Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jan 19, 2010 1:53 pm

malar je napisal/-a:jaz imam eno vprašanje (mislim da ste že odgovorili)
koliko se pozna pri porabi če greš z 15 col na 17 col pri Golf V 105KM dizel?


Pri mojemu 90 KM dizel se poraba zviša za 0,3 litra.

195/65/15 (16kg) -> 215/45/17 (19,5 kg)
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To jan 19, 2010 2:46 pm

AudiFreak je napisal/-a:
malar je napisal/-a:jaz imam eno vprašanje (mislim da ste že odgovorili)
koliko se pozna pri porabi če greš z 15 col na 17 col pri Golf V 105KM dizel?


Pri mojemu 90 KM dizel se poraba zviša za 0,3 litra.

195/65/15 (16kg) -> 215/45/17 (19,5 kg)


Poraba se ti zviša samo za 0,3 litra, zato ker je 17" manjši obseg in narediš več km na isti razdalji kot z 15" če me razumeš. Pravilna dimenzija 17" če gledaš da so 15" original je 225/45/17 in ko boš montiral take gume gor se bo poraba povečala iz 0,3l na 0,5l in števec za hitrost in prevožene kilometere bo bolj točno kazal.

obseg 195/65/15 - 199,23
obseg 215/45/17 - 196,36
obseg 225/45/17 - 199,17
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra To jan 19, 2010 3:42 pm

"Cole" nimajo veze z drugim, kot z udobjem in obcutljivostjo na spremembe smeri pa se to posredno, zaradi nizjega preseka gume.

Na porabo vpliva teza gnanega kolesa pa se to ne nujno. Z nekaj srece lahko fases tezje kolo, ki ima vecino mase v centru in se ti poraba zaradi tega ne bo obcutno spremenila. Ce je vec te mase na oboku kolesa pa jo bos obcutil tako pri porabi kot pri odzivnosti in zaviranju.

LpF
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jan 19, 2010 5:31 pm

pskoda je napisal/-a:Poraba se ti zviša samo za 0,3 litra, zato ker je 17" manjši obseg in narediš več km na isti razdalji kot z 15" če me razumeš. Pravilna dimenzija 17" če gledaš da so 15" original je 225/45/17 in ko boš montiral take gume gor se bo poraba povečala iz 0,3l na 0,5l in števec za hitrost in prevožene kilometere bo bolj točno kazal.

obseg 195/65/15 - 199,23
obseg 215/45/17 - 196,36
obseg 225/45/17 - 199,17


To je res ja. Opazi se pa ne ta razlika toliko če imaš čisto nove gume.Pri čist obrabljenih pa pri 3000 obratih hitrost pade že za približno 3 km/h. :)
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To jan 19, 2010 7:53 pm

gofra je napisal/-a:"Cole" nimajo veze z drugim, kot z udobjem in obcutljivostjo na spremembe smeri pa se to posredno, zaradi nizjega preseka gume.

Na porabo vpliva teza gnanega kolesa......

cole ne......širina gume in posledično težje ("fake" alu platišče) pa ja; verjetno vsem jasno, da ni vseeno al "rulaš" s 195 ali pa 235......."capito" :?: :idea:

225/45/17 zadnja mera, ki še gre na golfa...(in najbolje eno od original platišč ali pa neka "superlagera" pa bo)
 
gti85kw
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če mar 13, 2008 9:05 pm

Napisal/-a gti85kw To mar 09, 2010 10:42 pm

pa mi lahko kdo pove iz prve roke ki je imel 205/55/16l na golfu 5 tdi 2.0 140 konjev pa je dal gor 18 colske..koliko se kaj pozna pri pospesku..koncni hitrosti..porabi..
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To mar 09, 2010 11:17 pm

tolk da ni omembe vredno!
Slika
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Sr mar 10, 2010 9:59 am

Kot ti je saso5 napisal 225/45/17 je še sprejemljivo, ampak obvezno nižat čene pač daš 16tke 205/55/16 kot jih ma golf sportline orginal pa je za moje pojme najlepše. Brezveze nekaj več tlačit gor, samo zarad tega da bi lepše zgledalo.
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
Uporabniški avatar
Karneki
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: So feb 17, 2007 9:12 pm

Napisal/-a Karneki Sr mar 10, 2010 10:38 am

Jaz bi dal 17 col 8) in tri centi nižat.
A si tud ti v lukno padu?
Nič vidu, nič slišu, nič kriv!
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Sr mar 10, 2010 12:02 pm

Če te skrbi poraba, pospeški in podobne zadeve, pusti avto v prvotnem stanju. To ti je moj predlog. Če te pa te malenkosti ne motijo, pa daj gor 17" in nižanje, ampak z nižanjem pa spet ponavadi avto ni tako udoben, kot v tovarniški izvedbi, tako, da obstaja veliko če-jev.......

Jest ti bom iz prve roke povedal, da izgled ni vse, avto mora biti vozen v vseh vremenskih razmerah in da ko stopiš iz avta, da nisi ves zlomljen od nabijanja(trdo vzmetenje).

Odločitev je tvoja, kakšen avto želiš in kaj ti je prioriteta!
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr mar 10, 2010 12:23 pm

A je to kdo dejansko probal al ste tule samo forumski teoretiki?

Poznalo kje? Pri porabi? Odzivnosti? Blazenju? Udobju med voznjo? Definiraj...

Ti pa povem, da se 3kg in 1 inč razlike (215/40 18 VS 205/45 17) razlike pri 1200 kg tezkem FWD avtu s 165 KM pozna vec kot obcutno. Z 17icami je voznja bolj udobna, boljse je blazenje, boljse avto zavira in boljse pospesuje. Porabe nisem nikdar meril, na uc ocenjeno pa je slo nekaj dol.

LpF
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Sr mar 10, 2010 12:35 pm

gofra je napisal/-a:A je to kdo dejansko probal al ste tule samo forumski teoretiki?

Poznalo kje? Pri porabi? Odzivnosti? Blazenju? Udobju med voznjo? Definiraj...

Ti pa povem, da se 3kg in 1 inč razlike (215/40 18 VS 205/45 17) razlike pri 1200 kg tezkem FWD avtu s 165 KM pozna vec kot obcutno. Z 17icami je voznja bolj udobna, boljse je blazenje, boljse avto zavira in boljse pospesuje. Porabe nisem nikdar meril, na uc ocenjeno pa je slo nekaj dol.

LpF
Če so obe vrste (širine) pnevmatik enake, torej imajo enako sestavo, bi morale širše gume definitifno prej ustavit vozilo kot ožje. Zakaj trdiš nasprotno?
Zadnjič spremenil MyWay!, dne Sr mar 10, 2010 12:57 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Sr mar 10, 2010 12:55 pm

gofra je napisal/-a:A je to kdo dejansko probal al ste tule samo forumski teoretiki?

Poznalo kje? Pri porabi? Odzivnosti? Blazenju? Udobju med voznjo? Definiraj...

Ti pa povem, da se 3kg in 1 inč razlike (215/40 18 VS 205/45 17) razlike pri 1200 kg tezkem FWD avtu s 165 KM pozna vec kot obcutno. Z 17icami je voznja bolj udobna, boljse je blazenje, boljse avto zavira in boljse pospesuje. Porabe nisem nikdar meril, na uc ocenjeno pa je slo nekaj dol.

LpF


Če to leti na mene, ti lahko povem, da zadevo poznam še predobro! ;)

Izbira je njegova, dobro pa je da ve, kaj lahko pričakuje!
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Sr mar 10, 2010 1:00 pm

Hja v kolikor se ti gre za porabo so ti lepo napisali zgoraj,da pusti avto v prvotnem stanju v kolikor pa se ti gre za styling torej izgled pa nebi smela bit dilem in nebi smeli govorit o 17" ampak o 18" sploh,če upoštevamo,da je Golf precej masiven avto in mu pri stylingu majhne feltne prej škodujejo kot koristijo
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr mar 10, 2010 1:46 pm

MyWay! je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:A je to kdo dejansko probal al ste tule samo forumski teoretiki?

Poznalo kje? Pri porabi? Odzivnosti? Blazenju? Udobju med voznjo? Definiraj...

Ti pa povem, da se 3kg in 1 inč razlike (215/40 18 VS 205/45 17) razlike pri 1200 kg tezkem FWD avtu s 165 KM pozna vec kot obcutno. Z 17icami je voznja bolj udobna, boljse je blazenje, boljse avto zavira in boljse pospesuje. Porabe nisem nikdar meril, na uc ocenjeno pa je slo nekaj dol.

LpF
Če so obe vrste (širine) pnevmatik enake, torej imajo enako sestavo, bi morale širše gume definitifno prej ustavit vozilo kot ožje. Zakaj trdiš nasprotno?


Pozabil si na tezo kolesa. Za primer: kaj mislis, da je tezje ustaviti enkrat ko se vrti - kolo osebnega avtomobila ali kolo tovornjaka (pozabi na maso vozila, predstavljaj si, da sta oba dvignjena s prosto vrtecimi se kolesi)?
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Pipita Pe mar 12, 2010 2:52 pm

gti85kw je napisal/-a:pa mi lahko kdo pove iz prve roke ki je imel 205/55/16l na golfu 5 tdi 2.0 140 konjev pa je dal gor 18 colske..koliko se kaj pozna pri pospesku..koncni hitrosti..porabi..


Jaz imam Passata 2.0 TDI 140 km. Iz 205/55/16 sem prešaltal na 235/40/18. Kar se porabe tiče, je večja a minimalno. Pospešek pa je slabši v 5. in 6 prestavi. V 1.,2.,3. in tudi 4. prestavi pa je razlika minimalna. Ni kaj....za "lepoto" je treba včasih malo potrpet.....

Sicer pa sem mnenja, da preskok iz 15" na 16" ni smiseln. Ali 17"+ ali pač nič.
 
Uporabniški avatar
stenlyt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: So avg 16, 2008 8:14 pm

Napisal/-a stenlyt Če mar 25, 2010 5:00 pm

Ali drži da pri golf 5 pri dimenzijah 225/40 R18, brez da bi znižal avto, gume drgnejo po koloteku oz. blatniku?
Prosim za mnenje tistih ki mate izkušnje s tem
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če mar 25, 2010 5:09 pm

stenlyt je napisal/-a:Ali drži da pri golf 5 pri dimenzijah 225/40 R18, brez da bi znižal avto, gume drgnejo po koloteku oz. blatniku?
Prosim za mnenje tistih ki mate izkušnje s tem


Vse je odvisno od ET-ja platišč. Ampak taka patišča ki imajo TUV certifikat za tvojega Golfa nimajo kaj drgnit.
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Če mar 25, 2010 5:21 pm

lizard je napisal/-a:
stenlyt je napisal/-a:Ali drži da pri golf 5 pri dimenzijah 225/40 R18, brez da bi znižal avto, gume drgnejo po koloteku oz. blatniku?
Prosim za mnenje tistih ki mate izkušnje s tem


Vse je odvisno od ET-ja platišč. Ampak taka patišča ki imajo TUV certifikat za tvojega Golfa nimajo kaj drgnit.


Razen, če ni zelo spuščen.(notranji del zunanjega dela plastike blatnika). Po blatniku(zunanji rob), definitivno ne bi smel drsat, če imaš TUV za svoj avto in imaš predpisane pnevmatike gor.
 
Uporabniški avatar
stenlyt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: So avg 16, 2008 8:14 pm

Napisal/-a stenlyt Če mar 25, 2010 5:25 pm

Namen imam kupiti tomason tn1 8Jx18 ET45, z gumami 225/40 R18 in nimam namena ga nižat
Upam da tu ne bo problema?
Sej če logično sklepaš imam original(fabrško) homologiran 225/45 R17, in se od 225/40 R18 po obsegu razlikujejo za nekaj milimetrov.
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov