Mate je napisal/-a:Saj sem ze v prejsnjem postu napisal: RSR Motorsport.
http://www.rsrmotorsport.com
Predelava za tvojega Golfa stane 138k in ti poveca moc na 130KM. Taka razlika zato, ker so 90KM TDI motorjih v Golfih V PD motorji in nimajo bosch pumpe. Prvi TDI PD motor je bil narejen s 115KM, potem 150KM in nasiroko uporabljan tudi v Audijih A4 130KM, za njim se 105KM, 100KM in nazadnje 90KM kot najsibkejsi TDI v Golfu V. Med temi motorji so dolocene razlike, a osnova je pri vseh enaka, tako da telih 130KM ne bi smel biti problem. Moras pa to potem pri voznji upostevati. Mrzlega tako ali tako nobenega ne smes tiscat, niti ne vrocega ugasnit, poleg tega pa se ni dobro, da ga tiscis do podna vseh 100km po AC, ampak to dodatno moc raje uporabljas pri pospesevanjih, pa kaksnem krajsem hitrem intervalcku, ce mors ksnga spodit s poti![]()
ops: Ostal del poti pa, ce se ti res mudi, vozis tako hitro, kot si pred cipanjem, se pravi pri priblizno 100% zmogljivosti serijskega motorja, za katero so vsi elementi motorja pravilno dimenzionirani. Pa mas 96kW za ceno zavarovanja za 66kW, baraba. :P
Mate je napisal/-a:225/45 17 bo na Golfu V lepo zgledalo.
Guma GY F1 GSD3 je tudi dobra, se posebej, ce jih bos dobil po 32k za komad. Na nekaterih avtomobilih je zelo opazen t.i. tramlining efekt, ce te zanima vec, poisci temo z enakim naslovom tu na forumu, na svojem Golfu IV pa tega nisem opazil. Guma je dobra na mokrem, zelo dobra pri aquaplaningu, lahko pa bi malo bolj drzala na gladkem asfaltu. To so moja opazanja. Pa se en efekt, k ga bos mogoce opazil je, da se ti bo zdelo, kot da se hoce avto zvijati, samo to je menda pri vseh nizkoprofilnih gumah.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov