Ja zadeva je takšna.Če ti fedre homologiraš ti ni potrebno it tja ampak lahko pošlješ vse po pošti in ti oni vse upišejo.Moraš imet izpisek od optike,račun kje si vzmeti kupu in račun oziroma potrdilo od pooblaščenega monterja da ti jih je on zmontiru.Če vse to pošlješ in seveda zraun še enega Cankarja ti ni treba it tja!Po moji logiki bi to lahk nardili tudi za šipe.No pustmo to zdej.
Js sm jih dans klicu in mi je ena gospa tam rekla da jutr ko js pridem,se lepo postavim v vrsto in ko pridem na vrsto grem po kanalu(isto kot na tehničnem),vozilo mi pregledajo če je teh.izpravno in se na koncu zapeljem do unga majstora-Boga,mu rečem zakaj sem tu in kaj bi rad homologiru,mu dam papirje-v tem primeru za šajbe,on pregleda številke na šajbah če se ujemajo z št.na papirju in lahko grem domu.
Za moj bodykit in za auspuh in milijon drugih stvari mi nebo težil!!!!!!!!!!ker js nisem prišu tega homologirat ampak temne šipe.In če imam papirje za temne šipe dobim homologacijo.Če bi pa imel papirje za spojlerje in druge pizdarije bi prav tako dobil homologacijo,ampak ker jih nimam jo nebom dobu.In to je to.Za tisto stvar ki jo hočeš homologirat in če imaš papirje dobiš vpis,in nobena druga stvar nemore vplivat na to!!!!!!!!!!!!!!Tudi če ti bremze ne primejo dober boš vseen naredu homologacijo za šipe ker bremze pa šipe nimajo skupnega nč!!!!!!!!!!Je pa res da ti bo v unem njihovem poročilu napisu da npr.bremze niso prijele dovolj in da je auto teh.neizpraven.
To je to čista logika.Če maš papirje dobiš če pa ne pa adijo Pepi
