Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če jan 10, 2008 8:07 pm

myhec je napisal/-a:ena varianta je tudi da na blažilcih podalšaš navoje tko k sm jest naredu na svojem.
kokr podalšaš navoje tok nižji je avto.

enako bom naredu na novem avtu samo spomld k bo snega zmankal.

najbolš je pa da ne rabiš homologacije. :D
preverjeno...


se da to zadaj tudi, če blažilec ni v amortizerju?
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Napisal/-a SlaFko Če jan 10, 2008 9:10 pm

myhec je napisal/-a:ena varianta je tudi da na blažilcih podalšaš navoje tko k sm jest naredu na svojem.
kokr podalšaš navoje tok nižji je avto.

enako bom naredu na novem avtu samo spomld k bo snega zmankal.

najbolš je pa da ne rabiš homologacije. :D
preverjeno...

...in potem svizec zavije čokolado.... :P :P :P
Še una glupost o gretju fedrov v primežu je bla vsj realna...
'Ko voli nek' izvoli...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če jan 10, 2008 10:19 pm

Da ne bi res kaj podaljševali navojev. Myhec, a veš sploh, kaj se je naredilo v amortizerju. No, ti si s tem, ko si podaljšal navoje in potem privijačil v bistvu batnico vzdignu do skrajne zgornje točke in ko ne more it več gor, začneš posledično stiskati feder in avto se zniža, vendar imaš batnico v resnici stisnjeno v zgornji del amortizerja, na katero deluje sila, katera pa je takšna, da probi stisnit vzmet, pa boš videl. Pa ko greš z avtom čez neravnine, ti jo v bistvu malo sprosti, vendar takoj spet udari navzgor.
 
Uporabniški avatar
Crazyalfista
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr nov 14, 2007 8:53 pm

Napisal/-a Crazyalfista Če nov 20, 2008 11:04 pm

glede rezanja navojev pri amortizerju-avto bo edino nizji, ce bos vrezal vec navoja, kot se avto posede-sepravi da bo fedr bolj stisnjen, kot takrat ko je obremenjen s tezo avta-in takrat bo fedr tudi trsi-
ne vem pa kako se potem to obnese, ker ima amortizer zelo malo hoda-

sem ze sam razmisljaj v tej smeri, ampak pravijo da to ni to

al se avto v ovinku manj nagiba, al bi sla guma v luft, ce bi toliko skrajsal amortizerje? :shock: :?:

koliko je trdota odvisna od vzmeti in od amortizerjev?
Alfa Romeo for life!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če nov 20, 2008 11:13 pm

Vi mate full hude, fedre gret, rezat pa take. Inžinirji razvijajo te stvari leta in leta vi pa take. Če hočeš znižat avto še dodatnih 1 ali 2cm ti priporočam da spustiš spodnjo šalčko ampak ne preveč da ti nebo guma drajsala, priporočlivo je pa še amortizer krajšat, če so original. 100% ok, ker če boš fedre gru ali rezau boš imel 100% slabvš lego avta!
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov