Ja Supersprint res ni pocen zadeva, sploh od kar je A3M uvoznik

Izkušnje: je bil Supersprint fi 100 na Tipotu 2.0 16v in je bil nenormalno glasn

(res da je bla direkt cev s kolektorja na zadn lonc). Ma pa Supersprint tipičen rezek zvok in vsaj jst sm mneja da paše predsem na italjanske mašine (Fiat, Alfa). Glede Remusa: barva glasu je čito drugačna in je zvok bolj globok. Je pa problem pr Remusu (sicr je tut odvsno od tipa avta) da morš obvezno katalizator odstrant in met precej konjev pod havbo, da bo dal kej od sebe.
Na Hondi (menjan komplet kolektor, ohne katalizator) mam Remusa in zadeva sploh ni preveč glasna (premal) ma pa lep pridušen-globok zvok, v kombinaciji z filtrom je pa supr zadeva. Na turbaču (Leon) pa Remus pošteno bobni

kar je posledica predvsem konjenice pod havbo

Po izkušnjah bi reku da ma Supersprint bistevno bolj odprte lonce kot Remus. Je pa spet vprašanje če se zarad TUV-a splača tok plačat te lonce.