Torej... dons sm spoliral! Rezultati so uredu. Evo oceno...
Prikrivanje prask: 7.8
Lesk: 8.9
Kvaliteta: 10
Gladkost laka: 9
Vonj: 9
Zahtevnost: 1 (bistveno lažje kot poliranje s polirpasto)
Razmerje kvaliteta cena: 8.5
----------------------------------------------------------------------
Skupna ocena: 9.02
Najprej sem avto opral in temeljito
posušil. Kdor avta ne bo posušil res fajt (najbolj da ga operete pa da pol mal na soncu stoji, al pa spihate vodo iz vseh luknjic s kompresorjem. Torej avto naj bo suh, ker vsaka pikica vode zadevo čudno razpaca.
No pol se je začelo poliranje. Najprej sem spucal havbo in desno stran avtomobila (začel od zgoraj čistil iz leve proti desni s krožnimi gibi in končal jasno spodaj

.
Potem je sledila uporaba suhe krpice, ke je fulll mehka

No res lepo se spuca, lak postane zelo gladek. Suhe krpice so uporabne tut za čiščenje stekel (men je prou lepo ratalo)

. Problem je bil ko sem polirat, in so mi kamnčki havbo mal zrukal, se je cunjca zatikala ob tiste "luknuce" in sm mogu pol z roko stran vlečt. Isto se mi je dogajalo tudi pri nalepkah...
No res gladek in svetleč je ratal lak. Praskice od pralnice so šle večinoma stran. Ostale pa ne. No zadevca je vredna svojega dnarja, že zaradi preprostosti. Tut nč druzga ne rabte. Če pucate s polirpasto, nucate še stroj (na roke je lih za umrt), pa polirno vato, pa boga in pol.
PRIPOROČAM!
Slikal sem, čeprav mi ni sploh ratalo prikazat neke razlike

Ne vem, očitno ne znam prou fotkiča postavt. Evo sikce:
BEFORE
AFTER
tako se še vidjo praskice... ni tako kritično kot zgleda tukej...
Ta slika mi je pa full dobra!! Če hočte večjo klik na link

4MB!!!
http://www2.arnes.si/~merzel/after2_full.jpg
