Mitsubishi Lancer EVO8 je napisal/-a: Se pravi, da če ne bom prklopu na varovalko bo šlo vse v tri krasne ?

Če si zelo zaverovan in samozavesten v svoje delo in če predpostaviš "meni se ne more nič zgoditi", potem lahko zaradi nas lahko daš tudi brez varovalke. Ko se bo pa kabel kje predrgnil, ko bo izolacija odpovedala ali razpadla, oziroma ko bo žica prišla v stik tja kamor ne bi smela... če takrat ne bo imel varovalke, boš pač imel veselico.
Varovalka varuje del napeljave, ki je od varovalke naprej. Tisto kaj je med izvorom (akumulator ali alternator) in varovalko, pa je nevarovan del tokokroga, in tega pač ne more varovati. Zato se priporoča, da se varovalka namesti nekje čim bližje izvoru - akumulatorju oziroma alternatorju.
Ohišja varovalk so različna, lahko povprašaš v kaki trgovini z avtodeli... Vendar pa jo moraš zmontirati nekje tam, kjer bo zaščitena pred prahom, vlago, mastjo, umazanijo... Vrednost naj bo nekje okoli 3 ali 5 Amperov, je čisto dovolj.
Enako velja za minus žico. Lahko jo priviješ direkt na karoserijo, ampak tako, da bo zaščitena pred uazanijo. Drugače bo spoj oksidiral, prerjavel in razpadel.