Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Ne jan 25, 2004 10:40 pm

to kar prodaja PROCAR ni carzone specials...
Drgac ma pa PROCAR za vse izdelke TUV, tudi npr. za distancnike
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 12:07 pm

HUGO_BOSS je napisal/-a:tud to je res

maky...
ne k mi je neki najedal, kako on o tem full ve pa to...


no povej kaj sem rekel. TUV pri homologaciji velja pa lahko vprašaš RTI ali LPP.
ostalo ti je pa habbke povedal.

j ahugo zamisli se malo in s evprašaj kdo misli da vse ve.

to kar si pa rekel da TUV pri nas ne velja si pa totalno mimo vdaril!!
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
PeCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Ne nov 02, 2003 5:32 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a PeCi Po jan 26, 2004 12:15 pm

MGsax je napisal/-a:
HUGO_BOSS je napisal/-a:tud to je res

maky...
ne k mi je neki najedal, kako on o tem full ve pa to...


no povej kaj sem rekel. TUV pri homologaciji velja pa lahko vprašaš RTI ali LPP.
ostalo ti je pa habbke povedal.

j ahugo zamisli se malo in s evprašaj kdo misli da vse ve.

to kar si pa rekel da TUV pri nas ne velja si pa totalno mimo vdaril!!


ja s čim boš pa homologiro če ne s TUV :?: :!: :?:
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 12:23 pm

ne vem kaj je hugo mislil s tem da TUV pri nas ne velja??
ko mu rečeš da se moti se pa razburi!-pač njegov stil.

bom opisal malo postopek pri RTI.

se pelješ do njih in rečeš gopodu v pisarni kaj bi rad homologiral. dobiš liste kjer vpišeš vse podatke o lastniku vozila, in kaj bi rad vse homologiral (vpišeš številko TUV, DEKRA, ali kakšen drug papir ki pomeni enako ne spomnim se več vseh ki so tam omenjeni)-so pa našteti kateri veljajo. potem potrebuješ štempiljko od tistega ki ti je strokovno vgradil ali pa se podpišeš da si sam vgradil. ko si vse št. tuva napisal greš do gospoda in mu jih daš. on še enkrat preveri če se vse ujema in ti da termin. ponavadi kar naslednji dan.

prideš naslednji dan se javiš pri njemu ti da papir oz račun katerega greš plačat na blagajno in se potem javiš pri drugem gospodu, ki te že pričakuje. postaviš avto v stavbo in ta gospod prvo preveri vse številke avtomobila nato pa gre po vrsti pregledovat stvari ki jih hočeš homologirat preveri vse številke na dodatkih in na papirjih,... nato še avto poslika oz te dele ki jih hočeš homologirat. tisto za kaj ne boš dobil homologacije ti pove in ti napiše v končno poročilo da jih je treba odstranit. nato ti reče da lahko čez eno uro prideš po homo kartonček. prideš in se nato zadovoljen odpelješ.


evo to je postopek na RTI.

skratka TUV pri nas velja, če je ta del dovoljen v slo zakonodaji. (se pravi da TUV velja!- spojlerji, izpug, mrežice ipd)
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po jan 26, 2004 12:41 pm

PeCi je napisal/-a:
MGsax je napisal/-a:
HUGO_BOSS je napisal/-a:tud to je res

maky...
ne k mi je neki najedal, kako on o tem full ve pa to...


no povej kaj sem rekel. TUV pri homologaciji velja pa lahko vprašaš RTI ali LPP.
ostalo ti je pa habbke povedal.

j ahugo zamisli se malo in s evprašaj kdo misli da vse ve.

to kar si pa rekel da TUV pri nas ne velja si pa totalno mimo vdaril!!


ja s čim boš pa homologiro če ne s TUV :?: :!: :?:

po pravilih TUV v sloveniji ne velja!zakaj? ker tuv je dokazilo o ustreznosti izdelka za NEMŠKI trg!

kako bi moral narediti?
moral bi narediti a test oziroma bi ti ga moral dati uvoznik...
se pravi da bi ti moral uvoznik dati slovensko verzijo tuv-a=A test!
in z tem bi moral potem opravljati homologacijo :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 12:43 pm

maky samo povej potem s kakimi papirji si potem kaj homologiral?

torej TUV velja pri homologaciji danes. ker na teh listih ki jih dobiš da vpišeš podatke hočejo ciifre od TUV, DEKRA,... ker me prav zanima kdo je kaj z slo A-testom homologiral.
Zadnjič spremenil MGsax, dne Po jan 26, 2004 12:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
PeCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Ne nov 02, 2003 5:32 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a PeCi Po jan 26, 2004 12:45 pm

cepci slovenski se spravjo zakone pisat pa pojma nimajo kak pa kej :evil:
kak bi jih tepo :!:
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po jan 26, 2004 12:49 pm

MGsax je napisal/-a:maky samo povej potem s kakimi papirji si potem kaj homologiral?

torej TUV velja pri homologaciji danes.

jaz z tuvom...
napisal sem da po pravilih nebi smel veljati :wink:
primer: izpuh...
recmo da je v nemčiji stopnja glasnosti omejena na 120 decibelov... nemški organ izda za tako glasnost tuv...
ti to kupiš in homologiraš v sloveniji kjer recmo velja stopnja glasnosti 115 decibelov...
izdelek je tehnično gledan neustrezen a ti ga vseeno lahko homologiraš... zakaj? ker imaš potrdilo da je ustrezen v neki drugi državi...

ampak ker so naši pubeci na homologacija preleni in pretupi poznajo samo tuje papirje in sklepajo da če je za v tujino dobro te pa kul!! v resnici je pa lahko slovenski izdelek nekega pubeca ki to dela doma za hobi oz preizkušenega majstra ki dela tudi za dirkalna moštva neustrezen ker nima tuv-a! ki ga pa sploh ne more dobiti ker velja za drugo državo! razen če bi hotel prodajati svoje izdelke tudi v nemčiji potem bi ga moral narediti tudi v nemčiji in potem bi lahko isti izdelek prodajal tudi pri nas... brez problemov... in ravno to je narobe...

razumeš?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 12:52 pm

ja razumem, samo jaz pravim da velja (potem pač proti zakonu) TUV pri homologaciji, ker se pač zahteva TUV da ti kaj homologirajo. kako pa bi moralo bit pa je tak škoda besed. se že med RTI in LPP delajo razlike!

meni je oni na RTI rekel da so naši kar velik del nemške zakonodaje prevzeli. saj potem ti dela ne homologirajo če ni v skladu z našo zakonodajo pa čeprav imaš TUV
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Po jan 26, 2004 1:27 pm

MGsax je napisal/-a:ne vem kaj je hugo mislil s tem da TUV pri nas ne velja??
ko mu rečeš da se moti se pa razburi!-pač njegov stil.

bom opisal malo postopek pri RTI.

se pelješ do njih in rečeš gopodu v pisarni kaj bi rad homologiral. dobiš liste kjer vpišeš vse podatke o lastniku vozila, in kaj bi rad vse homologiral (vpišeš številko TUV, DEKRA, ali kakšen drug papir ki pomeni enako ne spomnim se več vseh ki so tam omenjeni)-so pa našteti kateri veljajo. potem potrebuješ štempiljko od tistega ki ti je strokovno vgradil ali pa se podpišeš da si sam vgradil. ko si vse št. tuva napisal greš do gospoda in mu jih daš. on še enkrat preveri če se vse ujema in ti da termin. ponavadi kar naslednji dan.

prideš naslednji dan se javiš pri njemu ti da papir oz račun katerega greš plačat na blagajno in se potem javiš pri drugem gospodu, ki te že pričakuje. postaviš avto v stavbo in ta gospod prvo preveri vse številke avtomobila nato pa gre po vrsti pregledovat stvari ki jih hočeš homologirat preveri vse številke na dodatkih in na papirjih,... nato še avto poslika oz te dele ki jih hočeš homologirat. tisto za kaj ne boš dobil homologacije ti pove in ti napiše v končno poročilo da jih je treba odstranit. nato ti reče da lahko čez eno uro prideš po homo kartonček. prideš in se nato zadovoljen odpelješ.


evo to je postopek na RTI.

skratka TUV pri nas velja, če je ta del dovoljen v slo zakonodaji. (se pravi da TUV velja!- spojlerji, izpug, mrežice ipd)


na LPP-ju ne gre tko, vsaj pri meni ni šlo,
tuji TUV-i ne veljajo,
pokliči g. Vrtačnika na LPP, on ti bo vse razložil :wink:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 1:42 pm

dobro verjamem ti ker ne vem kako gre na LPP vem pa kako gre na RTI vsaj lansko leto je tako šlo.

vidiš da gre normalno povedat da pač v lj ne gre tako bi lahko še samo napisl kako gre in bi bila stvar rešena.

na RTI je šlo oz gre z TUV papirji skozi, razen če se je v pol let akaj spremenilo tudi RTI
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS Po jan 26, 2004 1:48 pm

MGsax je napisal/-a:dobro verjamem ti ker ne vem kako gre na LPP vem pa kako gre na RTI vsaj lansko leto je tako šlo.

vidiš da gre normalno povedat da pač v lj ne gre tako bi lahko še samo napisl kako gre in bi bila stvar rešena.

na RTI je šlo oz gre z TUV papirji skozi, razen če se je v pol let akaj spremenilo tudi RTI


kolikor sem se jst pogovarjal, se je v zadnjem letu veliko spremenilo,
ni več vse tako lepo in enostavno kot je bilo nekoč :wink:
vedar enim je to težko dopovedati, jst se pa več s tem ne bom obremenjeval,
ko se bo pa ta oseba zajebala in ga bodo nategnil, ne bo mogel homologirat,
takrat ga bom pa sam prišel vprašat, no... kje maš homologacijo??

zgodba je zame zaključena, jst sem svoje homologiral, lahko noč! :D
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 1:51 pm

jaz svoje tudi. se bom šel v kratkem pozanimat kako in kaj in bom napisal, kaj potrebuješ za homo.
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 2:04 pm

HUGO informacije izpred 5-ih minut.

od osebe ki dela na RTI:
za homologacijo spojlerjev ipd. je potreben TUV (ipd.) in potrdilo o ustrezni vgradnji (pooblaščen servis).

torej TUV velja in nisem na pamet govoril. glede blend se pogleda TUV in nato se pogleda kako so luči zablendirane, če svetilni snop ni zablendiran se dobi homologacija.


še izvleček tega dela v pisni obliki:

Vložnik (pravna ali fizična oseba) mora ob prijavi odobritve predelanega
vozila, pri PSO, predložiti vlogo in naslednjo dokumentacijo:
Zahtevana prijavna dokumentacija:
1. VLOGA za izvedbo postopka posamične odobritve predelanega vozila
(obrazec OBR DRSC H-031/x). Obrazec izpolni vložnik.
2. Prometno dovoljenje (in potrdilo, pooblaščenega zastopnika proizvajalca
obravnavanega vozila, s tehničnimi podatki, ki jih je potrebno vnesti v
"Izjavo", če za obravnavano vozilo Izjava ni bila izdana).
3. Izjava o ustreznosti vozila.
4. Originalno tehnično poročilo o predelavi vozila
(na pr.: OBR RTI-760/x, -761/x, -762/x).
Tehnično Poročilo o predelavi vozila izda predelovalec (pooblaščen servis)
vozila.
5. Dokazila (kopije ustreznih homologacijskih potrdil ali tehničnih poročil -
na pr.:TÜV ali RTI-PPL) o odobritvi predelave in potrdila o homologiranih
vgrajenih delih.
6. Risbe in skice predelave (po potrebi).
7. Izračuni v zvezi s predelavo (po potrebi).
8. Fotografije obravnavanih predelav na vozilu (fotografira
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Serđo™
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: Če mar 21, 2002 10:03 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Serđo™ Po jan 26, 2004 2:22 pm

HUGO: pol pa sam to povej; a ti si mel pol sama slovenska potrdila v stilu Fazerja?
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Po jan 26, 2004 2:29 pm

hugo kwa svasas neumnosti.. Ce mas TUV lahko kartonaste spojlerje homologiras...

Pac TUV pa uporabljamo zato, ker smo kopirali svabsko zakonodajo.
Itak pa te TUV zavirajo proizvodnjo slovenskih izdelkov in povecujejo uvoz tujih kar ni dobro za drzavo.
Jest pravim da bi mogla v Slo obstajati institucija za ateste(kar je v zakonu omenjeno)
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 2:33 pm

osebno mislim da je vredu da se TUV upošteva, saj je nemška zakonodaja vredu in je dokaj stroga.
za izdelke ki so narejeni v slo (in drugje) pa tako obstaja kot je rekel hugo A-test. tega nisem vedel.
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Po jan 26, 2004 2:35 pm

Ma ni to to...
Recmo to ko ma fazer, ki si je zrihtu na RTIju, sam pise da pac ustreza pogojem in bla bla... To ni atest kot TUV
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Po jan 26, 2004 2:38 pm

kako to zgleda ne vem. večja podjetja imajo spojlerje z adoločene znamke za katere naredejo TUV. tako bi moralo bit. samo je težko če delaš po meri,...
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Napisal/-a habbich Po jan 26, 2004 2:40 pm

Ko sem pri fazerju vzemal spojlerje sem dobu en A4 list, na njem je bla pac koda izdelka in uspodi napisano da ustreza evro standardom
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov