Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne apr 22, 2007 4:38 pm

Mene so v moji "stiriletni vozniski karieri" :D policaji ustavili trikrat, in cisto vsakic so zeleli videti homologacijski kartoncek, ker jih je zanimalo ce imam vpisane vse predelave. Ker imam kartoncek vedno v avtu, sem jim ga dal, in vsakic sem se lepo brez problemov odpeljal dalje. Enkrat (v Skofji Loki) so me celo pohvalili, ker naj bi po njihovih besedah imeli veliko takih "strank", ki nimajo homologiranih predelav in se potem na vse mozne nacine izgovarjajo in delajo pametne.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne apr 22, 2007 4:54 pm

Zaj na lpp nevem kak gledajo na homologirane dele, vem pa da v mb dobro use pregledajo.
Ko sem delal homologacijo za izpuh mi je dvigno avto, pregledal stevilke na izpuhu in papirju.
Drugac pa je mel kdo problem da so mu na kartoncek napisali napacne dimenzije gum?
Mam napisano 175/60 13 in 185/60 14, namesto 185/50 14 :x
Kak je s tem?
lp
 
Uporabniški avatar
Perica
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 614
Pridružen: So sep 27, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Perica Ne apr 22, 2007 5:00 pm

he he ... moj foter je sov na Clio-tu homologirat gume 195/50/15, v kartoncku pise pa 195/50/18 8)
 
toma18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Pe jul 21, 2006 1:24 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a toma18 Ne apr 22, 2007 5:57 pm

Mam iste izkušnje kot seat. Zatemnjenih šip si niti pogledu ni, kaj šele da bi šou preverjat cifro, niti ni pogledu vzmeti, važni so mu bli samo papirji, tako da za felge si bom papirje lepo v PSju malo porihtal, ker mi ena cifra ne štima in to je to. Pravi so kekci
 
Uporabniški avatar
Lenuh007
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne sep 05, 2004 3:07 pm
Kraj: Vukojebina - v kraju kjer se parijo volkovi

Napisal/-a Lenuh007 Ne apr 22, 2007 7:43 pm

Po pravilih bi moral vsako spremembo na vozilu homologirat. Res pa je da se dost stvari iskljucuje ali pa je cisti nesmisel.
npr.
Jest sem temnil stekla in peljel na homolomo in placal se tisto nekaj. In pol zagledas SUVa, ki ima ze tovarnisko temnjena nekatera stekla v homologaciji mu pa ne pise.

Najbolj zanimivo pa je (baje) pri prejsnem Polotu GT, ki je imal ze tovarnisko modre parking zarnice spredaj.

Srecno! :D
LP Lenuh007
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Re: Smisel homologacij

Napisal/-a Courage™ Po apr 23, 2007 7:25 am

seat je napisal/-a:Homogoliziraj sem tui alu feltne oz. ...



Ok tu pa sem umr od smeha :cry
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po apr 23, 2007 8:37 am

Lenuh007 je napisal/-a:Po pravilih bi moral vsako spremembo na vozilu homologirat. Res pa je da se dost stvari iskljucuje ali pa je cisti nesmisel.
npr.
Jest sem temnil stekla in peljel na homolomo in placal se tisto nekaj. In pol zagledas SUVa, ki ima ze tovarnisko temnjena nekatera stekla v homologaciji mu pa ne pise.

če ima tovarniško temnjene so stekla homologirana že ob prvotni homologaciji vozila za slo trg. seveda pa, v kolikor jih daš še dodatno temniti, moraš spremembo vpisati v homologacijski kartonček.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Lenuh007
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne sep 05, 2004 3:07 pm
Kraj: Vukojebina - v kraju kjer se parijo volkovi

Napisal/-a Lenuh007 Po apr 23, 2007 10:28 am

maky je napisal/-a:
Lenuh007 je napisal/-a:Po pravilih bi moral vsako spremembo na vozilu homologirat. Res pa je da se dost stvari iskljucuje ali pa je cisti nesmisel.
npr.
Jest sem temnil stekla in peljel na homolomo in placal se tisto nekaj. In pol zagledas SUVa, ki ima ze tovarnisko temnjena nekatera stekla v homologaciji mu pa ne pise.

če ima tovarniško temnjene so stekla homologirana že ob prvotni homologaciji vozila za slo trg. seveda pa, v kolikor jih daš še dodatno temniti, moraš spremembo vpisati v homologacijski kartonček.


Ja... razumem. Ampak v kartoncku pa nic ne pise.
LP Lenuh007
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Po apr 23, 2007 11:54 am

Lenuh007 je napisal/-a:
maky je napisal/-a:
Lenuh007 je napisal/-a:Po pravilih bi moral vsako spremembo na vozilu homologirat. Res pa je da se dost stvari iskljucuje ali pa je cisti nesmisel.
npr.
Jest sem temnil stekla in peljel na homolomo in placal se tisto nekaj. In pol zagledas SUVa, ki ima ze tovarnisko temnjena nekatera stekla v homologaciji mu pa ne pise.

če ima tovarniško temnjene so stekla homologirana že ob prvotni homologaciji vozila za slo trg. seveda pa, v kolikor jih daš še dodatno temniti, moraš spremembo vpisati v homologacijski kartonček.


Ja... razumem. Ampak v kartoncku pa nic ne pise.


Tudi npr. Imprezi Sti nic ne pise, da ima zadaj wing.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Re: Smisel homologacij

Napisal/-a seat Po apr 23, 2007 2:01 pm

Courage™ je napisal/-a:
seat je napisal/-a:Homogoliziraj sem tui alu feltne oz. ...



Ok tu pa sem umr od smeha :cry


Ja kr smej se pišuka.
Če mam pa neko jugoslovansko tipkovnico,ki kr sama zaključuje besede :lol: :lol:
Jeba je,če pišeš post pod stresom in v navalu strasti ko bi komu najraje zavil vrat :P
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4571
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr apr 25, 2007 7:55 pm

Ja... razumem. Ampak v kartoncku pa nic ne pise, glede stekel zakaj pa pišejo potem dimenzije gum saj tudi ne pripeljejo avte brez koles a ne :?: :D :D :D Kolesa so sigurno že na vozilu. :P
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Sr apr 25, 2007 8:42 pm

Seat jaz se popolnoma strinjam s tabo.Glavno da oni pokasirajo in da vidijo moder napis TUV pa je ok.

Na tak način kot oni delajo je homologacija nesmiselna.
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a Mr_Jingles Če apr 26, 2007 1:54 pm

No da še jst opišem svojo današnjo situacijo ko sm biv na homologaci za zatemnena stekla in športne vzmeti..Opravljal sm jo v Slovenj Gradcu, krej vsake toliko časa pritde en mož iz LPP-ja za te zadeve. No pač js sm se prpelu do tega amzs na keterm bi nej to pregledal za a-test, pa nič od tega uni mož mi je sam reko idi plačat, grem js plačat pridem nazej mi vzame homo kartonček mu dam TUV in to je blo vse, še preklonu se ni da bi pogledo če so sploh ta pravi fedri montiran, joj katastrofa, Plačal pa 80€, ubistvo sam za to da mi bodo vpisali to zadevo v kartonček...(nobenega pregleda ni bilo)!!!!!!
KATASTROFA-enostavno ti dej sam denar pa bo.....
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če apr 26, 2007 2:15 pm

jz sm biu dns v lj na lpp-ju.vprašal me je kaj mam in sm reku felge pa fedre. pa najprej en si je vse cifre izpisal (et, dimenzija gum, dimenzija felg), vse cifre na fedrih, avto dvignu, use uglavnem pregledal. pol je pršu nasledn pa je preveru bremze in luči, pol pa še tatret gospod v obleki, kater je pa vse cifre do potankosti preveru. plačal sm pa 69€.
 
Uporabniški avatar
immortal
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Ne maj 22, 2005 8:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a immortal Če apr 26, 2007 2:21 pm

Sam sem bil nekaj dni nazaj na lpp za homologacijo za fedre. Tipi so mi avto res detajlno pregledali in ga dvigali da so videli cifre na vzmeteh. Za platišča dober mesec nazaj prav tako. 8)
Hellig Usvart
 
VasjaS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr feb 14, 2007 1:05 pm
Kraj: Vrtojba

Napisal/-a VasjaS Če apr 26, 2007 2:53 pm

Yugo tipkovnica sama zaključuje besede ?!?! :jao: Homologacija je torej po "yugoslovansko" homogolacija ali je homogolizacija ?!?! :?: :?:

Ok, šalo na stran. Pa saj isti k.... je na primer na faksu na ustnem izpitu. Če imaš srečo, te prof ne bo prašal ničesar, če pa te boginja fortuna malce prezira, si naj****. Če si količkaj resen, se boš pač na izpit pripravil in znal. Po analogiji se ti torej splača it s pravimi dokumenti in pravo robo na "homogolacijo" :twisted:
Jaz sem nezmotljiv! Enkrat sem mislu da sem se zmotil, ampak sem se motil!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če apr 26, 2007 3:31 pm

VasjaS je napisal/-a:Pa saj isti k.... je na primer na faksu na ustnem izpitu. Če imaš srečo, te prof ne bo prašal ničesar, če pa te boginja fortuna malce prezira, si naj****. Če si količkaj resen, se boš pač na izpit pripravil in znal. Po analogiji se ti torej splača it s pravimi dokumenti in pravo robo na "homogolacijo" :twisted:


