Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
hitri in drzni
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Sr avg 18, 2004 10:49 am
Kraj: ljubljana/ViČ

zracne reze

Napisal/-a hitri in drzni Po avg 30, 2004 12:22 pm

te dni sm vidu kr neki avtomobilov z zracnimi rezami na pokrovu motorja in na strehi.
zdaj me zanima kako se to namontira zdej nevem ce je treba havbo menjat al pa se stara izreze in se to not ugradi aja pa vidu sm tud take z nacinom lepljena kako je s temi. zanima me ce ta reza zahteva se kake druge stvari (cevi ali podobno) pa se to a je s streho isto al je jo treba menjaz al pa sam izrezat

HVALA
LP :-P
Vse kar je zenskega spola,rcunalnistvo in AVTOMOBILI
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Po avg 30, 2004 12:53 pm

Se pravi - reza na havbi je naceloma lahko "slepa" ali pa dejansko ima neko funkcijo.
Slepa je pac samo lepotni dodatek, brez kakrsnekoli tuning vloge.

Tiste s funkcijo se delijo zopet na dve vrsti Inhale in Exhale.

Inhale se naceloma uporabljajo za razne intercoolerje ali pa za dotok hladnega zraka direktno na sportni filter na vrhu motorja (kar ti najbolj priporocam). V tem primeru si das filter v skatlo, ki jo probas kar se da natancno zatesniti na luknjo v pokrovu. Rezultati so fenomenalni (Veliko bolje kot razni CAI sistemi, saj ima zrak zelo kratko pot - ni nekih dolgih cevi a se vedno premikanje avta ustvarja dovolj velik pritisk pri visjih hitrostih. Ta varjanta je meni osebno se najbolj priljubljena.

Exhale nima nobene druge funkcije kot pospeseno izhajanje vrocega zraka iz motorja.

Stresne luknje so pa naceloma res samo lepotnega znacaja - saj se ne gremo nekega rally-a kjer so te stresne luknje predvsem za dovod zraka v motor in potniski prostor.

Luknje v havbo se naredi po 2 principih - obstojeco havbo izreze in naredi luknjo ali pa prineses drugo havbo in ti na tisto naredi luknje, izpuste itd itd itd... Reze in take stvari naredi naceloma s kalupi iz plastike, ki jih potem zakita na havbo in pobarva. Slepe reze pa samo nalimas s silikonom in si resen problemov... :)

To bi blo z moje strani vse, bi bil pa vesel se kksnega popravka 8)

LP :hi
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
PaGeR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1124
Pridružen: Po jan 06, 2003 3:49 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a PaGeR Po avg 30, 2004 12:54 pm

Lohka bi pogledu PM!!! :evil:

LP
Ali obstaja rehabilitacijski center za prehitro vožnjo? :)
Opel Corsa 2.0 16V
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak To avg 31, 2004 1:00 am

Sm :oops:
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To avg 31, 2004 2:06 am

Inhale se naceloma uporabljajo za razne intercoolerje ali pa za dotok hladnega zraka direktno na sportni filter na vrhu motorja (kar ti najbolj priporocam). V tem primeru si das filter v skatlo, ki jo probas kar se da natancno zatesniti na luknjo v pokrovu.


Kaka pizdarija rata ob prvem nalivu dežja raje ne razmišljam :roll: ; avtocesta 120 kmh+ heavy rain direkt na filter? :?: Pa še ena zadeva je; sploh ni garancije(prej nasprotno) da bo zrak dejansko "kvalitetno" potoval v notranjost - zakaj? Poskušaj na motorju pri kakšni višji hitrosti odpreti usta in dihati; ne bo šlo - kajti zrak se hitreje "odbija" ven kakor si ga ti sposoben povleči vase. Če si pa mislil na kakšen airbox sistem ala Subaru Impreza & japonski športni motorji; je pa to izredno sofisticiran sistem, ki je rezultat dolgotrajnega oblikovanja airbox kanalov, računalniških izračunov ter testiranj; torej je neka home-made zadeva več kot ne -neuporabna. :wink:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE To avg 31, 2004 8:13 am

Nisem celotnega text-a bral, samo nekatere reže niso namenjene zajemu ampak odvajanju zraka... Ravno sedaj se je na eni Lanicii Y10 (v galeriji so slike) naredile reže, ki odvajajo in ne zajemajo zraka... Tako pride do boljše cirkulacije in ima filter skos dovolj "svežega" zraka, ker se vroč ne zedržuje pod pokrovom...
Slika
 
Uporabniški avatar
Quik
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: So mar 15, 2003 2:34 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a Quik To avg 31, 2004 8:17 am

motor pa 1,2 :P
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix To avg 31, 2004 8:42 am

INFINITI je napisal/-a:
Inhale se naceloma uporabljajo za razne intercoolerje ali pa za dotok hladnega zraka direktno na sportni filter na vrhu motorja (kar ti najbolj priporocam). V tem primeru si das filter v skatlo, ki jo probas kar se da natancno zatesniti na luknjo v pokrovu.


Kaka pizdarija rata ob prvem nalivu dežja raje ne razmišljam :roll: ; avtocesta 120 kmh+ heavy rain direkt na filter? :?: Pa še ena zadeva je; sploh ni garancije(prej nasprotno) da bo zrak dejansko "kvalitetno" potoval v notranjost - zakaj? Poskušaj na motorju pri kakšni višji hitrosti odpreti usta in dihati; ne bo šlo - kajti zrak se hitreje "odbija" ven kakor si ga ti sposoben povleči vase. Če si pa mislil na kakšen airbox sistem ala Subaru Impreza & japonski športni motorji; je pa to izredno sofisticiran sistem, ki je rezultat dolgotrajnega oblikovanja airbox kanalov, računalniških izračunov ter testiranj; torej je neka home-made zadeva več kot ne -neuporabna. :wink:


gre se zato, da bi pri majhni hitrosti dobili hladen zrak v filter...pri 5 k obr. ti takalitak imas hladen zrak, pomembno je, da pride noter hl. zrak takoj, ko ti speljes.
in to je dobra zadeva.
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To avg 31, 2004 9:16 am

INFINITI je napisal/-a:
Kaka pizdarija rata ob prvem nalivu dežja raje ne razmišljam :roll: ; avtocesta 120 kmh+ heavy rain direkt na filter? :?: Pa še ena zadeva je; sploh ni garancije(prej nasprotno) da bo zrak dejansko "kvalitetno" potoval v notranjost - zakaj? Poskušaj na motorju pri kakšni višji hitrosti odpreti usta in dihati; ne bo šlo - kajti zrak se hitreje "odbija" ven kakor si ga ti sposoben povleči vase. Če si pa mislil na kakšen airbox sistem ala Subaru Impreza & japonski športni motorji; je pa to izredno sofisticiran sistem, ki je rezultat dolgotrajnega oblikovanja airbox kanalov, računalniških izračunov ter testiranj; torej je neka home-made zadeva več kot ne -neuporabna. :wink:


Teorija in teoretiki :)

Jaz imam narejeno takole: http://haktar.select-tech.si/1.8T/

Dokazano z VAG-COM-om pri polni obremenitvi priblizno 20 stopinj nizja temperatura na loputi za gas kot prej, ko je odprt filter sesal zrak izpod havbe. Voznja po dezju? Noben problem... tudi 160km/h po nalivu noben problem. Rezultat? Filter skoraj suh, voda odteka po stenah skatle in skozi luknjice na dnu na cesto. Neuporabno? Presodi sam. Hint: zelo prakticno, predvsem pa ucinkovito.

:wink:

/jan
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To avg 31, 2004 12:31 pm

Dokazano z VAG-COM-om pri polni obremenitvi priblizno 20 stopinj nizja temperatura na loputi za gas kot prej, ko je odprt filter sesal zrak izpod havbe. Voznja po dezju? Noben problem... tudi 160km/h po nalivu noben problem. Rezultat? Filter skoraj suh, voda odteka po stenah skatle in skozi luknjice na dnu na cesto. Neuporabno? Presodi sam. Hint: zelo prakticno, predvsem pa ucinkovito.

Ni teorija in teoretiki ampak so kr dejstva. Temperatura zraka je manjša? - nič novega; kaj pa količina, oziroma še bolj pomembno konstanten dotok zraka brez turbulenc in butanja? To da ni problemov z vodo je malo čudno; kaj pa če greš v pralnico na kako pranje z vapom; ali še bolje; kam ti odteče sneg pozimi ko ti prekrije celo haubo in notranjost intejka? - Ne boš menda rekel da gre po steni ali?
-Anyway; ena dva kolega ki sta si dala narest intake na kliotih sport; mata tako narejeno da si lahko loputo zaprejo ko je dež.

Kar se pa tiče teorije in teoretikov si preberi tole;
http://www.sportrider.com/tech/146_9910_ram/
in
http://www.sportrider.com/tech/146_9912_ram/
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
hitri in drzni
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Sr avg 18, 2004 10:49 am
Kraj: ljubljana/ViČ

Napisal/-a hitri in drzni To avg 31, 2004 1:06 pm

KAJ A POL TO POMEN DA SE NESMEM PO DZJU VOZT CE TO VGRADIM :shock:
kok pa stane tista z odpiranjem zapirinjem
Vse kar je zenskega spola,rcunalnistvo in AVTOMOBILI
 
Uporabniški avatar
hitri in drzni
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: Sr avg 18, 2004 10:49 am
Kraj: ljubljana/ViČ

Napisal/-a hitri in drzni To avg 31, 2004 1:07 pm

na velik avtih sm tud vidu take reze s strani a se to tud lohk ugradi


LP
Vse kar je zenskega spola,rcunalnistvo in AVTOMOBILI
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix To avg 31, 2004 1:08 pm

cez zimo pa orihinal zaprto skatlo in filter gor, pa je...
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To avg 31, 2004 1:10 pm

INFINITI je napisal/-a:Ni teorija in teoretiki ampak so kr dejstva. Temperatura zraka je manjša? - nič novega; kaj pa količina, oziroma še bolj pomembno konstanten dotok zraka brez turbulenc in butanja?


Kolikor sem meril z VAG-COM-om se tudi kolicina ni spremenila. LMM kaze se vedno isto kolicino kot prej. Kar se turbulenc tice, zelo verjetno da so. Zato je pa konstrukcija tako narejena, da ne zabija zracnega toka direkt v filter. Poglej si slike in videl bos deflektor v kontrasmeri zracnega toka. Itak pod obremenitvijo zadeva pozre hudo cez 100l/sekundo zraka, saj turbina vcasih dosega tudi krepko cez 1,2 bar nadtlaka, tako da se stvar ne ubada dosti s turbulencami ampak samo sesa kar more :) (pa iz luknje se slisi tak zvizgajoce-sesalni zvok, divje...)

Anyway, kakorkoli, zadeva izmerjeno precej bolj leti kot prej, pa tudi obcutek je boljsi, avto je bolj odziven, nic ga ne mori. Vem, subjektivni obcutki, ampak saj ne vozi VAG-COM - jaz vozim masino :)

INFINITI je napisal/-a: To da ni problemov z vodo je malo čudno; kaj pa če greš v pralnico na kako pranje z vapom; ali še bolje; kam ti odteče sneg pozimi ko ti prekrije celo haubo in notranjost intejka? - Ne boš menda rekel da gre po steni ali?
-Anyway; ena dva kolega ki sta si dala narest intake na kliotih sport; mata tako narejeno da si lahko loputo zaprejo ko je dež.


Ni potrebe. Ko je vozilo na miru voda odtece po havbi navzdol mimo luknje. Ko sneg prekrije intake in se nato stopi odtece stran od luknje, navzdol po havbi. Med voznjo po dezju se voda, ker je tezja od zraka zaustavlja v zadnjem delu pokrova ter nato po deflektorju odtece po steni dol. Preverjeno, sem se ustavil med dezjem pod eno streho in pregledal, kje je mokro in kje ni. Edino za v kaksno avtopralnico bi bilo mogoce smiselno zamasiti luknjo, bom enkrat natancno pregledal, kam se voda zliva med pranjem. Nikoli pa se nisem imel kakrsnihkoli problemov po pralnici.

Fazer je zvit in ima s tem izkusnje, zato je zadevo zgleda pravilno naredil :)

INFINITI je napisal/-a:Kar se pa tiče teorije in teoretikov si preberi tole;
http://www.sportrider.com/tech/146_9910_ram/


Zanimivo branje. Thnx.

/jan
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix To avg 31, 2004 1:21 pm

imas kak filoe z zvokom od tvojega avta? me zanima, kako se slisi...
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To avg 31, 2004 1:24 pm

Asterix je napisal/-a:imas kak filoe z zvokom od tvojega avta? me zanima, kako se slisi...


Tukaj lahko nekaj slisis... v bistvu sem hotel posneti zvok blow-off ventila, tisti whooosh, ko spustis gas.

video (realvideo stream): http://realsrv.select-tech.si/ramgen/whoosh.rm
video (mpeg1 download): http://haktar.select-tech.si/1.8T/whoosh.mpg

(ne se cudit, zadnji lonec samo *zgleda* kot original :twisted: :twisted: :twisted: )

...pa ni :EE

/jan
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To avg 31, 2004 1:27 pm

Hm a veš ko tkole berem si mislim da nekaj vode vseeno dobiš skozi filter vendar gre ta zrak tako in tako v vročo turbino ki ta zrak in malo vode močno segreje do te mere da v tistih 100l zraka ki ga turbina navleče; enostavno zadeva nima veze; tako da je verjetno to razlog da nimaš težav kar se H2O tiče.
Samo pri NA motorjih pa je voda kr velik problem, zato pa se vgrajujejo tiste zaščitne lopute.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix To avg 31, 2004 1:34 pm

ce si ze kdaj drzal roko na cevi, ko motor vlece noter zrak in to na stangasu, bi vedel, da koliko vode ze pride zraven, se izsusi do lopute, tako da spet ni problem
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T To avg 31, 2004 1:35 pm

INFINITI je napisal/-a:Hm a veš ko tkole berem si mislim da nekaj vode vseeno dobiš skozi filter vendar gre ta zrak tako in tako v vročo turbino ki ta zrak in malo vode močno segreje do te mere da v tistih 100l zraka ki ga turbina navleče; enostavno zadeva nima veze; tako da je verjetno to razlog da nimaš težav kar se H2O tiče.
Samo pri NA motorjih pa je voda kr velik problem, zato pa se vgrajujejo tiste zaščitne lopute.


Ja, zelo verjetno... zato pa se verjetno tovarnisko taksnega air-intakea ne vgrajuje na N/A motorje, ampak se resuje te zadeve drugace...

Nekateri bi radi "turbo-look" tudi na N/A strojih, pa ko voli nek izvoli :)

/jan
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov