Courage™ je napisal/-a:Ce je tebi menjava iz 15 na 16" sok potem pa res ne vidim vec smisla sploh menjavat felne pa gume. Pusti ga na ratkapah 15" pa gotovo, al pa sploh ratkap ne mej gor, bo zgledalo dosti bolse. Avto ki stoji na 4 balonih je meni obupno smesen.
Glej "šok" ni glede izgleda ampak lege na cesti,ki se sploh ne more primerjat s 15" ki so res BALONI in se zvijajo po ovinkih za popi.... S to kombinacijo ki jo mam gor je pa razlika več kot očitna,gume se ne zvijajo in se lahko veliko hitreje voziš pa tud prehitiš lažje ker si v ovinku nabereš zalet kar pri 90km(dokler še ni chip-tuninga) ZELO pripomore.
Sm pa pričakoval takšne izpade.Razlika je v vožnji vsaj v mojem konkretnem primeru je ogromna čeprav se gre za eno samo colo.
Recimo pri hiši je tudi passat variant l. 03 100km(100kg težji od golfa) , ki seveda bolj potegne.Pozimi imata oba 195/65 R15 UG 7 in je po ovinkih golf za odtenek hitrejši vendar to "prednost" izgubi na ravnem.
Čez poletje so na passatu Continentalke istih dimenzij,na golfu pa pač že prej omenjeno in passat nima nobenih šans tud če po ovinkih goniš tko da so gume čist zvite in cvilijo.
Ne vem kako je pri tebi ampak feltne+gume, ki po povprečni slovenski cesti pripomorejo pri hitrosti vožnje dosti več kot 10km močnejši motor, so zame vseeno malo več kot obupno smešni baloni in definitivno lepše zgledajo kot radkape.
Se pa nebi branil 19" pregrešno dragih felten in gum,znižanega avta(po možnosti s kako GTI ali pa kar R32 oznako), vendar potem pridejo vmes MANJŠE malenkosti kot so denar in totalna neuporabnost,ko moraš zapeljat čez robnik(če nisi razpoložen oz. nimaš časa za 15min hojo do cilja) ali pa kake "hitrostne ovire", ki so v Lj bolj primerljive s poligonom za testiranje terencev...
16" za povprečnega uporabnika,ki ne da za styling več kot za cel avto sploh ni slabo.In VEM da je 17,18,19 lepše!!!