Sploh ni tako. Tu lahko izpit kadarkoli na cesti ponovno opravljaš in če ga ne narediš, padeš - čeprav si ga prej že naredil. Katerikoli policaj ti lahko (kdaj sicer bolj težko, a vendar) preveri, če je predelana roba na avtu ustrezno homologirana (če je kartonček točno za to robo) in takoj vidi, če si nekomu na LPP kar nekaj podtaknil, češ da itak ne gledajo. Saj jim ni treba gledat, če je kdo toliko neumen, da bo reskiral velike kazni, izredni TP itd, naj kar. Tako si oni na LPP verjetno mislijo in bi jim skoraj dal kar prav. Drugo je sama homologacija kot taka in to, da je 80€ preveč.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe apr 27, 2007 10:06 am

esem je napisal/-a:
VasjaS je napisal/-a:Pa saj isti k.... je na primer na faksu na ustnem izpitu. Če imaš srečo, te prof ne bo prašal ničesar, če pa te boginja fortuna malce prezira, si naj****. Če si količkaj resen, se boš pač na izpit pripravil in znal. Po analogiji se ti torej splača it s pravimi dokumenti in pravo robo na "homogolacijo" :twisted:


Sploh ni tako. Tu lahko izpit kadarkoli na cesti ponovno opravljaš in če ga ne narediš, padeš - čeprav si ga prej že naredil. Katerikoli policaj ti lahko (kdaj sicer bolj težko, a vendar) preveri, če je predelana roba na avtu ustrezno homologirana (če je kartonček točno za to robo) in takoj vidi, če si nekomu na LPP kar nekaj podtaknil, češ da itak ne gledajo. Saj jim ni treba gledat, če je kdo toliko neumen, da bo reskiral velike kazni, izredni TP itd, naj kar. Tako si oni na LPP verjetno mislijo in bi jim skoraj dal kar prav. Drugo je sama homologacija kot taka in to, da je 80€ preveč.


Torej prvo VasjaS mal heca mora bit če ne bi vsi poguzal od dolga časa ane :D
@esem
lej tkole bom reku jst dober razumem sam koncept homo.... in pa tudi vem,da je zadeva kot sama zamišljena vredi sam ne gre mi pa v glavo zakaj ku.ca moram jst plačat 100€ samo zato,da mi tip pregleda papirje in ga moram čakat kot enega boga tm nakar ugotovim,da bi blo vseen ku*c,če bi mu mojo mapo z papirji in sliko avta poslal po pošti in bi mi on na osnovi mojih TUV-ov potem vpisal v kartonček moje predelave.
Homo... bi bil upravičen,če bi vsako predelavo pregledovali individualno in bi moral avto po predelavi it na detaljne preglede le tko bi bil po moje koncept naše homolomo upravičen.
Ko tovarna izdela avtomobil mora le ta it v vetrovnike in na poligon,da se sploh vidi kaj se dogaja z avtom in potem to tako dolgo pilijo,da najdejo nek kompromis med uporabnostjo in varnostjo,ker vsi vemo,da mora avto preden gre v serijsko proizvodnjo it skozi nešteto testov.
In koji ku*ac jim je važen samo TUV za fedre,če avta niti dvignu ni in bi vidu,če so fedri sploh pravilno vgrajeni jst bi jih lahko vgradil sam doma in pač optiko pa to naredu doma z PS-om.Niti tolk ni bil,da bi pogledu kere fedre so sploh gor važn je blo sam,da sem čimprej dal prostor drugemu in da sem plačal 100€.
Lej da ti povem meni ni problem dat tut več keša,če je zadeva tko opravljena kot se zagre in če bi si kur** zaslužile tiste 100€ ampak žal ni tko.Smo členi sistema ki smrdi že pri samem vrhu.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Če maj 03, 2007 10:02 am

tmtslash je napisal/-a:sonic vsekakor mors met homo kartoncek zravn! ce te policaj stopa, pa mas neki predelan avto, bo seveda zahtevu homo kartoncek, da vidi ce se ujema z vsem kar imas na avtu! ce ga nimas zravn je isto tak ko da ga sploh nimas (niti doma) :D
uglavnem fukni ga not u en predal pa te noben policaj nebo mogo jebat! :D


No, da ne bo pomote - jaz imam tisti kartonček vedno doma, ga nikoli ne vozim s seboj, moj avto je pa itak točno tak, kot je prišel iz tovarne, navaden clio kot še tisoči drugih.
Naslednji avto (golf V) bo pa tudi več ali manj standarden, predvidoma bo imel kvečjemu lite feltne (pa še to take, kot so predvidene) pa najbrž xenon kit (edino tu bi lahko bili potencialni problemi, če bi bil kdo preveč picajzlast).
Sem si pa včeraj doma ogledal homologacijski kartonček od svojega cliota in notri sicer piše blazno veliko o dimenzijah koles, pa o masah, pa nekaj o motorju ... nič pa recimo o kakih amortizerjih ali o vrsti žarometov..
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov