en3rgie je napisal/-a:lepa golfa .. sam to ma pomoje distancnike se gor dane da mu je tku gumo vn porinlo ..
FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:S-line- je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.
Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.
Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault) brez zamere.
LP Herkules
PS Niko daj ti povej![]()
![]()
mislim da slika pove vse
Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast![]()
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.
LP Hitmen
Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.
Hitmen je napisal/-a:Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.
Hitmen je napisal/-a:FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:S-line- je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.
Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.
Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault) brez zamere.
LP Herkules
PS Niko daj ti povej![]()
![]()
mislim da slika pove vse
Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast![]()
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.
LP Hitmen
Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.
S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.
Lep pozdrav Aljaž
FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:S-line- je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.
Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.
Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault) brez zamere.
LP Herkules
PS Niko daj ti povej![]()
![]()
mislim da slika pove vse
Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast![]()
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.
LP Hitmen
Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.
S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.
Lep pozdrav Aljaž
Za take kot si ti in tako pisanje bi mogli naredit na forumu crno listo, da uporabnik lahko samo pregleduje forum, ne pa tudi pise.
Ne bom se pa se bolj spuscal na tvoj nivo.
Hitmen je napisal/-a:FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:S-line- je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.
Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.
Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault) brez zamere.
LP Herkules
PS Niko daj ti povej![]()
![]()
mislim da slika pove vse
Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast![]()
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.
LP Hitmen
Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.
S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.
Lep pozdrav Aljaž
Za take kot si ti in tako pisanje bi mogli naredit na forumu crno listo, da uporabnik lahko samo pregleduje forum, ne pa tudi pise.
Ne bom se pa se bolj spuscal na tvoj nivo.
Si smešen, sto ljudi sto čudi.Enim so pač všeč eni avti enim drugi in to ni nič narobe, vsak pove svoje izkušnje in mnenje in kot mehanik vem katere avte se najbolj šraufa in keri avti so za vzdrževanje poceni ker niso in kar poznam slabosti kot francoskih kot tudi nemškh avtomobilov in mislim da nisem nič narobe napisal sam svoje mnenje sem izrazu kakor si tut ti svoje mnenje izrazu in to ni nič narobe.
Lepo se mej, pa uživaj.
FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:FLINK je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:S-line- je napisal/-a:Hitmen je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Če dobiš TUV kjer piše da lahko sploh ni problema.
Za kateri avto pa? Ker nekako nima smisla v kolikor avto nima zadnjega pogona.
Avti k nimajo zadaj pogona nima smisla dajat širših gum, ker ni efekta niti ni izgleda , sploh pa na pol izdelkih(renault) brez zamere.
LP Herkules
PS Niko daj ti povej![]()
![]()
mislim da slika pove vse
Pa to ni polizdelek(renault, francos na splošno) , to je izdelek(VW) in še vsa čast![]()
Sem mel 94 leta tazga GTIja in je šel ko raketa in tut feltne na rob, sam gume so bile vse štiri enake, drugač pa za takrat je bila to raketa , no šezmerom je ,vsa čast oldtimerju.
LP Hitmen
Model ti si bolan s takimi izjavami. Se mi pa smiis, ker lahko edino na forumu dobis zadoscenje.
S kakšnimi izjavami , mogoče misliš polizdelek, kar je res je res.Francos še ni naredil avta ki bi zdržal 200 000 kilometrov da bi sam osnovni servis delal.Sem delal pri Velkavrhu in sem vidu kakšen sekret je Peugeot.Nov 407 roke crkavale že pri 20 000 kilometrov,207 isti problem.Renault pa isto sranje ko kupiš novga cliota moraš še zraven ene 20 ležajev 10 špurštang in še 50 končnikov , pa dva kompleta fedrov in ležajev amortizerjev ,da narediš 200 000 kilometrov , če maš pa dizla pa še dve turbini zraven in štiri luftmesre.Pa pravjo da nove avte prvič na tehničnega čez tri leta.Ma kake tri leta francos je za na pol leta na tehnični pa sigurno pade, saj tanovi nemci niso pa nič boljši sam pol leta dlje zdržijo.Zato je francoz polizdelek , vw pa izdelek.
Pa brez zamere prosim, to so sam moje izkušnje v 15 letih v avtomehaniki.
Lep pozdrav Aljaž
Za take kot si ti in tako pisanje bi mogli naredit na forumu crno listo, da uporabnik lahko samo pregleduje forum, ne pa tudi pise.
Ne bom se pa se bolj spuscal na tvoj nivo.
Si smešen, sto ljudi sto čudi.Enim so pač všeč eni avti enim drugi in to ni nič narobe, vsak pove svoje izkušnje in mnenje in kot mehanik vem katere avte se najbolj šraufa in keri avti so za vzdrževanje poceni ker niso in kar poznam slabosti kot francoskih kot tudi nemškh avtomobilov in mislim da nisem nič narobe napisal sam svoje mnenje sem izrazu kakor si tut ti svoje mnenje izrazu in to ni nič narobe.
Lepo se mej, pa uživaj.
Ce nisi opazil, je tema "homologacija sirsih pnevmatik" ! In ti na siroko pises in izlivas svoja custva o tem, kako je vw boginja in francozi zanic....! Uporabnik je od tvojih 1000 besed res kaj koristnega izvedel, kar je spraseval.
Registriraj se na "bibaleze" in si odpri temo " vw proti ostalim znamkam" in debatiraj.
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost