Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Po maj 26, 2008 7:47 am

Voith je napisal/-a:
NaceM je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:že pred več kot 10 leti so pri fiatu naredil tko, da ko vzameš kontakt avtomatsko ugasneš luči in ko ga spet daš, se prižgejo nazaj


Wooow... Pred 20 leti pa so to imeli Jugeci hahahaha . :)


nevem ce veste, ampak jugoti so meli oziroma se majo not celo opticna vlakna..

k space shuttle :D


Ki so jih delali v Sloveniji ane, tako kot pol avta.
Moja jugo in jugo florida sta imela tako, da si lepo dal luči in ko si ugasnil avto, so ugasnile (kako je bilo to dobro za žarnice pustimo ob strani). Nekaj takšnega, kot imam na zadjšnjem avtu, le da se tu luči prižgejo šele po tem, ko motor steče.

Kar pa se tiče meglenk.. Sigurno niso samo za "označevanje" vozila (govorim o sprednjih meglenkah), ampak konkretno povečajo vidlljivost ob megli. No, spet odvisno kakšna megla je, ali je to ponoči, v polmraku, podnevi, razpršena megla nad katero sije sonce itd...
 
Uporabniški avatar
a6sline
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Pe okt 19, 2007 7:48 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a a6sline Po maj 26, 2008 10:53 am

myster je napisal/-a:
a6sline je napisal/-a:Jaz sem jih vgradil in homologiral brez problema in tuv-a.Resda so original audijeve pa vendar!


kaka pa je razlika med kratikimi in dnevnimi? (maš kako sliko?)


http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... 438&size=1

Namesto meglenk so dnevne luči,ob preklopu na normalne pa se dotične ugasnejo
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po maj 26, 2008 11:09 am

NaceM je napisal/-a:ampak konkretno povečajo vidlljivost ob megli.


....dva metra pred avtom levo in desno....(nekak tako kot dve "ptrolejki")
BBoss je napisal/-a:Je pa smiselna uporaba dnevnih luči saj je res neumno, da ti gorijo sred belga dneva še luči zadaj, za na tablico, parkirne spredaj pa še mali milijon lučkic za osvetljevanje

.....res je tako, ampak vsaj v Slo to ne drži v praksi pri novem A4/A5 - gori ob prižganih dnevnih lučeh(ledice) tudi zadnje in tablica - oba omenjena avta v Nemčiji ob prižganih ledicah = zadaj tema :!: :?: tako kot ti praviš in je tudi logično...
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Po maj 26, 2008 9:11 pm

Voith je napisal/-a:
nevem ce veste, ampak jugoti so meli oziroma se majo not celo opticna vlakna..


Vemo ..... so bila samo za osvetlitev stikal na armaturi. :D
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Po maj 26, 2008 9:23 pm

Kaj pravite kaj bi policaji kaj gnjavli če bi naprimer angles eyes imel samo krogce prižgane,saj dokaj močno svetijo? (nimam jih še ampak razmišlam o nakupu)

Nove bmwje sem tudi že videl samo s krogci podnevi,kaj majo to kao dnevne orginal)
Slika pugi.si
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po maj 26, 2008 9:23 pm

lisko je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Nekaj si morajo izmislit. Če v kombinaciji s xsenon je OK, a s halogenkami je to samo že en dodaten del na avtu, ki se lahko pokvari. Že meglenke so strel v prazno, ker jih vozniki uporabljajo takrat ko jih ne bi smeli, v gosti megli pa itak 1 k. pomagajo.


Kdaj se boste ljudje naučili da meglenke niso namenjene vožnji oz. bolši preglednosti pred vozilom? Ampak so dejansko za aoznačevanja vozila.... vozilo s prižganimi meglenkami opaziš dosti prej kot brez njih....in to je namen meglenk.
Seveda nekateri pa mislijo da so namanjene bolši vidljivosti pri sončnem dnevu ali pa kristalno čisti nočni mesečini.


Da je smisel zadnje meglenke boljša vidnost vozila ostalim udeležencem v prometu se strinjam. Zakaj bi me moral nekdo prej opaziti še od spredaj, pa res nevem. Vsak mora voziti po svojem pasu in to je to. v megli, ko je vidljivost manjša od 50m in s tem dovoljena uporaba meglenk, pa itak nimaš kaj prehitevat, ker ne vidiš nič. Torej se s tvojo repliko ne morem strinjati.
 
DayMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr apr 02, 2008 12:25 am

Napisal/-a DayMan Po maj 26, 2008 9:50 pm

Za vse, ki vas zanimajo dnevne luči in ne želite predelovat oz. dodatno vgrajevat in homologirat dodatne žaromete ( dnevne luči ), obstaja modul kjer zasenčene luči prevzamejo funkcijo dnevnih z zmanjšano svetilnostjo!

-Potrebnih ni nobenih predelav oz. vgradnja dragih dodatnih žarometov.
-Enostavna vgradnja.
-Zasenčene luči ( dnevne ) se samodejno vklopijo po zagonu motorja.
-Zmanjša se temperatura žarnic in do 10x podaljša življenska doba žarnic.
-80% svetilnost žarnic.
-Zmanjša se poraba goriva ( cca. 0,1l/100km ).
-Zmanjša se obremenjenost generatorja in akumulatorja.
-Zmanjša se CO2 - izpust izpušnih plinov pri uporabi dnevnih luči.
-Zasenčene luči postanejo dnevne luči.
-Dovoljena uporaba dnevnih luči ( zasenčenih luči )
po 61. členu šestega odstavka ZVCP-1.

Za dodatna vprašanja sem vam na voljo. :D
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM Po maj 26, 2008 9:57 pm

sašo5 je napisal/-a:
NaceM je napisal/-a:ampak konkretno povečajo vidlljivost ob megli.


....dva metra pred avtom levo in desno....(nekak tako kot dve "ptrolejki")


Te moram spet povabit na en giro, kot takrat zaradi točnosti števca, pa se noben ni upal peljat z mano?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To maj 27, 2008 11:03 am

NaceM je napisal/-a:Te moram spet povabit na en giro, kot takrat zaradi točnosti števca, pa se noben ni upal peljat z mano?

...... :lol: eno z drugim bomo naredili, le še jesenske meglene dni bomo morali počakat (v našem koncu je več megle kot v :?: (v profilu ni kraja s kterga izhajaš...) :cry: ...)
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM To maj 27, 2008 12:23 pm

sašo5 je napisal/-a:
NaceM je napisal/-a:Te moram spet povabit na en giro, kot takrat zaradi točnosti števca, pa se noben ni upal peljat z mano?

...... :lol: eno z drugim bomo naredili, le še jesenske meglene dni bomo morali počakat (v našem koncu je več megle kot v :?: (v profilu ni kraja s kterga izhajaš...) :cry: ...)


Ravno včeri sem se vozil skozi meglo kot v riti - relacija Graz-Dunaj.
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM To maj 27, 2008 12:31 pm

..in ko smo že pri megli... V Avstriji npr. imaš ob strani cestišča - na odstavnem pasu narisane točke in navodilo glede omejitev (če vidiš samo 2 točki, omejitev toliko in toliko), če vidiš tri, toliko in toliko ... Itd... Naši še tega niso nekako skužili, glavno je, da se vedno zgovarjajo na "neprilagojeno hitrost", da bi pa kaj infrastrukturnega na to temo naredili, to pa ne (očitno ni biznisa s tega).
In še npr. na Slovaških cestah imaš na podobno finto narisane vsake toliko časa oznake na cestišču, koliko je varna razdalja (npr. dve puščici) itd... Pri nas pa spet tega ni.. Glavno, da je toliko in toliko radarjev in zdaj bo še "tempostart", ko bodo povprečje merili 4 km. Glavno, da SE KASIRA!
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic To maj 27, 2008 12:48 pm

DayMan je napisal/-a:Za vse, ki vas zanimajo dnevne luči in ne želite predelovat oz. dodatno vgrajevat in homologirat dodatne žaromete ( dnevne luči ), obstaja modul kjer zasenčene luči prevzamejo funkcijo dnevnih z zmanjšano svetilnostjo!

-Potrebnih ni nobenih predelav oz. vgradnja dragih dodatnih žarometov.
-Enostavna vgradnja.
-Zasenčene luči ( dnevne ) se samodejno vklopijo po zagonu motorja.
-Zmanjša se temperatura žarnic in do 10x podaljša življenska doba žarnic.
-80% svetilnost žarnic.
-Zmanjša se poraba goriva ( cca. 0,1l/100km ).
-Zmanjša se obremenjenost generatorja in akumulatorja.
-Zmanjša se CO2 - izpust izpušnih plinov pri uporabi dnevnih luči.
-Zasenčene luči postanejo dnevne luči.
-Dovoljena uporaba dnevnih luči ( zasenčenih luči )
po 61. členu šestega odstavka ZVCP-1.

Za dodatna vprašanja sem vam na voljo. :D


In kaj je potrebno storiti oz. kolikšen je strošek :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To maj 27, 2008 3:15 pm

NaceM je napisal/-a:..in ko smo že pri megli... V Avstriji npr. imaš ob strani cestišča - na odstavnem pasu narisane točke in navodilo glede omejitev ....

.....Zagreb-Karlovac AC ima to že par let......

P.S še ne vem(o) s kterga kraja si?
 
Uporabniški avatar
NaceM
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Po feb 04, 2008 1:24 am

Napisal/-a NaceM To maj 27, 2008 7:06 pm

V tej mali državi, "koju kokoš preleti za dva dana" (da citiram slovensko kinematografijo) je čisto vseeno od kod sem.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To maj 27, 2008 7:31 pm

Dayman: vgradi mi to na xenon pa dobiš še pizzo :twisted:
 
DayMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr apr 02, 2008 12:25 am

Napisal/-a DayMan To maj 27, 2008 8:37 pm

@Skubic, potrebno ni veliko storiti, priključiti le 3 oz. 4 vodnike, lahko si vgradiš sam, ali pa ti jaz :D

Cena pa ne vem če ti bo všeč:

HLT 1.54 Zasenčene luči se uporabljajo za funkcijo dnevnih luči 45,00eur
HLT 4.54 Zasenčene in pozicijske ( parkirne ) luči so krmiljene z modulom 50,00eur
HLT 6.54 Z senzorjem za avtomatski vklop oz. izklop pozicijskih luči 70,00eur


@phoebus, na Xenon luči se HLT modul ne da uporabljati oz. priključiti, obstaja pa drug modul tudi za Xenon luči da imajo funkcijo dnevnih, teh modulov še uradno nimam, jih bom imel, lahko pa ti jih zrihtam če te zanima. Samo te pa več ne bo pizze ne? :twisted:
Zadnjič spremenil DayMan, dne To maj 27, 2008 8:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois To maj 27, 2008 8:41 pm

dayman kak pa potem ko te stric policaj ustavi pa vpraša zakaj maš meglenke vžgane namesto luči,kako mu boš razložil pa dokazal da so to dnevne luči?
Slika pugi.si
 
DayMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr apr 02, 2008 12:25 am

Napisal/-a DayMan To maj 27, 2008 8:47 pm

Pri nas ni dovoljena uporaba meglenk za dnevne luči žal. Čeprav nekateri avti imajo meglenke v žarometih kar bi šlo, vendar ni priporočljivo. :D

Sem umaknil modul za meglenke da ne bo delal zmešnjave. ;)
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic To maj 27, 2008 10:11 pm

DayMan je napisal/-a:@Skubic, potrebno ni veliko storiti, priključiti le 3 oz. 4 vodnike, lahko si vgradiš sam, ali pa ti jaz :D

Cena pa ne vem če ti bo všeč:

HLT 1.54 Zasenčene luči se uporabljajo za funkcijo dnevnih luči 45,00eur
HLT 4.54 Zasenčene in pozicijske ( parkirne ) luči so krmiljene z modulom 50,00eur
HLT 6.54 Z senzorjem za avtomatski vklop oz. izklop pozicijskih luči 70,00eur


@phoebus, na Xenon luči se HLT modul ne da uporabljati oz. priključiti, obstaja pa drug modul tudi za Xenon luči da imajo funkcijo dnevnih, teh modulov še uradno nimam, jih bom imel, lahko pa ti jih zrihtam če te zanima. Samo te pa več ne bo pizze ne? :twisted:


Se pravi, da imaš potem kratke (zasenčene) luči za dnevne, ko pa "ugasneš stikalo za dnevne" pa te kratke (zasenčene) začnejo svetit močneje? Kakšna pa je tista možnost z modulom?
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr maj 28, 2008 12:54 am

NaceM je napisal/-a:..in ko smo že pri megli... V Avstriji npr. imaš ob strani cestišča - na odstavnem pasu narisane točke in navodilo glede omejitev (če vidiš samo 2 točki, omejitev toliko in toliko), če vidiš tri, toliko in toliko ... Itd... Naši še tega niso nekako skužili, glavno je, da se vedno zgovarjajo na "neprilagojeno hitrost", da bi pa kaj infrastrukturnega na to temo naredili, to pa ne (očitno ni biznisa s tega).
In še npr. na Slovaških cestah imaš na podobno finto narisane vsake toliko časa oznake na cestišču, koliko je varna razdalja (npr. dve puščici) itd... Pri nas pa spet tega ni.. Glavno, da je toliko in toliko radarjev in zdaj bo še "tempostart", ko bodo povprečje merili 4 km. Glavno, da SE KASIRA!


hehe vsakic, ko se peljem skoz avstrijo razmisljam zakaj nek so tiste tocke :D

no zdj vem, hvala :)
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov