LukL je napisal/-a:upam da ne boš mislil da te napdam, ampak ti zastavljam nekaj vprašanj?
imaš mogoče slabe izkušnje?
si vozil avto prej in potem, ko je bil kak tak poseg?
se pa strinjam šparati,do neke meje že, ampak sej veš mal dnarja malo muzike-pa še to, kakšne muzike!
LP
reciva da se spoznam na to delo in tudi poznam ljudi ki se (so se) ukvarjali z popravilom vozil. In tole popravilo ni mali zalogaj, sploh pa je potrebno imeti tudi pravo orodje in znanje. Vse pa se plača. In večina ljudi nabavi nekaj delov (vrata, blatnik in nekaj večjih kosov) pa mislijo kaj so naredili ampak v celem projektu to predstavlja 10 % vsega.
Iz slike je zelo težko rečti koliko je fasal avto, ampak je zamaknjen kar pomeni potrebno ga je dat na mizo, zamenajt steber in prag, da ne govorim o povrnitvah linij, podvozje je dobilo, se pravi da se bo avto še dokaj normalno peljal potrebno menjat roke, amortizerje, diske, drog, optika....vse... kako je z prednjim koncem če je tudi zamaknjen, itak vrata, blatnik, če je in kako je zapotegnalo streho.... airbagi in vse ostalo ne govorim.
na kratko, če bi hotel avto v nulo, bi bilo treba vložit vanj veliko financ in časa...itak je po zavarovalnici ocenjen na totalko.
vozil sem veliko avtov pred /po posegu, in sam sem opazil razliko. Mogoče je nekdo ne bo, ampak vozne lastnosti se spremenijo.
Glede šparanja sem pa mislil, da seveda bo vsak varčeval, kar pa ni dobro. Da bo avto dober narejen na koncu, je potrebno menjati veliko delov (dosti je takih ki se dobro izkažejo samo če so novi, z rabljenimi je težko delat, da o kopijah ne govorim. ) kar se seveda pozna v denarnici. In ko človeku poveš neko cifro je seveda 5 minut tiho, potem pa prvi stavek; "kaj pa brez da bi to zrihtali/zamenjali?
