Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Pe jul 15, 2005 2:51 pm

Ne vem zakaj mu tko vsiljujete svoje mnenje pa da nej tlači 18 pa 19 col na golfa.mogoče hoče tip samo mal ušmekirat svoja golfiča da bo imel en tak zdrav videz.meni je courageov audi kar malo smešen z tistimi feltnami.ne rečem da ne zgleda brutalno ampak tako daleč jaz nebi šel.odvisno tudi od moči njegovega golfa.če je kakšen rahitičen tdi z vašimi 18 colskimi feltnami nebo šel nikamor, da ne omenjam večje možnosti da jo kje zvije,gume so celo premoženje,poraba se poveča,zgublja se na udobju,končniki,lega se ob pretiravanju poslabša...s tem da nespuščen avto s tako veliki feltnami zgleda meni osebno nagravžno.taka traktor varianta.
jaz bi najprej zvozil te gume, ki jih imaš(lahko zavestno malo pospešiš postopek ;) ),dobro premislil kaj bi rad naredil iz avta(športni videz ali nekaj bolj ekstremnega) in se pol odločiš ;)
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Pe jul 15, 2005 5:17 pm

croupier dela v igralništu, v bistvu je tisti, ki ti tala karte pri raznih igrah. Verjetno nisi iz tega diplomiral, kot si omenil. Glede na plačo croupier-a si lahko z lahkoto privoščiš kateri koli komplet od 14'' - 19''. Odločitev je tvoja.



Yagi-san
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud Pe jul 15, 2005 6:22 pm

Vuso THX za razumevanje.
Ja, moj golf je TDI 1.9 90KM, lih rahitičen ni 8) res je da spet ni GTI. Praviš da v 18'' ali 17'' bi se poslabšala lega avta, povečala poraba. Po AC ponavadi stisnem do 170 km/h in kaj z večjimi feltnami se lahko zgodi da ne drži tako dobro? V glavnem kaj pridobim razen šminke?
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Pe jul 15, 2005 6:54 pm

Ja dragi cloud fantje so ti temeljito odgovorili na tvoja vprašanja in če že imaš kokr tolk dobro plačo bi lahko riskiral enih 300k za feltne in gume pa kak body kit ali morda samo podaljške.Res bi blo najboljše da letne gume ki jih imaš ponucaš in pol kupš druge.Spod 17 col res ne ker bo avto smešn,velike balonaste gume na majhnih feltnah so definitivno out.Če misliš resno raskiraj če ne rajš ne kupuj nič,pa pohiti in nabavi robo preden postaneš očka.Potem morda res ne boš imel več dost dnarja in zanimanja za styling.Dobra roba za dobr avto :D srečno
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud Pe jul 15, 2005 8:48 pm

Prav imas, res so mi lepo povedali!
Sej se mi ze sanja kaj bom naredil. Verjetno bom vzel 17''. Samo povejte KJE naj vzamem in KAKO znamko pnevmatike?
Še enkrat hvala!
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Pe jul 15, 2005 9:38 pm

Ja meni so všeč alessiove sam eni pravijo da niso dobre zakaj ne vem,moj vulkanizer mi jih je ponujal za 36k res so made in italy oni pa ponavadi naredijo stvar za oči,kvaliteta je pa slabša poteka pa zdaj ena vroča debata o nemških platiščih rial ki so mal dražja a so jih vsi pohvalili odvisno od modela.Gume morda kak goodyear eagle F1 michelin dunlop toyo se ne spoznam toliko.Za rial poglej na www.sitar-pneumatics.si če pa ti link ne dela pa poišči temo na forumu kjer boš dobil tudi več informacij.Prvi sliki rial tretja alessio.
Priponke
montreal-race_gross.jpg
estoril_gross.jpg
PIC_0076.JPG
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jul 16, 2005 10:41 am

potem še imaš mnogo različnih znamk kot bbs,ssr,kosei,speedline,... ta so malo dražja, samo glede trpežnosti pa so dosti boljša kot kake bolj styling felne kot alesio,rial,..
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So jul 16, 2005 12:01 pm

Najprej se moras sam pri sebi odlocit, kaj hoces iz avta narest.

Za moje pojme so 15" za Golfa V premajhne, 16" (205/55 16) je dobra dimenzija - poraba ne bo nic vecja kot sedaj, lega bo precej boljsa, udobje ne bo trpelo, prav tako ne pospeski, je pa res, da s 16" feltnami Golf V ne bo nic posebnega in bo se vedno skrit v povprecje. Naslednja stopnicka so 17", tu so pa dimenzije pnevmatik 205/50, 215/45 in 225/45. Po mojih izkusnjah na Golfu IV bi znala bit dimenzija 225/45 za moj avto presiroka (poraba je do pol litra vecja, pospeski do turbine slabsi, v legi pa med 16" in 17" ni take razlike kot med 15" in 16" (kjer je kot noc in dan)), 215/45 je nizja od 225/45, tako da bi izbral 205/50 in feltno sirine 7, je pa to nazalost pri vecini proizvajalcev najdrazja dimenzija (pri 17"). Za bolj ekstremen izgled paseveda 18" ali 19", a ti o njih ne morem nicesar povedati, ker nimam izkusenj.

Kaksne (ne kako velike) feltne izbrati je tvoja odlocitev. Tu ti lahko svetujemo le po svojih subjektivnih ocenan, razen tega da je vecina drazjih felten tudi bolj kvalitetnih in trsih od cenejsih.

Glede gum je tudi tako, da ima vsak svojega favorita, drugi pa jih ne marajo.Vecinoma drzi, da je malo denarja malo muzike. Poglej si se druge teme o gumah, kjer je o njih veliko napisanega. Ne priporocam ti Save Intense, Diamant Platina, pa tudi ne Dunlopa, ce bos imel gume dalj kot 3 leta. Dobre izkusnje pa imam z Goodyear Eagle F1 in Continental Sport. Zelo hvaljene so Bridgestone Potenza, precej uporabnikov pa hvali tudi razne malo cenejse gume manj znanih proizvajalcev. Odlocitev, katerim gumam bos zaupal je tvoja, na podlagi tvojih lastnih izkusenj v razlicnih situacijah.

Skrbi te cena. Pri avtu je tako, da nic ni poceni. Ce se ti ne mudi, si vzemi cas in malo preglej internet (bolha, razni mali oglasi, itd.) in isci pa bos prihranil. Za svojega Golfa IV sem dobil Goodyear Eagle F1 225/45ZR17 za 32k po komadu v Zagorju - Avtoservis Gričar in stran avtoplasci.com, feltne 17" siroke 8" pa rabljene od soseda po zelo nizki ceni (50k komplet).

Ce mislis na avto dajat se podaljske odbijacev, pragove ipd. potem za moje pojme obvezno glej 17". Ce bo avto ostal vecinoma serijski in ti je cena pomembnejsa od izgleda, potem 16", 15" pa edino zimske, pa se te samo pogojno.

Barvanje kljuk in letvic za 75k je hudicevo draga zadeva - verjetno uradnega servisa. Kaksen drug licar ti zna isto dobro narediti za priblizno polovico cene. Tudi za to se raje se malo okol zapelji in sprasuj - to nic ne stane. Pa pobarvaj se tiste crne plastike pod odbijacema.

Samo se tole... 90KM TDI masino v Golfu V se da cipati na 130KM :twisted: -> RSR.

Dobro izberi, pa ne kupiti prve stvari, ki ti pride pod roke za nepreverjeno ceno.
Slika
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM So jul 16, 2005 12:17 pm

Glede gum: v praksi je vsaka guma dobra, paš odvisno, kaj z njno počneš. Za "lepo" vožnjo je čisto vsaka skoraj OK, če pa prevoziš malo več km na leto in si bolj "dinamičen" voznik, je bolje riskirat tistih nekaj denarcev več. Ima pa vsaka guma neke svoje pluse in minuse (ene so bolj mehke, druge bolj primejo na mokrem, ene majo ojačan rob itd.), ampak to so finese.
Prilagam ti en cenik, zaenkrat nisem našel ugodnejšega ponudnika, kar se tiče štacun z gumami:
- http://www.vulkanizerstvospica-sp.si/cenik/cenik.htm.

16 col feltne, ki sem jih omenjal dobiš tukajle:
- http://www.avtoplasci.com/.

V obeh trgovinah so cene noro ugodne, tko da komot 17 vzameš, res ni toliko razlike. Hja, se je treba pač znajdit in preverit prej, glede na to da so nekje cene višje tud po 10.000 SIT!
Skratka, malo se razglej naokoli, kaj se dobi in za koliko, kakšne so cene itd., potem malo preračunaj in se odloči.

Pa nč hitet, sploh če boš postal ata 8), ker sem skor 100%, da se ti obeta še en kup dodatnih stroškov, ki jih morda nisi (še) načrtoval ;), pa še žena bo :g: ... Nikamor se ti ne mudi, nč ti ne bo ušlo, če mal počakaš in dobro preštudiraš situacijo in se odločiš karseda po pameti.

Aja, kaj je bodykit? To je komplet športnih odbijačev, pragov in spojlerjev, se prav da v celoti ovesiš avto s spojlerji in plastikami.

Ajtživ, pa dobr kupuj pa velik veselja z novim naraščajem :P!

P.S.: Pa nabavi si ene poceni prevleke za zadnje zice, če boš mulce vozil v avtu (packarija press :D).
SlikaSlika
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud So jul 16, 2005 1:48 pm

Super hvala ahiM in Mate!
Zdej sta me raszsvetila popolnoma. :pivo :D
Ja, vzel bom 17'' gume (verjetno Goodyear F1, ki so okoli 33-35.000 SIT) in še ene 17'' feltne RIAL ali kej podobnega. HVALA za vse!!
Mali ali mala pa je že skoraj zrihtano. Samo še voziček in avto sedež pa lupinca še manjka, kaj češ zakaj so dedki, babice in pradedki ter prababice :P
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud So jul 16, 2005 1:53 pm

Še eno malenkost bi prosil.
Friziranje avta. Kjer sem kupil avto so mi rekli da hocejo (marca letos) 140k SIT in ga dajo na okoli 115KM (se mi zdi). In se leto garancije dajo. Kaj se zgodi z avtom ko se ga frizira? Trpi kej? Lahko se hitreje kej pokvari? Kako ce je še avto v garanciji?
 
Uporabniški avatar
Tommo
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: So maj 03, 2003 9:41 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tommo So jul 16, 2005 2:59 pm

moje mnenje je pa takšno...
15 col na Golf V je res zlo premal....
16 col kar solidno...
17 col pa bo tvoj Golf ka hud...

Glede platišč... jaz osebno sem z Alessio platišči zlooo zadovoljen... pa sem imel že OZ, Mommo, BBS, AEZ, ampak kvaliteta Alessia ni slaba... jaz sem res zadovoljen in v bodoče bom 100% imel spet njihova platišča sam ne 17 col kot jih imam sedaj ampak 18 col če ne celo 19 col. Z gumami GOODYEAR pa tut nisem zadovoljhen. Imam jih na avtu sam jih prodajam in grem nazaj na DUNLOP. Pač vožnja z DUNLOP gumami mi je velik boljša pa sploh po mokri cesti. Pa da ne bo pomote.... nimam nič proti nobenmu ampak tako mišljenje imam jaz, sicer pa vsak kupuje po svojem okusu.
Ja cene v Vulkanizerstvu Špica so pa zlo ugodne sploh ker je šefica tega vulkanizerstva žena mojga najboljšga kolega.

Tko da odločitev je tvoja.... Cloud.

In kake se ti zdijo platišča na mojmu Leon-u.. So Alessio-ve model F1 v prestige varianti. Za sliko klikni na ikonco avto.

Lp.. Tommo
..::::..SEAT..::::..POWER..::::..
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani So jul 16, 2005 5:32 pm

A se da pri nas dobit ssr in kosei feltne in če kje pa kolk je približno cena za ene 17 in 18 colske?
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
Torti
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: To mar 29, 2005 8:34 pm

Napisal/-a Torti So jul 16, 2005 11:00 pm

Cloud je napisal/-a:Še eno malenkost bi prosil.
Friziranje avta. Kjer sem kupil avto so mi rekli da hocejo (marca letos) 140k SIT in ga dajo na okoli 115KM (se mi zdi). In se leto garancije dajo. Kaj se zgodi z avtom ko se ga frizira? Trpi kej? Lahko se hitreje kej pokvari? Kako ce je še avto v garanciji?


Jaz bom rekel,ne čipat! ;) Kadil bo ko svija! Verjemi! Sicer ti bodo tam trdili, da ne more nič k vragu iti,ampak verjemi da to ni res.Isti motor pod večjimi obremenitvami brez kakršnih kolih posegov v mehaniko....ni good,ne? :|
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Ne jul 17, 2005 11:15 am

Vuso je napisal/-a:Ne vem zakaj mu tko vsiljujete svoje mnenje pa da nej tlači 18 pa 19 col na golfa.mogoče hoče tip samo mal ušmekirat svoja golfiča da bo imel en tak zdrav videz.meni je courageov audi kar malo smešen z tistimi feltnami.ne rečem da ne zgleda brutalno ampak tako daleč jaz nebi šel.odvisno tudi od moči njegovega golfa.če je kakšen rahitičen tdi z vašimi 18 colskimi feltnami nebo šel nikamor, da ne omenjam večje možnosti da jo kje zvije,gume so celo premoženje,poraba se poveča,zgublja se na udobju,končniki,lega se ob pretiravanju poslabša...s tem da nespuščen avto s tako veliki feltnami zgleda meni osebno nagravžno.taka traktor varianta.
jaz bi najprej zvozil te gume, ki jih imaš(lahko zavestno malo pospešiš postopek ;) ),dobro premislil kaj bi rad naredil iz avta(športni videz ali nekaj bolj ekstremnega) in se pol odločiš ;)


Kul, vsakomur svoje.

Me pa zanima če si se že vozil z avtom z 18 col platišči da veš da je poraba tolko večja in da je ful velika verjetnost da felno zviješ.


Fantje ne klobasat nekaj o čemur nimate pojma. Kolega je z 17" OZ felno nabasal robnik pri 40 km/h, pa se na felni ni poznalo nič. Odvisno kako felno vzameš, eno bi razcotalo, kvalitetne felne pa nebi niti občutle dotika.

17 col je že bolje, mnogo bolje kot 15, zdaj pa samo ene brutalne felne kupit.

Sam ti priporočam enake felne kot nekdo zgoraj, MaM S, sliko kako zgledajo na golfu pet (sicer v ekstremni dimenziji) pa sem nalepil v eni drugi temi v Galeriji, in sicer Fak kere nore felne! ;)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Tommo
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: So maj 03, 2003 9:41 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tommo Ne jul 17, 2005 12:43 pm

Torti je napisal/-a:
Cloud je napisal/-a:Še eno malenkost bi prosil.
Friziranje avta. Kjer sem kupil avto so mi rekli da hocejo (marca letos) 140k SIT in ga dajo na okoli 115KM (se mi zdi). In se leto garancije dajo. Kaj se zgodi z avtom ko se ga frizira? Trpi kej? Lahko se hitreje kej pokvari? Kako ce je še avto v garanciji?


Jaz bom rekel,ne čipat! ;) Kadil bo ko svija! Verjemi! Sicer ti bodo tam trdili, da ne more nič k vragu iti,ampak verjemi da to ni res.Isti motor pod večjimi obremenitvami brez kakršnih kolih posegov v mehaniko....ni good,ne? :|


Torti s to izjavo da avto po čipanju bolj kadi oziroma da kadi ko svina se s tabo ne strinjam... Svojga Leona ki ima serijsko 110 KS sem čipal in sedalj jih ima cca.140 KS pa nič bolj ne kadi. Ni kadil ne prej pa tut zdaj ne... poraba je pa tut takšna kot je bila pred čipanjem... sam pospeški so pa občutneje boljši...
Je pa res da VW vozila velik bolj kadijo kot pa AUDI-ji in SEAT-i čeprav naj bi bili motorji enaki... mislim da je to odvisno od celotnega izpušnega sistema in načina vožnje vsakega posameznika....
Brez zamere ampak moje mnenje je takšno... ;)
..::::..SEAT..::::..POWER..::::..
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne jul 17, 2005 1:14 pm

Torti je napisal/-a:
Cloud je napisal/-a:Še eno malenkost bi prosil.
Friziranje avta. Kjer sem kupil avto so mi rekli da hocejo (marca letos) 140k SIT in ga dajo na okoli 115KM (se mi zdi). In se leto garancije dajo. Kaj se zgodi z avtom ko se ga frizira? Trpi kej? Lahko se hitreje kej pokvari? Kako ce je še avto v garanciji?


Jaz bom rekel,ne čipat! ;) Kadil bo ko svija! Verjemi! Sicer ti bodo tam trdili, da ne more nič k vragu iti,ampak verjemi da to ni res.Isti motor pod večjimi obremenitvami brez kakršnih kolih posegov v mehaniko....ni good,ne? :|


Tud če kadi, kaj je kaj takega :lol: :?: Če se turbini mal poveča prtisk nebo nč slabega ;)
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san Ne jul 17, 2005 1:32 pm

Chipanje : :tomidelej:



Yagi-san
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud Ne jul 17, 2005 1:43 pm

Tommo: platišča na tvojmu Leono so kull!!!!
Ja, za chipanje se splača it tam kjer sem avto kupu ali je kje kaksna firma ki se s tem ukvarja?
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jul 17, 2005 3:41 pm

Saj sem ze v prejsnjem postu napisal: RSR Motorsport.

http://www.rsrmotorsport.com

Predelava za tvojega Golfa stane 138k in ti poveca moc na 130KM. Taka razlika zato, ker so 90KM TDI motorjih v Golfih V PD motorji in nimajo bosch pumpe. Prvi TDI PD motor je bil narejen s 115KM, potem 150KM in nasiroko uporabljan tudi v Audijih A4 130KM, za njim se 105KM, 100KM in nazadnje 90KM kot najsibkejsi TDI v Golfu V. Med temi motorji so dolocene razlike, a osnova je pri vseh enaka, tako da telih 130KM ne bi smel biti problem. Moras pa to potem pri voznji upostevati. Mrzlega tako ali tako nobenega ne smes tiscat, niti ne vrocega ugasnit, poleg tega pa se ni dobro, da ga tiscis do podna vseh 100km po AC, ampak to dodatno moc raje uporabljas pri pospesevanjih, pa kaksnem krajsem hitrem intervalcku, ce mors ksnga spodit s poti 8) :oops: Ostal del poti pa, ce se ti res mudi, vozis tako hitro, kot si pred cipanjem, se pravi pri priblizno 100% zmogljivosti serijskega motorja, za katero so vsi elementi motorja pravilno dimenzionirani. Pa mas 96kW za ceno zavarovanja za 66kW, baraba. :P
Slika
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov