomobilov in mislim da nisem nič narobe napisal sam svoje mnenje sem izrazu kakor si tut ti svoje mnenje izrazu in to ni nič narobe.
Lepo se mej, pa uživaj.


Ce nisi opazil, je tema "homologacija sirsih pnevmatik" ! In ti na siroko pises in izlivas svoja custva o tem, kako je vw boginja in francozi zanic....! Uporabnik je od tvojih 1000 besed res kaj koristnega izvedel, kar je spraseval.
Registriraj se na "bibaleze" in si odpri temo " vw proti ostalim znamkam" in debatiraj.

Lp


Tuki ti dam pa prav in to ni tema izlivanja čustev ampak pomoč ki jo rabi.
Se opravičujem ampak sem avtomacko napisal.Bom pa še napisal neki na to temo.

Da se homoligirat zadnje širše gume, sam je treba kontaktirat prodajalca platišč , katera platišča to dovoljujejo(platišča pridejo širša zadi)da se dobi že platišča zadi širša in spredi ožja ter vso dokumentacijo o platiščih za ta avtomobil ki so tut predpisane gume not.Kontaktiraj
http://felnar.com/index.php?&vmcchk=1&o ... &Itemid=26
http://www.a3m-tuning.com/PortalSLO/Des ... &tabid=468
Je še tut drugih sam Felnar ima germani style feltne

Se šeenkrat opravičujem za spame

LP Hitmen :-P :-P
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost