Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 04, 2008 2:37 pm

Ne vem zakaj vam na avtomobilih tako hitro žarnice crkujejo?
Pomoje je kaj narobe s tokokrogom in ob vžigu pride do prevelike konice in prekuri žarnico. Bo treba malo preverit releje in še kaj drugega.

Sam imam najmanj 3 leta stare žarnice v avtu, pa še to sem jih zamenjal, ker so bile prejšnje prestare in so slabo svetile(niso crknile). Pa avto veliko vozim po slabih cestah, blatu in lužah, tako da bi morale žarnice že od tresljajev crknit prej.

Lahko je pa tudi to krivo, kako je luč fiksirana na avto. Sam imam vijake z vzmetmi in te blažijo udarce, novi avtomobili imajo pa luč fiksno pritrjeno na ogrodje in se tresljaji avta bolj prenašajo tudi na žarnice.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po feb 04, 2008 2:43 pm

sonac je napisal/-a:Peugeot nima clear stekla...torej so H4?


Če ima motno steklo, ima najverjetneje 99% enojno parabolo in H4, kjer sta v eni žarnici 2 nitki.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Po feb 04, 2008 2:44 pm

nebivedu je napisal/-a:Pomoje je kaj narobe s tokokrogom in ob vžigu pride do prevelike konice in prekuri žarnico.


Hvala bogu, da meni najprej avto vžge in nato šele prižge luči.
Nekaj pa najbrš res pomaga.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Po feb 04, 2008 3:14 pm

Ja,nebivedu se strinjam z tabo.Delno.To pa zato,ker mam avto starejše izdelave(Kia Sportage,l.2000,2.0 td).Luči so vpete kot pri veliki večini avtov,pri vžigu motorja so luči vgašene,ker ni "reno" sistem.Par postov nazaj sem napisal,da sem kontroliral napajanje-napetost- in je o.k.Še to-montiral sem zopet stare h4,ki so že kdo ve kolk časa v avtu in zdej spet vse v redu.Razen če odmislim vzrok,zakaj sem sploh nabavu NB-seveda zaradi boljše svetilnosti.Po moje-čeprav nisem štromar,bom ponovil moje ugotovitve:
-žarnice sem kupil -po besedah prodajalca rabljene le par dni;ne vem v kakšnem avtu.Plačal sem 9 eur-občutno manj od novih-sem pa res prišparal :evil: Morda je bila "čudna" uporaba le teh?
-ali so res tako slabe izdelave ali pa imam jaz "pegulo",kot se pri nas reče! LP Bizgec.
 
Uporabniški avatar
Mazda323
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 88
Pridružen: Ne maj 02, 2004 10:15 am
Kraj: Slovenija

Napisal/-a Mazda323 Po feb 04, 2008 4:45 pm

@bizgec, vem kaj si napisal par postov prej, vendar pri tebi je malo drugačen primer bil kot pri meni!

Pa nimam ne Peugeota ampak so žarnice crknile danes na Mazdi, katero pa ni navada da bi na Mazdah pregorevale žarnice kot po tekočem traku, pa luči je treba tudi sam vklopit, tak da NB sux...nevem lahko tudi da je bila kakšna napaka le teh...
www.mazda-si.net
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po feb 04, 2008 5:09 pm

Ce tok mal zdrzijo je pa tud jeba. Jz sm jih kupu kaksn tedn nazaj, bomo vidl. Svetjo res dobr, bla bi skoda, da tok hitro crkujejo...
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Po feb 04, 2008 6:02 pm

Sej tud na Sportage-u NI pravilo,da bi crkovale.Sicer je Sportage narejen iz veliko Mazdinih delov,tako,da jim omenjene žarnice verjetno niso najbolj po godu-kdo bi vedu! Sportage
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Po feb 04, 2008 7:14 pm

Če je na žarnicah dokaj nizka napetost, običajno zaradi padca napetosti na inštalaciji, potem je življenska doba lahko tudi 2x daljša, seveda pa je nekoliko manjša tudi svetilnost.
Napetostne spremembe ob zagonu motorja so negativne, torej se pri zagonu pojavljajo padci napetosti, ki pa žarnicam ne škodujejo. Spremembe napetosti v pozitivno smer, pa povzroča regulator na alternatorju, če je v okvari, potem napetost uhaja preko 14V in to že lahko škoduje žarnicam, seveda pa je takrat tudi svetilnost nekoliko večja in je to mogoče opaziti. Prenihaji napetosti v pozitivno smer se ob zagonu motorja praviloma ne pojavljajo, oziroma niso vzrok zagona ampak še vedno zaradi okvare regulatorja.
Kratkotrajne napetostne spremembe žarnicam niso hudo škodljive, prav tako precej pogosti vklopi niso zelo škodljivi, sicer pa sem to že obširno napisal v enem izmed prejšnjih odgovorov.
V večini primerov je za življensko dobo odgovorna kvaliteta izdelave žarnice, ki pa lahko kar precej niha tudi v isti seriji. Imel sem priložnost od blizu videti vse linije v Iskra Elvelux in lahko trdim, da majčkena napaka v steklu ali pa v nitki žarnice povzroči precej majhno življensko dobo ... to pa se ne da ugotoviti tudi med finalnim testom, nekatere napake ja, druge ne.
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po feb 04, 2008 7:26 pm

Peugeoti so pravi žarnico-žeri ker alternator polni precej čez 14V, že blizu 15V. Najcenejša rešitev je dodati 1 meter navadne žice vsakemu žarometu, pa je mir. Preverjeno deluje. Seveda pa tudi primeren upor ne škodi.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Po feb 04, 2008 7:41 pm

Lahko pa zaporedno z žarnico vežeš navadno usmerniško diodo primerne moči in imaš padec napetosti 0.7V.
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Po feb 04, 2008 9:02 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Peugeoti so pravi žarnico-žeri ker alternator polni precej čez 14V, že blizu 15V. Najcenejša rešitev je dodati 1 meter navadne žice vsakemu žarometu, pa je mir. Preverjeno deluje. Seveda pa tudi primeren upor ne škodi.

Ampak na tej izjavi je pa najbrž res kar precej resnice. P206 je v 5 letih požrl kar precej žarnic v žarometu, približno 3 na leto crknejo. V tem času je uničil tudi že 2 akumulatorja, je možno da akumulatorje tudi uničuje zaradi nepravilne napetosti?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 04, 2008 9:30 pm

Skratka zaključek, štrom v novih avtomobilih je porazen, ker je vse samo za hitro prodajo in potem za servisirat narejeno. Včasih so bili avtomobili delani zato, da se bodo dolgo vozili, danes pa samo zato, da jih voziš iz servisa na pumpo in nazaj na servis.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po feb 04, 2008 9:53 pm

Imam japonca (dec.2005) in čakam že 2 leti da mi crknejo žarnice in da dam kaj boljšega notr (nightbreakr,philips...). Očitno osram bilux na tem avtu delujejo brez problema ;) je pa res da sem dal stran avto z elektroniko (renFault) in šel na bolj ziher varianto k dela ;)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 04, 2008 10:21 pm

ice je napisal/-a:Imam japonca (dec.2005) in čakam že 2 leti da mi crknejo žarnice in da dam kaj boljšega notr (nightbreakr,philips...). Očitno osram bilux na tem avtu delujejo brez problema ;) je pa res da sem dal stran avto z elektroniko (renFault) in šel na bolj ziher varianto k dela ;)


Ti nimaš lih japonca. :twisted: Narjen je kje?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Po feb 04, 2008 10:25 pm

nebivedu je napisal/-a:
ice je napisal/-a:Imam japonca (dec.2005) in čakam že 2 leti da mi crknejo žarnice...


Ti nimaš lih japonca. :twisted: Narjen je kje?


potemtakem je madzarska kvaliteta ***** ;)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Po feb 04, 2008 10:56 pm

Ja, veliko elektronike v avtu sicer nudi udobje, pa tudi stroške, ker ko crkne, ni poceni, žal.
Previsoka napetost pa seveda uničuje tudi akumulator, pri 14,4V se začne vrenje elektrolita ... :?
www.reber.si - www.elektron.si - www.pastir.info
 
Uporabniški avatar
-=davor=-
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To feb 15, 2005 10:29 am
Kraj: Ptuj - Slovenske Gorice

Napisal/-a -=davor=- To feb 05, 2008 1:27 am

nebivedu je napisal/-a:Skratka zaključek, štrom v novih avtomobilih je porazen, ker je vse samo za hitro prodajo in potem za servisirat narejeno. Včasih so bili avtomobili delani zato, da se bodo dolgo vozili, danes pa samo zato, da jih voziš iz servisa na pumpo in nazaj na servis.

med servisom in pumpo, pa se še v službi in doma oglasiš :lol:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris To feb 05, 2008 7:59 am

-=davor=- je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Skratka zaključek, štrom v novih avtomobilih je porazen, ker je vse samo za hitro prodajo in potem za servisirat narejeno. Včasih so bili avtomobili delani zato, da se bodo dolgo vozili, danes pa samo zato, da jih voziš iz servisa na pumpo in nazaj na servis.

med servisom in pumpo, pa se še v službi in doma oglasiš :lol:

HAHAHA :EE :rofl :cry
Slika
 
muci
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To feb 05, 2008 7:04 pm

Napisal/-a muci To feb 05, 2008 7:34 pm

Včeraj sem montiral NB na svojega passata! In sicer v žaromet za kratko luč, ki je v leči!
Zasledil sem, da je nekoga zanimalo kako se obnesejo v leči in lahko rečem, da odlično! Prej sem imel navadne H7 žarnice in razlika je očitna! Sicer daleč od 90% kot obljubljajo, rekel pa bi da je tam okrog 40% bolše!
Ko sem zamenjal prvo žarnico, sem primerjal in razlika je očitna! Res sveti belo, osevtljenost pa je tudi veliko boljša, tako, da zaenkrat sem zadovoljen z nakupom!
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris To feb 05, 2008 8:16 pm

muci je napisal/-a:Včeraj sem montiral NB na svojega passata! In sicer v žaromet za kratko luč, ki je v leči!
Zasledil sem, da je nekoga zanimalo kako se obnesejo v leči in lahko rečem, da odlično! Prej sem imel navadne H7 žarnice in razlika je očitna! Sicer daleč od 90% kot obljubljajo, rekel pa bi da je tam okrog 40% bolše!
Ko sem zamenjal prvo žarnico, sem primerjal in razlika je očitna! Res sveti belo, osevtljenost pa je tudi veliko boljša, tako, da zaenkrat sem zadovoljen z nakupom!

In potem so te žarnice creme de la creme od žarnic kakor sm razbral iz vseh teh postov?

No si jih bom pa še jst omislu za dolge lučke k za kratke mam od danes naprej xenon-ke. 8) Sam potem se mi poraja vprašanje smiselnosti tega saj dolgih ne bom pomoje tolko nucal kot sedaj? Če ne druzga bojo vsaj bl bele. :shock:
Slika
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov