pskoda je napisal/-a:Če boš fedre kupil moraš obvezno še amortizerje zrihtat, ker avto ima po moje kar nekaj prevoženega in so amortizerji že zmatrani.
Drugače pa ni potrebno amortizerje krajšat.
Osebno ko se odločim za te stvari se zapeljem do amortizer.si in tudi uradni zastopniki so za eibah
pinny je napisal/-a:Če izbiraš med tema dvema možnostima, vsekakor vzami drugo možnost. Sam že menda 5 let vozim vogtland gewinde na svojem bravotu 08 brez problemov. Do sedaj sem vsaki dve leti spredaj za čas tehničnega spreminjal višino, zdej bo pa treba vsak let, ker bo že avto 8 let star. Navojni del si lepo na tanko namažem z neko mastjo, in pred vijačenjem zadevo dol zbrišem, po tem pač ponovno namažem. Pred tem pa sem vozu Eibach pro kit na orginal amortizerjih. Tudi tukaj ni bilo nekih problemov, razen tega da se mi je avto preveč posedal po grdih cestah. Zato in ker sem želu met še nižji avto, in spredaj za odtenek v klin, sem vzel gewinde. Drugače pa ni neke hude spremembe med eibash pro kit in vogtland gewindami, razen v višini avta , trdota ni nekej opazna, je pa lega boljša. Nabavu pa sem jih kar pri nas v Techno racing v Kranju, se da fajn zmenit .
Po forumu brska: Google [Bot] in 27 gostov