Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Tommo
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: So maj 03, 2003 9:41 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tommo Ne jul 17, 2005 3:55 pm

Poglej povezave za chip tuning kjer imaš podano....
iz koliko na koliko se poveča moč...
koliko te stane predelava...
in kam greš da ti ta poseg opravijo, seveda pa imaš tudi njihovo garancijo....

Linki:
http://www.rsrmotorsport.com/tehnologija.php
http://www.car-invent.com/ponudba/chip_ ... atalog.php
http://www.avtomehanika-jankovec.si/tehnologija.htm

pa si malo poglej...
..::::..SEAT..::::..POWER..::::..
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM Ne jul 17, 2005 5:07 pm

Čipanje je zakon. Večja končna, večji pospeški, manjša poraba itd. Zjebat nimaš kej, ker vsak čip-tuner točn ve do detajla, kolk lahko kter avto navije in od kje naprej ni več pametno ga sračkat, tud kadil ti ne bo več, kvečjemu manj :D! Sam glej da boš šu k kašni dobri fermi, kjer imajo dober customer support in garancijo na svoje storitve.
SlikaSlika
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Ne jul 17, 2005 8:59 pm

Kul, vsakomur svoje.

Me pa zanima če si se že vozil z avtom z 18 col platišči da veš da je poraba tolko večja in da je ful velika verjetnost da felno zviješ.


Fantje ne klobasat nekaj o čemur nimate pojma. Kolega je z 17" OZ felno nabasal robnik pri 40 km/h, pa se na felni ni poznalo nič. Odvisno kako felno vzameš, eno bi razcotalo, kvalitetne felne pa nebi niti občutle dotika.

17 col je že bolje, mnogo bolje kot 15, zdaj pa samo ene brutalne felne kupit.

Sam ti priporočam enake felne kot nekdo zgoraj, MaM S, sliko kako zgledajo na golfu pet (sicer v ekstremni dimenziji) pa sem nalepil v eni drugi temi v Galeriji, in sicer Fak kere nore felne! ;)[/quote]
Res je courage vsakomur svoje.sam imam 76kw bencinca in se pozna razlika med 14 in 15 colami.tako na porabi kot na pospešku.razlike so sicer minimalne ampak so.kaj bi se zgodilo če bi namontiral gor 18 col verjetno ne bom nikoli izvedel,ker ne mislim tlačit na avto 4 cole večje feltne kot so original.res je da nisem vozil avta z 18 colami ampak logika stvari je taka, da je veliko manj gume, ki bi ščitila feltno.ni nujno da jo boš zvil ampak je pa večja verjetnost,če pa ni pa prosim da argumentiraš.vsakomur svoje pa ni treba prbijat da pišem stvari o katerih se mi niti sanja ne ;)
lp ;)
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po jul 18, 2005 7:27 am

Končno nekdo ki se zna na nivoju pogovarjat ;) Svaka čast :)

Ok. 74 kW pa tak vlke felne res ne pašejo skupaj, pri 110 oziroma več kW pa to nima nekega vlkega pomena. Že res da je razlika opazna, recimo na mojem sem fural 16 col z zimskimi gumami pa se mi je zdelo da asfalt trga, po namestitvi 19" pa sem zgubil na pospeških in na končni, ampak to za mene ni bistvenega pomena, ker pospeški so še vedno nori, končne pa nimam priložnosti sprobavat. Zdaj če ma model golfa 5 pa ga čipa na 139 KM, pol ne vidim zakaj nebi kupil 18 col.

O gumah. Res je da so gume drage ko hudič, ampak če si ti normalen voznik potem se lahko z gumami voziš tudi tri leta. 200k na tri leta pa mislim da ni nek velik strošek.

Kaj se tiče zvijanja feln, sam furam 235/35/19 dimenzijo, tak da si lahko zamisliš kolko gume je na felni, pa sem nabasal že poštene luknje, pa so felne še vedno tipi top. Ko sem povozil vijak in se mi je spraznila guma je bila felna od ceste oddaljena za 1 cm in pol, in sem se s tako peljal 7 km do AMZSja na fliko, pa je felna ostala nepoškodovana. Spet je tu tak, če si previden in vsaj malo obvladaš svoj avto potem ni bojazni da bi felno zvil/počohal. Moja guma je tak napeta da zunanjega roba felne sploh ne ščiti, pa felna nima niti praske, medtem ko je golf 4 ki je bil zraven mene v SG mel vsak rob pobran vsaj za milimeter že dol.

Če se ti gre za šminko potem 17 col MINIMALNO, če pa se ti gre za lego in udobje potem pa daj ene 16 colarce. Sem včeraj videl srebrnega golfa 5 z 15" BBS felnami, pa sem mislo poslikat, bi se kr hitro odločo za kupiš kaj večjega ;)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud Po jul 18, 2005 1:03 pm

Sem se odločil dokončno.
Gume in platišča 17''!! Samo zdej, kako stojijo 225/45 na Golfu V je mogoče preveč? Te so edina mera na 17'' ki jo lahko dam gor, če ne morem delat homologacjo.
Gume bojo verjetno GoodYear F1 GSD3 in feltne pa AEZ ali RIAL.
Za čipanje bom še malo počakal oz. do poteka garncije avta. NE bi rad, da se kej pokvari ki ni kriv čip in mi rečejo:'' si čipal. ni garancije.''
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po jul 18, 2005 1:15 pm

Gume točno take kot si želiš in točno tako dimenzijo 225/45/17 trenutno prodajam jaz, gume so pa bile rabljene 1 mesec. Majo ves profil, še tiste gumice ki dokazujejo da je guma nova se vidijo :)

Še si interesent mi javi na PM.
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Po jul 18, 2005 1:16 pm

Cloud je napisal/-a:...pokvari ki ni kriv čip in mi rečejo:'' si čipal. ni garancije.''


tega ti nebojo rekli, ker nebojo vedli da si čipal :)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jul 18, 2005 2:40 pm

225/45 17 bo na Golfu V lepo zgledalo.

Guma GY F1 GSD3 je tudi dobra, se posebej, ce jih bos dobil po 32k za komad ;) . Na nekaterih avtomobilih je zelo opazen t.i. tramlining efekt, ce te zanima vec, poisci temo z enakim naslovom tu na forumu, na svojem Golfu IV pa tega nisem opazil. Guma je dobra na mokrem, zelo dobra pri aquaplaningu, lahko pa bi malo bolj drzala na gladkem asfaltu. To so moja opazanja. Pa se en efekt, k ga bos mogoce opazil je, da se ti bo zdelo, kot da se hoce avto zvijati, samo to je menda pri vseh nizkoprofilnih gumah.
Slika
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Po jul 18, 2005 5:18 pm

225/45/17 mislim da je idealna kombinacija.lepo zgleda,lega bo po mojem mnenje opazno boljša,kar se porabe tiče imaš pa itak dizla :P jaz na tvojem mestu bi tudi počakal da poteče garancija potem pa čipat in si zmagal :) kar se GY f1 tiče, ki jih imam tudi sam, ti je mate povedal vse. identično kot se obnašajo pri meni,s to razliko da je pri meni kar občuten tramling ampak se navadiš.edino da imam jaz 195/50/15.za tvojo dimenzijo bi jaz pogledal še pirelli pzero in potenzo s03 če želiš še kaj več kot so f1.
lp ;)
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud Po jul 18, 2005 8:49 pm

Tramling? Kaj je to?
Kako je mišljeno 'kot da se avto zvija'?
Ja sej chipanje me vedno bol mika. Na RSR so mi rekli, da ga ne morejo zasledit na servisih. Zelo zanimivo!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jul 18, 2005 9:00 pm

Tramlining je efekt pri dolocenih gumah, ko hoce avto kr sam vozit in sam volan vrtet. To je opazno pri vseh sirokih gumah, pri nekaterih bolj, pri drugih manj. F1 nimajo nobenega vzdolznega pasu, in so zaradi tega toliko bolj podvrzene temu, kot tudi slabsi smerni stabilnosti pr hitri voznji in malenkost glasnejsi voznji. To v praksi pomeni, da hoce avto sledit kolesnicam, zavit v nizji del ceste, ipd. in se lahko zgodi precej hitro se posebej pri zaviranju in je treba biti na to pazljiv. V temi, kjer se je o tem razpravljalo, se je to najbol opazilo pri cliotih in ostalih relativno lahkih avtomobilih s kratko medosno razdaljo in manjsimi dimenzijami gum. Pri Golfu V mislim, da to ne bo predstavljalo tezav.
Slika
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud Po jul 18, 2005 11:15 pm

ah, tako...
Zdej me je malo strah s tem Tramlining efektom. Mate, če praviš da ti nisi imel problemov s temi gumami na IV pol jih niti jaz ne bi smel imet. Prebral sem si temo o tem in ne vem, ko je pisalo da jih je metalo(!) na drugi pas. Malo panike je zdej. Sej bom prasal sodelavca, ki je tudi dirkal z avti, in te stvari močno obvlada ampak ce ste mi tukaj tako povedali mislim da ne bi smelo bit panike.
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V To jul 19, 2005 6:20 am

Naj te ne bo strah...se bos navadu...sam sem mel isti problem (oz ga se mam) na cliotu...ko sm mu dal gor 195/50-15...takoj ko sm se zapelu proti domu, na enem kriziscu zacel zavirat mi je volan tko mal potegnilom, pa sm mislu kaj hudica je to ;) Ampak sm se navadu...mi ni problem....ti kr v nakup sirsis in vecjih gum...bos sigurno zadovoljen. ;)
 
Uporabniški avatar
mihajlo
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Po avg 30, 2004 6:40 am

Napisal/-a mihajlo To jul 19, 2005 7:14 am

Mate je napisal/-a:Saj sem ze v prejsnjem postu napisal: RSR Motorsport.

http://www.rsrmotorsport.com

Predelava za tvojega Golfa stane 138k in ti poveca moc na 130KM. Taka razlika zato, ker so 90KM TDI motorjih v Golfih V PD motorji in nimajo bosch pumpe. Prvi TDI PD motor je bil narejen s 115KM, potem 150KM in nasiroko uporabljan tudi v Audijih A4 130KM, za njim se 105KM, 100KM in nazadnje 90KM kot najsibkejsi TDI v Golfu V. Med temi motorji so dolocene razlike, a osnova je pri vseh enaka, tako da telih 130KM ne bi smel biti problem. Moras pa to potem pri voznji upostevati. Mrzlega tako ali tako nobenega ne smes tiscat, niti ne vrocega ugasnit, poleg tega pa se ni dobro, da ga tiscis do podna vseh 100km po AC, ampak to dodatno moc raje uporabljas pri pospesevanjih, pa kaksnem krajsem hitrem intervalcku, ce mors ksnga spodit s poti 8) :oops: Ostal del poti pa, ce se ti res mudi, vozis tako hitro, kot si pred cipanjem, se pravi pri priblizno 100% zmogljivosti serijskega motorja, za katero so vsi elementi motorja pravilno dimenzionirani. Pa mas 96kW za ceno zavarovanja za 66kW, baraba. :P


iščem iščem, pa ne najdem novega golfa 5 z motorjem z 90 KM oz. 100KM baje da obstaja samo 105 :ue
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ To jul 19, 2005 7:17 am

Mate je napisal/-a:225/45 17 bo na Golfu V lepo zgledalo.

Guma GY F1 GSD3 je tudi dobra, se posebej, ce jih bos dobil po 32k za komad ;) . Na nekaterih avtomobilih je zelo opazen t.i. tramlining efekt, ce te zanima vec, poisci temo z enakim naslovom tu na forumu, na svojem Golfu IV pa tega nisem opazil. Guma je dobra na mokrem, zelo dobra pri aquaplaningu, lahko pa bi malo bolj drzala na gladkem asfaltu. To so moja opazanja. Pa se en efekt, k ga bos mogoce opazil je, da se ti bo zdelo, kot da se hoce avto zvijati, samo to je menda pri vseh nizkoprofilnih gumah.


pri meni za 25k/komad :shock: ;)
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud To jul 19, 2005 1:20 pm

Mihajlo:
Jaz sem kupil Golfa V Champion in ta je edini, ki je imel not se star motor 90KM vsi ostali motorji v Golfu V so novi. Ta model mislim da ima okoli 10 let, če se ne motim.
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy To jul 19, 2005 1:57 pm

Moje mnenje...na golfa gre najlepše 17 col z gumami 215/45 R 17 in kake odprte felge z kraki do konca.
Lp
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor To jul 19, 2005 2:18 pm

Pojdi v avstrijo. So nekatere dosti ceneje. Pogledaš si lohk tuki. http://www.atu.de
Bratranc je letos kupu 17col za megana v tej štacuni in je dal 80k za feltne.
 
Cloud
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Če jul 14, 2005 11:42 am

Napisal/-a Cloud To jul 19, 2005 5:28 pm

Ja, sej 225 odpadejo, ker sem govoril s sodelavcem, ki obvlada maksimalno te stvari in je tudi dirkal, tako da mi je razložil te scene tramlingom kaj je treba bit vse pozoren pri takih gumah in mi je svetoval naj vzamem 205/50, ker on na Leonu jih ima tudi in je res mega zadovoljen.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jul 19, 2005 8:01 pm

Nekaj takega sem tudi jaz ze pogruntal, samo moram se kupiti gume 205/50... bom, ko tele znucam, edini problem je cena teh gum. To je zelo nerazsirjena dimenzija in obicajno draga ko hudic.
Slika
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov