Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Haby
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jun 25, 2002 2:39 pm
Kraj: CE-LJ

Napisal/-a Haby To sep 16, 2003 8:59 pm

Logicn da se mal posedejo, sj se morajo cist "usedit". Pol pa pomojm ostanejo tko.
Slika
Se policaja pogovarjata o storilcu prekrška:
"Ti, a ga kaznujeva?" pravi prvi drugemu.
Drugi pa pravi: "Brez veze, sej vidiš, da je Celjan"
 
Tinkara
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr jul 10, 2002 1:08 pm

Napisal/-a Tinkara Sr sep 17, 2003 9:23 am

Nekaj glede nižanja spredaj in zadaj: tukaj pravite, da je ful boljše, če je avto spredaj malo bolj znižan kot zadaj. Videla sem pa že mnogo avtov (predvsem bemvejev), ki so znižani tako, da je zadaj blatnik že precej čez gumo, spredaj pa je še ful lufta med gumo in blatnikom.
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Sr sep 17, 2003 9:28 am

Tinkara je napisal/-a:Nekaj glede nižanja spredaj in zadaj: tukaj pravite, da je ful boljše, če je avto spredaj malo bolj znižan kot zadaj. Videla sem pa že mnogo avtov (predvsem bemvejev), ki so znižani tako, da je zadaj blatnik že precej čez gumo, spredaj pa je še ful lufta med gumo in blatnikom.

Seveda, znižan je povsod enako, samo izrez blatnika ni enak in zato zgleda spredaj višji, ker je pač večji izrez blatnika kot zadaj.
Nekateri prav zato bolj znižajo spredaj..
Čeprav je potem višina avta od tal nižja.
lp 8)
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Sr sep 17, 2003 11:08 am

ok, nimam volje prebirat vseh postov, zato torej na kratko:

Apex : A3M je na nek nacin monopolist, zato tudi popularnost znamke. Tudi cena je vsaj pol nizja od bolj priznanih znamk (Eibach, H&R ...)
Kolikor sem zasledil, so apex vzmeti namenjene bolj vizualnemu ucinku, kot pa boljsi stabilnosti. Avtomobili kar nekako poskakujejo, se posedajo (predvsem vecja vozila, karavani). Je pa seveda manj izgub na udobju.

Ampak objektivno dejstvo je tako ali tako tezko dobiti. Ponavadi veliko ljudi zagovarja apex, hvalijo lego, pa seveda ceno. Upostevaj, da ima Leon stiri posamicne obese, 4 vzmeti. Mnenja voznikov, ki imajo zadaj stisnjeno torzijo in spredaj samo 2 fedri, ne jemlji kot merodajno. Ce ti ni skoda denarja in zelis res dobro lego s serijskimi amortizerji, vzemi Eibach. Ob dobri izbiri pnevmatik, bo razlika obcutna. Se boljsa izbira so seveda sportnejsi blazilniki v kombinaciji s sportnimi vzmetmi, a to je visji cenovni razred.

Aja, se davek na nizji avtomobil: redko lahko parkiras naprej, priporocljivo je vzvratno, slovenske cestne grbine je moc obcutiti na hrbtenici, prav tako vsak kamencek ali zuzelko (ob ekstremno nizkem preseku pnevmatik). Drugace pa pri 3 ali 4 centimetrih ne bi smelo biti tezav pri spustih in vzponih v raznorazne garazne hise ...
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Sr sep 17, 2003 12:05 pm

Pa se moja malenkost:
mel sem nissan micro letnik 93, torej ze ta nova oblika.

Apexe sem dal gor, ker jih je tudi prijatelj na svoji (isti) micri imel in je bil ful zadovoljen.
Priporocam ti jih pa zelo. Jaz sem bil tudi zadovoljen, posedli se niso nic, seveda pa sem dal obnovit in prilagodit tudi amortizerje in to pri vugi v novi gorici, za 21000 sit. Fedre pa sem nabavil na istra avto v kopru kjer sem jih placal 26000 sit.

Torej skupaj 47k SIT. Avto je mel zelo dobro lego, je bil ubogljiv in ne prevec tog, za kar je poskrbelg. vuga z nastavitvijo amortizerjev.

Ce te pa se kaj zanima pa mi pisi na enega od spodnjih naslovov, ker me lahko dobis.
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Sr sep 17, 2003 12:59 pm

@m-mx3 --> Zanima me kje se nahaja tale g.Vuga oz ali ma kako net stran :?:
Lahko tut na pm.
Hvala in lp 8)
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
čoko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Če nov 14, 2002 4:39 pm

Napisal/-a čoko Sr sep 17, 2003 4:47 pm

gerchy je napisal/-a:ok, nimam volje prebirat vseh postov, zato torej na kratko:

Apex : A3M je na nek nacin monopolist, zato tudi popularnost znamke. Tudi cena je vsaj pol nizja od bolj priznanih znamk (Eibach, H&R ...)
Kolikor sem zasledil, so apex vzmeti namenjene bolj vizualnemu ucinku, kot pa boljsi stabilnosti. Avtomobili kar nekako poskakujejo, se posedajo (predvsem vecja vozila, karavani). Je pa seveda manj izgub na udobju.

Ampak objektivno dejstvo je tako ali tako tezko dobiti. Ponavadi veliko ljudi zagovarja apex, hvalijo lego, pa seveda ceno. Upostevaj, da ima Leon stiri posamicne obese, 4 vzmeti. Mnenja voznikov, ki imajo zadaj stisnjeno torzijo in spredaj samo 2 fedri, ne jemlji kot merodajno. Ce ti ni skoda denarja in zelis res dobro lego s serijskimi amortizerji, vzemi Eibach. Ob dobri izbiri pnevmatik, bo razlika obcutna. Se boljsa izbira so seveda sportnejsi blazilniki v kombinaciji s sportnimi vzmetmi, a to je visji cenovni razred.

Aja, se davek na nizji avtomobil: redko lahko parkiras naprej, priporocljivo je vzvratno, slovenske cestne grbine je moc obcutiti na hrbtenici, prav tako vsak kamencek ali zuzelko (ob ekstremno nizkem preseku pnevmatik). Drugace pa pri 3 ali 4 centimetrih ne bi smelo biti tezav pri spustih in vzponih v raznorazne garazne hise ...


Imam občutek, da tisti, ki hvalijo apex še niso imeli drugih športnih vzmeti ( Eibach Vogtland,H&R) da bi lahko občutili razliko med njimi.

To je le moje mnenje.
 
Uporabniški avatar
bravura
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: So maj 11, 2002 7:53 pm
Kraj: Ilirska Bistrica - okolica

Napisal/-a bravura Sr sep 17, 2003 9:18 pm

Priznam da nisem imel še drugih vzmeti, ampak sem s temi kar zadovoljen, so izpolnile moja pričakovanja... seveda v kombinaciji z amortizerji, kako pa se same obnašajo pa ne vem..
Never drive faster, than your guardian angel can fly.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če sep 18, 2003 6:16 am

čoko je napisal/-a:Imam občutek, da tisti, ki hvalijo apex še niso imeli drugih športnih vzmeti ( Eibach Vogtland,H&R) da bi lahko občutili razliko med njimi.


Peljal sem se že v par avtih z Eibachom in moram povedat da velike razlike ni. Mogoče le v tem da pri eibachu hitro skapiraš da je podvozje športno, pri apex-u pa nekoliko kasneje, ker je v navadni vožnji bolj udobno.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Če sep 18, 2003 6:49 am

Alex: g. Miran Vuga na tel (05) 302 20 57
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex Če sep 18, 2003 8:31 am

M.-mx3: Hvala
8)
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Če sep 18, 2003 9:22 am

Alex: nic nic ti sam nakazi 785 mio SIT na moj racun v svico pa sva qvit:)))

He he hecam se.

Jaz sem bil z njegovo storitvijo zadovoljen, cez apexe pa ni imel kaj pripomnit.
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če sep 18, 2003 12:38 pm

Ja apex je pac mejkejsa varianta sportnih vzmeti!
sicr za slo ceste taboljsa resitev!
Eibachi pa so bolj trdi!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 18, 2003 12:42 pm

Jest drug mesec uzamem 60mm nižje za mojga unota...bomo vidl kako se bo obneslo..
.mam pa že zdej trde fedre in komaaaad trde amortizerje...
tko da upam da bo boljl mehk :)
LOL
k je k drvarnca :)
joke.,..
uglavnem...
pomojem bo dobra kombinacija..
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če sep 18, 2003 1:08 pm

TechnoBoY je napisal/-a:Jest drug mesec uzamem 60mm nižje za mojga unota...bomo vidl kako se bo obneslo..
.mam pa že zdej trde fedre in komaaaad trde amortizerje...
tko da upam da bo boljl mehk :)
LOL
k je k drvarnca :)
joke.,..
uglavnem...
pomojem bo dobra kombinacija..


Jaz tut sportne apexe nazaj gor dal, pa amortizerje grem strsat!
Zdaj mam porezane fedre za stiri navoje damit kak to trese, sam v ovinku pa skor ni nagibanja!
TRGA
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Če sep 18, 2003 3:54 pm

johnyr je napisal/-a:
čoko je napisal/-a:Imam občutek, da tisti, ki hvalijo apex še niso imeli drugih športnih vzmeti ( Eibach Vogtland,H&R) da bi lahko občutili razliko med njimi.


Peljal sem se že v par avtih z Eibachom in moram povedat da velike razlike ni. Mogoče le v tem da pri eibachu hitro skapiraš da je podvozje športno, pri apex-u pa nekoliko kasneje, ker je v navadni vožnji bolj udobno.


In ti ocenjujes kvaliteto vzmeti kot sovoznik? Zanimivo. :lol:
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če sep 18, 2003 6:49 pm

Jaz Apex hvalim, res pa je da drugih še nisem vozil. Kot je že nekdo drug rekel. So vse, kar pričakuješ. Vem, da bi bili drugi fedri boljši, samo ko sem kupoval nisem vedel za forume. U glavnem meni so zelo všeč. Tako lega in ni problemov z njimi.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe sep 19, 2003 6:14 am

gerchy je napisal/-a:
johnyr je napisal/-a:Peljal sem se že v par avtih z Eibachom in moram povedat da velike razlike ni. Mogoče le v tem da pri eibachu hitro skapiraš da je podvozje športno, pri apex-u pa nekoliko kasneje, ker je v navadni vožnji bolj udobno.


In ti ocenjujes kvaliteto vzmeti kot sovoznik? Zanimivo. :lol:


Kje sm pa napisal da sem bil sovoznik. :?:
http://www.raceland.si
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Pe sep 19, 2003 8:30 am

hja .. ce se zatopiva v slovnicne vode .. ali pa tudi ne .. zdrava kmecka pamet pove, da ce clovek pove, "... da se je peljal" .. najbrz ni povsem isto .. kot "peljal sem ta in ta avtomobil" ... ampak naj ti bo :P
Sicer pa ... ne obremenjuj se prevec, dobra polovica forumasev ne ve, zakaj so vejice, locila ipd ... :evil:

in se o vzmeteh ... si peljal kak avto z eibachi, ki ima vec kot 850kg, je daljsi od 3.8 metra in ima podvozje, ki se mu res dejansko lahko rece podvozje ter si ga peljal vsaj 100 (ali vec) kilometrov? (vprasanje se je nanasalo namrec na Seat Leon)? :roll:

hm? 8)
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe sep 19, 2003 8:45 am

Vozil sem Audi A4 karavan 1,9 TDI z gumami 225/45/17 in Eibach vzmetmi in moram rečt da sm ga kar dobro pognal čez ovinke tako da vem kako se obnaša.

Doma pa imamo Škodo Octavio Combi 1,8T z gumami 205/60/15 in APEX vzmetmi tko da imam tudi avto za primerjavo.


Naj še povem da večinoma zagovarjam APEX zaradi dostopne cene. Sicer pa vem da so tudi ostali proizvajalci opreme dobri ali pa tudi malenkostno boljši (ampak ne toliko, da bi vsak lahko reku da je neki zanič)
http://www.raceland.si
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov