HUGO_BOSS je napisal/-a:tud to je res
maky...
ne k mi je neki najedal, kako on o tem full ve pa to...
MGsax je napisal/-a:HUGO_BOSS je napisal/-a:tud to je res
maky...
ne k mi je neki najedal, kako on o tem full ve pa to...
no povej kaj sem rekel. TUV pri homologaciji velja pa lahko vprašaš RTI ali LPP.
ostalo ti je pa habbke povedal.
j ahugo zamisli se malo in s evprašaj kdo misli da vse ve.
to kar si pa rekel da TUV pri nas ne velja si pa totalno mimo vdaril!!
PeCi je napisal/-a:MGsax je napisal/-a:HUGO_BOSS je napisal/-a:tud to je res
maky...
ne k mi je neki najedal, kako on o tem full ve pa to...
no povej kaj sem rekel. TUV pri homologaciji velja pa lahko vprašaš RTI ali LPP.
ostalo ti je pa habbke povedal.
j ahugo zamisli se malo in s evprašaj kdo misli da vse ve.
to kar si pa rekel da TUV pri nas ne velja si pa totalno mimo vdaril!!
ja s čim boš pa homologiro če ne s TUV![]()
![]()
MGsax je napisal/-a:maky samo povej potem s kakimi papirji si potem kaj homologiral?
torej TUV velja pri homologaciji danes.
MGsax je napisal/-a:ne vem kaj je hugo mislil s tem da TUV pri nas ne velja??
ko mu rečeš da se moti se pa razburi!-pač njegov stil.
bom opisal malo postopek pri RTI.
se pelješ do njih in rečeš gopodu v pisarni kaj bi rad homologiral. dobiš liste kjer vpišeš vse podatke o lastniku vozila, in kaj bi rad vse homologiral (vpišeš številko TUV, DEKRA, ali kakšen drug papir ki pomeni enako ne spomnim se več vseh ki so tam omenjeni)-so pa našteti kateri veljajo. potem potrebuješ štempiljko od tistega ki ti je strokovno vgradil ali pa se podpišeš da si sam vgradil. ko si vse št. tuva napisal greš do gospoda in mu jih daš. on še enkrat preveri če se vse ujema in ti da termin. ponavadi kar naslednji dan.
prideš naslednji dan se javiš pri njemu ti da papir oz račun katerega greš plačat na blagajno in se potem javiš pri drugem gospodu, ki te že pričakuje. postaviš avto v stavbo in ta gospod prvo preveri vse številke avtomobila nato pa gre po vrsti pregledovat stvari ki jih hočeš homologirat preveri vse številke na dodatkih in na papirjih,... nato še avto poslika oz te dele ki jih hočeš homologirat. tisto za kaj ne boš dobil homologacije ti pove in ti napiše v končno poročilo da jih je treba odstranit. nato ti reče da lahko čez eno uro prideš po homo kartonček. prideš in se nato zadovoljen odpelješ.
evo to je postopek na RTI.
skratka TUV pri nas velja, če je ta del dovoljen v slo zakonodaji. (se pravi da TUV velja!- spojlerji, izpug, mrežice ipd)
MGsax je napisal/-a:dobro verjamem ti ker ne vem kako gre na LPP vem pa kako gre na RTI vsaj lansko leto je tako šlo.
vidiš da gre normalno povedat da pač v lj ne gre tako bi lahko še samo napisl kako gre in bi bila stvar rešena.
na RTI je šlo oz gre z TUV papirji skozi, razen če se je v pol let akaj spremenilo tudi RTI
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov