denko4 je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Izmerite recimo 30km (več km večja bo razlika med 16" in 18") z 16" gumami in z 18" gumami in boste vidl, da boste od točke A do točke B naredil več kot z 18" in ker boste z 16" gumami naredil več, bo tudi poraba manjša, bolj lajično vam ne morem napisat.
Stavit grem, da bo isti avto z gumami 215/40 R18 manj pil kot z 205/55 R16 ali če naredim še večjo raliko, bo z 235/35 R18 manj pil kot z 16"
Ni šans, ker je kotalni upor večji in tudi težja kolesa so

Greva stavit? Razlika je mogoče 10kg pa če dodam še 10kg za upor,
pa daj 20kg ali pa 30kg kufer v avto in boš videl koliko ti bo več pil - nič več
Blinder je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Pa ste že kdaj pomislni, da je pri večji colaži (v tem primeru 18") tudi večjo obseg kolesa? Recimo, da so original 205/55 R16 in je obseg kolesa naprem 225/40 R18 razlike skoraj 2cm, če bi pa dal gor gumo 215/40 R18, bi avto bolj letel ker bi bil obseg gume manjši kot 16" in se bi kolo hitreje vrtel in poraba bi se zmajšala.
Če ne verjamete naredite test
Razlika v obsegu(225) je
1.5 cm, večji obseg ima una 18 palčna. Zato se malenkost (slab procent) zdaljšajo prestave. Zaradi širše sledi gume kotalni upor se poveča. Števec za kilometre potem kaže tisti slab procent manj kot prej.
Z širšimi gumami se poraba poveča.
Pa se ti zavedaš, da pri 16" na vsakem obratu gume manjka 1,5cm, če preračunaš na 100km je to ogromno in zato narediš več km z 16" in posledično z manjšo porabo