Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
mikevinyl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če jul 20, 2006 10:15 am

Napisal/-a mikevinyl So jul 29, 2006 10:05 pm

Mene pa nekaj zanima v zvezi z homologacijo

Za fedre
potrdilo o strokovni montaži fedrov ? a to more bit munter prou za to znamko fedrov k mam fk on pa tega ne muntera drgac. Pa kam mi nj to napiše k na tem nemskm tuvu ni prou oknčka za muntazo se lohka napise na zadno stran tuva ?

Za luči
Me zanima glede certifikata o ustrezni svetilnosti k jst tega nimam je pa na lučeh udtisnen e11 (je pa to za led luči od fkja za golfa iv) a je to dovol ?

lp
Mike
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 To avg 01, 2006 6:45 pm

Ne vem, ali je bilo to vprašanje že postavljeno, ampak vseeno. Slišal sem, strešne spolierje manjše od 12cm višine ni potrebno homologirat. A je to res, ali mi pa to samo trgovec nateguje, sam da proda?
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr avg 02, 2006 9:29 am

nateguje! vsako spremembo je potrebo homologirati! sploh pa take, ki vplivajo na zunajost in lahko odpadejo med vožnjo!

za fedre: pooblaščen ali za tvoj avto ali pa za znamko.
za luči: včasih je bil odtisnjen E dovolj, kako je sedaj žal ne vem. kontaktiraj uvoznika kako je z tem.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Enthusiast
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Pe nov 11, 2005 12:20 pm
Kraj: all araund

Napisal/-a Enthusiast To avg 08, 2006 1:33 pm

maky je napisal/-a:
za fedre: pooblaščen ali za tvoj avto ali pa za znamko.


torej če imam eibach vzmeti za na clia, jih lahko zmontiram samo pri renojevem servisu ali pooblaščencu za eibach? :shock:
 
Uporabniški avatar
shaq32
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne apr 10, 2005 1:15 pm
Kraj: NM

Napisal/-a shaq32 To avg 08, 2006 1:45 pm

Enthusiast je napisal/-a:
maky je napisal/-a:
za fedre: pooblaščen ali za tvoj avto ali pa za znamko.


torej če imam eibach vzmeti za na clia, jih lahko zmontiram samo pri renojevem servisu ali pooblaščencu za eibach? :shock:


tako je!
 
Uporabniški avatar
Enthusiast
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Pe nov 11, 2005 12:20 pm
Kraj: all araund

Napisal/-a Enthusiast To avg 08, 2006 5:29 pm

shaq32 je napisal/-a:
Enthusiast je napisal/-a:
maky je napisal/-a:
za fedre: pooblaščen ali za tvoj avto ali pa za znamko.


torej če imam eibach vzmeti za na clia, jih lahko zmontiram samo pri renojevem servisu ali pooblaščencu za eibach? :shock:


tako je!


kaj pa izpisek optike? A to pa lahko delam kjerkoli?
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI To avg 08, 2006 5:49 pm

Za homologacijo športnih vzmeti potrebuješ TUV papir o ustreznosti le teh za tvoje vozilo, potrdilo o strokovni vgradnji vzmeti ( ni obvezno da je od pooblaščenega servisa oz. uradnega zastopnika tvoje znamke vozila ) dovolj je da se podjetje ki ti vgrajuje vzmeti ukvarja s tem, potrdilo optične nastavitve podvozja, katero lahko opraviš kjerkoli ...
Za homologacijo Lexus luči pa potrebuješ Tuv ter na steklu luči mora biti odtisnjen e11 ;)
 
Uporabniški avatar
Enthusiast
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Pe nov 11, 2005 12:20 pm
Kraj: all araund

Napisal/-a Enthusiast To avg 08, 2006 5:53 pm

ANJCI hvala! Ker to bi pa le bla mal prehuda da mi morajo na servisu to montirat k bi me ociganili še preden rečeš keks :)
 
Uporabniški avatar
shaq32
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Ne apr 10, 2005 1:15 pm
Kraj: NM

Napisal/-a shaq32 To avg 08, 2006 7:07 pm

Enthusiast je napisal/-a:ANJCI hvala! Ker to bi pa le bla mal prehuda da mi morajo na servisu to montirat k bi me ociganili še preden rečeš keks :)


no boš vidu...
pri komu misliš montirat?

jaz sm svoje h&r vzmeti montiral pri enem mehaniku ki se "ukvarja" s tem, in pri homologaciji njegovo potrdilo ni bilo ok.
potem mi je pa dolinar v lj napisal potrdilo o montaži h&r vzmeti, je bilo pa ok!
(ker je kao pooblaščeni monter teh vzmeti)
glede optike je pa vseeno kje ja!

za eibach se odpelji k amortizerju pa je vse rešeno!
 
b.m.w.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To okt 26, 2004 8:34 am

Homologacija vzmeti in svetlobnih teles

Napisal/-a b.m.w. To avg 08, 2006 7:37 pm

Kot je pri nas v Sloveniji že v navadi, se spet pojavljajo posamezniki, ki jim homologacija sploh ni poznana, niti kako se homologirana oprema označuje.

Odgovor št. 1.:
Vzmeti na vozilu sodijo med tisto opremo vozila, za katere ni potrebna homologacija niti odobritev proizvajalca. Prav tako se ne zahteva montaža pooblaščenega serviserja ali celo kot nekateri navajajo - strokovnjaka za določeno znamko vozila.
(p.s.: zamenjavo vzmeti lahko opravi vsak sam, oziroma vsak avtomehanik). Če kdo misli, da ni res, kar sem zapisal, naj navede številko odredbe o homologiranju vzmeti ali drug predpis, ki to ureja (naslov predpisa, številka uradnega lista).

Odgovor št. 2.:
Vsa svetlobna telesa na vozilu, tudi odsevniki in odsevne nalepke, morajo biti homologirani, predno se dajo v prodajo. Ker je temu res tako, sploh ni mogoče kupiti žarometov za vozilo, ki niso homologirani. Večna vprašanja, kaj pomeni črka E na homologiranem artiklu je to, da je oznaka samo del homologacijske številke, ki je na posameznem artiklu. Avtomobilske žarnice morajo biti homologirane v skladu z dvema uredbama (1. žarnice morajo imeti trda podnožja, 2. vsaka vrsta žarnice posebej, glede na namen: H1, H3, H4, H5, Ksenon, Hi-beam itd.). Kadar je v prodaji žarnica, ki ni homologirana, je to na embalaži tudi označeno, sicer bi prodajalec take opreme plačal visoko kazen (veliko večjo od uporabnika). Če kdo misli, da ni res, kar sem zapisal, naj navede številko odredbe o homologiranju žarnic ali drug predpis, ki to ureja (naslov predpisa, številka uradnega lista).

TO KAR DELA LPP JE KRAJA DENARJA. MORDA SE BO KONČNO POJAVIL NEKDO IN VSAJ ZVEZO POTROŠNIKOV OPOZORIL NA NEPRAVILNOSTI.

VSI, KI SO ŽE BILI NA LPP IN SO MISLILI, DA SO SVOJO NOVO OPREMO NA VOZILU TUDI HOMOLOGIRALI, SO SE MOTILI, KOLIKOR SO DOLGI IN ŠIROKI. ČE BI SI POGLEDALI POTRDILO, KI SO GA DOBILI SO DOBILI POTRDILO O PREGLEDU VOZILA IN NE HOMOLOGACIJSKE ODOBRITVE OZIROMA HOMOLOGACIJSKE ŠTEVILKE.

IZ HOMOLOGACIJSKIH PREDPISOV JASNO IZHAJA, DA REGISTRIRANO VOZILO NIMA KAJ DELATI V HOMOLOGACIJSKEM POSTOPKU, KER JE ŽE BILO HOMOLOGIRANO, TUDI ČE JE BILO VOZILO DODATNO OPREMLJENO.
 
three6
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Pe jun 09, 2006 4:19 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a three6 To avg 08, 2006 8:30 pm

če prav zastopim je vse že avtomatsko homologirano kaj ima E znak in nam ni treba hodit to homologirat ?



lp
......................................................................................
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Re: Homologacija vzmeti in svetlobnih teles

Napisal/-a maky To avg 08, 2006 9:04 pm

b.m.w. je napisal/-a:Kot je pri nas v Sloveniji že v navadi, se spet pojavljajo posamezniki, ki jim homologacija sploh ni poznana, niti kako se homologirana oprema označuje.

Odgovor št. 1.:
Vzmeti na vozilu sodijo med tisto opremo vozila, za katere ni potrebna homologacija niti odobritev proizvajalca. Prav tako se ne zahteva montaža pooblaščenega serviserja ali celo kot nekateri navajajo - strokovnjaka za določeno znamko vozila.
(p.s.: zamenjavo vzmeti lahko opravi vsak sam, oziroma vsak avtomehanik). Če kdo misli, da ni res, kar sem zapisal, naj navede številko odredbe o homologiranju vzmeti ali drug predpis, ki to ureja (naslov predpisa, številka uradnega lista).
govoriš na pamet? preberi si zakonik o homologacijskem pregledu. se dobi na internetu vendar sedaj ga res ne bom iskal. Tam lepo piše da mora biti vsaka sprememba na vozilu opravljena s strani pooblaščene osebe. To pa ni vsak domači mehanik. Prav tako ti ne velja garancija na vgrajene dele v kolikor je bila montaža izvedena pri nepoznavalcu (s strani proizvaljalca avtomobila in samih vzmeti se šteje za pooblaščenega tisti, ki je dobil certifikat, da delo lahko opravlja po standrdih, razpisanih z strani proizvajalca. Na kratko to pomeni da ti garancija na vzmeti propade, če montiraš pri lokalcu. Zato vsakemu svetujem, naj se raje obrne (v kolikor želi seveda obdržati garancijo) na takega monterja, ki ima določena pooblastila.

Odgovor št. 2.:
Vsa svetlobna telesa na vozilu, tudi odsevniki in odsevne nalepke, morajo biti homologirani, predno se dajo v prodajo. Ker je temu res tako, sploh ni mogoče kupiti žarometov za vozilo, ki niso homologirani. Večna vprašanja, kaj pomeni črka E na homologiranem artiklu je to, da je oznaka samo del homologacijske številke, ki je na posameznem artiklu. Avtomobilske žarnice morajo biti homologirane v skladu z dvema uredbama (1. žarnice morajo imeti trda podnožja, 2. vsaka vrsta žarnice posebej, glede na namen: H1, H3, H4, H5, Ksenon, Hi-beam itd.). Kadar je v prodaji žarnica, ki ni homologirana, je to na embalaži tudi označeno, sicer bi prodajalec take opreme plačal visoko kazen (veliko večjo od uporabnika). Če kdo misli, da ni res, kar sem zapisal, naj navede številko odredbe o homologiranju žarnic ali drug predpis, ki to ureja (naslov predpisa, številka uradnega lista).

v zakonu o odsevnikih na motornih vozilih ti jasno piše, kašne so zahteve. Ena izmed njih je odsevink (kresnička), oranžni oz. prozorni del, predviden za smernike, rdeči del predviden za stop zavoro in morebitno meglenko. Zakaj govorimo da je v večini potreben E znak? E znak namreč na kratko ni le homologacijska številka, ampak pomeni za kašen trg je določen artikel delan. V našem primeru je E EU. Ameriške luči so namreč drugačnih standrdov kot evropske (smernik sveti rdeče). Zatorej je pomembno, za kakšen trg so delane. In tudi druga trditev, da je nek izdelk homologiran , preden je dan v prodajo. To sploh ni res. Izdelk je kvječemu testiran, da ustreza določenim standrom glede kvalitete, ne pa da ima pravilno razvrščene in ustrezena svetlobna telesa in smernike! Še enkrat zakonov ne bom iskal (sem jih večino prebral), so pa javno dostoni.

TO KAR DELA LPP JE KRAJA DENARJA. MORDA SE BO KONČNO POJAVIL NEKDO IN VSAJ ZVEZO POTROŠNIKOV OPOZORIL NA NEPRAVILNOSTI.

VSI, KI SO ŽE BILI NA LPP IN SO MISLILI, DA SO SVOJO NOVO OPREMO NA VOZILU TUDI HOMOLOGIRALI, SO SE MOTILI, KOLIKOR SO DOLGI IN ŠIROKI. ČE BI SI POGLEDALI POTRDILO, KI SO GA DOBILI SO DOBILI POTRDILO O PREGLEDU VOZILA IN NE HOMOLOGACIJSKE ODOBRITVE OZIROMA HOMOLOGACIJSKE ŠTEVILKE.

spet zamešana dejstva. najprej je potrebno razčistiti, kaj ti sploh prinaša h. pregled in zakaj je potreben. kaj prinaša? prinaša potrditev, da so ustrezni deli predhodno homologirani za uporabo na tvojem tipu vozila. to pomeni, da ti pregledajo, če si ugradil prave dele za svoj avto. Brez skrbi, da se homologirati tudi domačo izdelavo vendar je način še kako drugačen in bolj zahteven. PA tudi potrdilo ni enako oz je zelo podrobno. Homologacijske št. pri homo pregledu jasno da ne moreš dobiti. Dobiš jo pri a tesu. Povezavo med a testom in homologacijo ti pa rade volje razložim kdaj drugič.


IZ HOMOLOGACIJSKIH PREDPISOV JASNO IZHAJA, DA REGISTRIRANO VOZILO NIMA KAJ DELATI V HOMOLOGACIJSKEM POSTOPKU, KER JE ŽE BILO HOMOLOGIRANO, TUDI ČE JE BILO VOZILO DODATNO OPREMLJENO.


Veselo branje bold teksta!
Maky
Zadnjič spremenil maky, dne To avg 08, 2006 9:08 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
SlikaSlika
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To avg 08, 2006 9:06 pm

Tudi mene zanima za ANGEYES za Saxoja ki smo jih namontirali.
Kupljene so bile na eBay-u in ni bilo zraven nobenih papirjev, prodajalec nam je zagotovil da jih ne rabimo, da je dovolj odtisnjen E11, ki je res odtisnjen na luci.
vsaj tako naj bi bilo v nemciji nam je pvedal.
Zanima me ali lahko dam luci vpisat brez papirjev ali moram imet kaksno potrdilo.
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Enthusiast
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Pe nov 11, 2005 12:20 pm
Kraj: all araund

Napisal/-a Enthusiast To avg 08, 2006 10:53 pm

shaq32 je napisal/-a:
Enthusiast je napisal/-a:ANJCI hvala! Ker to bi pa le bla mal prehuda da mi morajo na servisu to montirat k bi me ociganili še preden rečeš keks :)


no boš vidu...
pri komu misliš montirat?

jaz sm svoje h&r vzmeti montiral pri enem mehaniku ki se "ukvarja" s tem, in pri homologaciji njegovo potrdilo ni bilo ok.
potem mi je pa dolinar v lj napisal potrdilo o montaži h&r vzmeti, je bilo pa ok!
(ker je kao pooblaščeni monter teh vzmeti)
glede optike je pa vseeno kje ja!

za eibach se odpelji k amortizerju pa je vse rešeno!


poglej, montiral bom pri avtooptiki ducman, ki mi bo z vsemi papirji vred raćunal 14k amortizer pa še enkrat toliko, tak da je malo za razmislat pa se pozanimat.

ONTOPIC; še vedno ne vem kam zdej lahko peljem :?
 
toma18
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Pe jul 21, 2006 1:24 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a toma18 Sr avg 09, 2006 8:31 am

Js sm pri ducmanu samo optiko delu. Verjetno dobis tudi potrdilo o "strokovni montazi" ce ti bojo ze montirali!
lp
 
Uporabniški avatar
mikevinyl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če jul 20, 2006 10:15 am

Napisal/-a mikevinyl Če avg 10, 2006 10:28 am

Ja za luci nerabs tuva jst sm svoje zdne led sam s tem e11 pa se par stvari na mjhn pise zravn homologeru.

Jst sm na llpju homologeru par stvari pa me zanima ce ti oni pol ta kartonck po posti poslejo al mors jit ke iskat ? Pa kok casa to prblizn traja ?

Lp
Mike
 
Uporabniški avatar
mikevinyl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če jul 20, 2006 10:15 am

Napisal/-a mikevinyl Če avg 10, 2006 4:00 pm

Eh ql sm ze dubu
Kaj pa morm met sabo ce me pulcaj ustav a un hiomo kartončk al potrdilo o pregledu predelanega vozila ?
 
GolfGT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če avg 10, 2006 6:06 pm

Napisal/-a GolfGT Če avg 10, 2006 6:21 pm

No evo, moj prvi post.

Zadeva je taka. Vozim Golfa GT, ki je bil narejen iz Golfa CL. Ko je bil avto končan (leta 1996), je bil na njem opravljen A-test. Ima Gtijevo opremo, samo školjka je CL.
Na podlagi tega sem ga kasneje lahko registriral.

Zdaj pa tole. Homologacijskega kartončka nimam, listina o A-testu pa je nekje v arhivih LPPja. In jasno sem na podlagi opravljenega A-testa sploh lahko registriral avto.

Zanima me naslednje. Ali sem dolžan imeti pri sebi homologacijski kartonček (ker mi ga nikoli niso izdali)?. Na avtomobilu do sedaj nisem menjal nič, bom pa zamenjal zadnji lonec, ker ga je pobralo. Montiran je bil momo zadnji lonec (športni). Ali je okej, če nataknem gor športni lonec SLO proizvajalca (Novak, Lauš itd)?

Kaj sledi. Ali moram to menjavo homologirati ali se enostavno delam bebčka? Hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Če avg 10, 2006 8:04 pm

a športne filtre je treba tut homologirat? jst mam univerzalnga dvojni konus. zdej v nobeni trgovini kjer jih prodajajo za take filtre ni papirjev sploh. a na tehničnemu baje zahtevajo. zdej nej mi pa nekdo pove kko in kaj!
ker če je treba to homologirat in ni papirjev kko po lsploh to prodajajo in celo kko jih pol lahko sploh izdelujejo
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Če avg 10, 2006 8:30 pm

GOLFGT
Zadeva je taka. Vozim Golfa GT, ki je bil narejen iz Golfa CL. Ko je bil avto končan (leta 1996), je bil na njem opravljen A-test. Ima Gtijevo opremo, samo školjka je CL.
Na podlagi tega sem ga kasneje lahko registriral.
Zdaj pa tole. Homologacijskega kartončka nimam, listina o A-testu pa je nekje v arhivih LPPja. In jasno sem na podlagi opravljenega A-testa sploh lahko registriral avto.
Zanima me naslednje. Ali sem dolžan imeti pri sebi homologacijski kartonček (ker mi ga nikoli niso izdali)?. Na avtomobilu do sedaj nisem menjal nič, bom pa zamenjal zadnji lonec, ker ga je pobralo. Montiran je bil momo zadnji lonec (športni). Ali je okej, če nataknem gor športni lonec SLO proizvajalca (Novak, Lauš itd)?

Kaj sledi. Ali moram to menjavo homologirati ali se enostavno delam bebčka? Hvala za odgovore.

Zaradi potrdila o opravljenem A testu in homologacijskem kartončku ti ni potrebno nič skrbeti dokler je avto v originalnem stanju.
Homologacijski kartonček pa boš potreboval če boš opravil kakeršnekoli spremembe na vozilu.
Ker misliš na menjavo zadnjega športnega lonca moraš pri nakupu le tega dobiti TUV certifikat, da ustreza za tvoje vozilo neglede na proizvajalca ( tuji ali naš ). Na LPP ali kje drugje boš moral zaprositi za vpis izpuha in na podlagi pregleda vozila oz. predelave, TUV-a izpuha ti bodo izdali homologacijski kartonček z vpisano predelavo. Od predelave naprej ga potrebuješ imeti vedno s seboj .

lexuss
a športne filtre je treba tut homologirat?


Tako je ....športni filter spada pod predelavo / večja moč itd.../ zato ga je potrebno homologirati. ;)
Lahko ti ga priskrbim več na PM ;)
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov