Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

POZOR SPOJLERJI

Napisal/-a WhiteCell Pe feb 21, 2003 1:05 pm

Napisal Peuguot_S16 na mobisux.com


Lansko leto sem kot ste bili že seznanjeni s tem na forumu sem imel probleme s policaji zaradi dodatkov na avtu. Po odvzemu tablic sem šel na LPP kjer sem imel kar srečo ker sem imel za vsak spojler Tuf, ravno tako za fedre in feltne ter ostalo opremo, tako da sem vse skupaj lepo spravil skozi.

No sicer ne pišem sedaj zaradi mene ker meni je uspelo stvar spraviti skozi in imam sedaj vse urejeno temveč imata probleme dva kolega.

Problem je sledeč. Takrat ko sem jaz urejal na LPP-ju so mi tam rekli da je v SLO zaenkrat obvezno homologirati le predelano podvozje ter sprememba velikosti gum, za spojlerje in ostale dodatke pa še ni bilo potrebno imeti vpisano v homo kartonček. (se pravi spojlerje so ti vpisali če si imel papirje, drugače pa stvar še ni bila obvezna).

Problem pa se je pojavil sedaj ko sta dva kolega padla na tehničnem pregledu v Kranju zaradi nevpisanih spojlerjev v homo kartončku. (gre za astro GSI letnik 92 ki sploh še nima homo kartončka, omego ki je ravno tako letnik 94 ko še ni bilo homo kartončkov).

Uradna razlaga je bila da je po novem za vse kar je dodatno na avtu potrebno iti na LPP in opraviti atest s tem da je pa novem za spojlerje potrebno imeti račun+potrdilo o strokovni montaži+tuf. Zanima me če je kdo že kje zasledil da je to obvezno ker jaz nisem nikjer prebral da je sedaj to obvezno.

Oba kolega sta potem probala tehničnega opraviti pri drugem servisu ki opravlja tehnične preglede pa tudi ni šlo ker so že obveščeni očitno vsi servisi ki opravljajo tehnične preglede tako da švercanja sedaj ne bo več.

Klical sem tudi Fazerja ki mi je potrdil to da je sedaj po novem letu potrebno vpisati tudi spojlerje v homo kartonček, ker je tudi on že sam bil na LPP-ju kjer si je zrihtal papirje da je pooblaščen za montažo spojlerjev.

A ima kdo kakšno idejo kako sedaj spraviti ta dva avtomobila čez tehničnega pa če ima kdo kakšne Tuf-e za ta dva avtomobila, oziroma kaj boste napravili tisti ki imate home made spojlerje a jih boste pred tehničnim dol trgali potem pa spet nazaj dajali in se vseskozi vozili v strahu pred policaji.


kaj bomo zdej delal ? jest sicer mam 90% original spojlerjev.. sam ocitno bodo pizdarije
V8 POWER
 
admin
Administrator a.com
 
Prispevkov: 246
Pridružen: Po feb 04, 2002 10:19 am
Kraj: Jesenice

Re: POZOR SPOJLERJI

Napisal/-a admin Pe feb 21, 2003 1:10 pm

S to zadevo sem malo seznanjen, predvsem mi je dosti razjasnil Fazer v Bitnjah, ki je v Sloveniji pravi strokovnjak na tem področju. Sam sem mislil nabaviti Carzone spojlerje pri A3M, samo *baje* nimajo TUV certifikata, tako da odpade... to se nisem preveril, ampak še bom.

V marcu uredim na LPP homologacijo za feltne in večje gume ter zatemnjena stekla, nato pa se proti poletju za Fazerjeve spojlerje. Je cena na LPP še vedno 6000 sit?
IceBreakr
Administrator foruma
Slika
 
Uporabniški avatar
habbich
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1897
Pridružen: To jan 14, 2003 3:40 pm

Re: POZOR SPOJLERJI

Napisal/-a habbich Pe feb 21, 2003 3:39 pm

?????????? Ja k**** jih gleda tele na LPP, kwa naj zdej jest nardim?
A se da A-testirat doma narejeno opremo, pa kako to poteka?
 
Uporabniški avatar
Twingo Sport
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Sr feb 05, 2003 9:47 pm

Re: POZOR SPOJLERJI

Napisal/-a Twingo Sport Pe feb 21, 2003 3:54 pm

Nop ne da!! :_( :_(
Idin ce ti da tist ka ma pooblastila da jih lahko gor daja papir da ti je to on naredu in zmontiru!
 
Uporabniški avatar
stanch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne jan 19, 2003 3:36 pm
Kraj: velenje

spojlerji

Napisal/-a stanch Po mar 17, 2003 4:21 pm

a mi lahk da kdo naslov od fazerja pa kk se do njega pride
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po mar 17, 2003 4:25 pm

Vse o Fazerju imaš na njihovi uradni strani http://www.fazer.si
 
mare23
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Ne feb 02, 2003 8:00 am
Kraj: Koper, Izola

Napisal/-a mare23 Po mar 17, 2003 5:17 pm

8) Mene so ustavili najmanj 30 krat cajkoti, pa niso rekli še nič. Tako in tako ne vedo ne na tehničnem ne policajo, da niso originalni. Pač na tehničnem sem reku da so originalni in je kar je blo. Še v trgovini za dodatne kose za moj avto niso slišali ne duha ne sluha.....kako pa naj narod ve al so spojlerji original al ne.......zakon je zato, da se ga krši!!!!!! :-P
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Po mar 17, 2003 8:13 pm

mare23 je napisal/-a:8) Mene so ustavili najmanj 30 krat cajkoti, pa niso rekli še nič. Tako in tako ne vedo ne na tehničnem ne policajo, da niso originalni. Pač na tehničnem sem reku da so originalni in je kar je blo. Še v trgovini za dodatne kose za moj avto niso slišali ne duha ne sluha.....kako pa naj narod ve al so spojlerji original al ne.......zakon je zato, da se ga krši!!!!!! :-P



eeem tole so zdej zacel....prej niso nic tezil.... tko da ... previdnost ni odvec... btw.... kaps nemore rect a so a niso... na teh. pregledu pa lahko !

ja ce mas sreco s kasnim izgovorom bo ql...
samo verjem k te bo republisk prpelov... bodo zanikal da so te spšustil tacga cez teh. pregled... saj men so to nardil ( porezani fedri)
V8 POWER
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik To mar 18, 2003 1:04 am

Če se ravno pogovarjamo v tem konteksu bi tud jaz nekaj vprašal... Danes sem dal spet gor letne gume in feltne pa me zanima kako rešit en problemček. V mojem homologacijskem kartončku piše, da imam lahko gor gume 185/70/14 (takšnih dimenzij so moje M+S gume).
Že lani sem kupil 16" feltne z gumami 205/50/16 pa je vse lepo in prav samo pri sprednjih dveh gumah se vidi, da za cca 0,5cm do 1cm gledajo ven, če pogledaš iz "ptičje perspektive" (pri zadnjih dveh je O.K. Lani me je na tehničnem opozoril ampak mi ni preveč težil, kaj če bo letos kao bolj strog nadzor... :evil: kaj lahko naredim? A naj si dam blatnike razširit za tisto razliko pa dam homologacijo narest za gume in feltne al kaj? Problem je tud, da nimam računa za feltne in gume ker sem jih kupil od nekoga, ki mi je komplet zadevo ful pocen zrihtal iz Avstrije (švercana varianta).

Hvala za pomoč in ideje
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell To mar 18, 2003 9:23 am

poglej kero firmo mas... pisi jim e-mail da ti izdajo nov racun...(jim da s za pir pa je ) in TUV.. in mors OBVEZNO homologirat... ker polcaj gleda samo to.. a guma gleda iz "pticje perspektive" kaj vec in ce gleda... placas... pa tut gor mas lahko samo gume, ki imas vpisane v homo. kartoncku
V8 POWER
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik To mar 18, 2003 2:02 pm

Firma felten je "ALU STAR" gume so pa "Falken" (najbolše gume kar sem jih kdaj imel). Kaj, a naj kr tja na obe firmi napišem mail in rečem naj mi dajo račun al kaj? Bojo to sploh hotl nardit?
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik To mar 18, 2003 2:02 pm

Firma felten je "ALU STAR" gume so pa "Falken" (najbolše gume kar sem jih kdaj imel). Kaj, a naj kr tja na obe firmi napišem mail in rečem naj mi dajo račun al kaj? Bojo to sploh hotl nardit?
Slika
 
---
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: Če dec 19, 2002 6:28 pm

Napisal/-a --- To mar 18, 2003 6:45 pm

eno podvprasanje.

kaj pa ce nimas homologacijskega kartoncka? kako pa oni na tehnicnem ve da spojlerji niso original ce takega avto sploh se ni vido in ga niti ni nikjer v nobenih podatkih (kaj pa vem kje majo te zadeve) npr. za moj NLP mi v prometni pise da je AR 33 1.7 I.E. z 97 KW tak avto pa ne obstaja, ker 1.7 I.E. ima 79kw. permanenti so samo 3-je(po mojih podatkih) v slo (eden baje ze v pokoju). ker pa oznaka S (Alfa Romeo 33 S 16V....) pomeni da ima avto "stajling" dodatke (pragi, spojler, recaro,nizje vzmetenje, blokada na 7250rpm....) bi lahko pol reko da je to ta zadeva in da oni na tehnicnem nima pojma o tem avtu....??hmmm kako pa lahko tezi za presiroke gume ce nimam homologacijskega kartoncka kjer naj bi pisalo kolko so lahko siroke?

pa se bi lahko nasteval pa je ze to off topic tak da bom nehal

edited: za bolj natancne- ne blokada na 7250 ni styling dodatek, pase pa zraven S-a
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr mar 19, 2003 12:33 am

neskrbi majo bukle oni..
smo enkrat z bratom ugotavljal zakaj ma fotr nad1.8 cestnino on pa pod 1.8
in je vse v katalogih pisalo kje je varka......
hehe majo oni vse napisano neskrbi...
drgac..
homo. kartoncek placas pri homologaciji (npr.: gum, masine ipd )tko da... ni trte mrte.. ne se spravljati na njihovo nevednost ker vse lahko preverijo !
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Sr mar 19, 2003 9:06 am

Naj prej lep pozdrav vsem!

Ta zadeva glede spojlerjev je zelo kočljiva. Na strani od A3M-a piše, da spojlerji in filtri zraka ne podlegajo pregledom s strani LPP-ja (ni potreben A-test). Po drugi strani vem, da je potrebno npr. spojler na strehi fiata cinquecento atestirat na LPP-ju (imeti TUV ali CEE certifikat in potrdilo o montaži ter račun).

Sicer pa je v Uradnem listu RS št:74/97 lepo napisano kakšne so zahteve za spojlerje, štrleče dele vozil (vključno z gumami in platišči) in najvišja dovoljena raven hrupa izpušnega sistema, ki je samo za informacijo 74 dB(A), za skoraj vsa osebna vozila.

Glede rezanja vzmeti pa bi rekel, da ni najbolj pametna zadeva, tako kot tudi krivljenje vzmeti z uporabo toplote, ker se spremeni kemična in fizikalna sestava materiala in lahko postane bolj krhek, lomljiv.

V Italiji ima menda cestna policija podatke za vsak homologiran del za vsak avtomobil, ki je prisoten na trgu. Če je to resnično, ne vem ampak bi kar verjel glede na izjave, ki sem jih slišal.

Na doma narejene izpušne lonce lahko kar pozabite. Prejšni teden so v Kopru zavrnili tipa, ker je imel po mnenju delavca na AMZS-ju prevečkrat varjeno izpušno cev:) Nenormalno, ma kaj to njih briga!

Vem, da sem vam vzel moralo!:(
Po drugi strani pa je tako, da ni najbolj pomembno kolko stvari vržeš na avto ampak, kvaliteta predelave. Rajši, kot da zrežeš fedre, vržeš gor feltne z gumami brez certifikata in doma narejen spojler ali auspuh, se lotiš stvari počasi in kvalitetno.

Za vse stvari, ki sem jih napisal ne bi dal roko v ogenj, ker so to stvari, ki sem jih večinoma slišal ali doživel. Vsi pa vemo, da v naši državi ni enotnih meril za vse ljudi.

Vsi lepo pozdravljeni, najbolj pa mare23!!

!!]Smrt LPP-ju svoboda tuningu!!
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Sr mar 19, 2003 9:47 am

no tole z rezanjem je delno resnicno... amortizer-sp.si ti poreze fedre nanovno naredi sedlo in da kaliti... pa ma vse certifikate ki jih potrebujes....
tko da...
spojlrje pa tko...nevem jest sm sposoben doma naredit spojlerje enako kot kak predelovalec.. .edina razila je v tem... pa ga dal casa delam.... on ga bo 1 dan delov jest pa 3 mesce... tko da je ta iz trte zvita...da kar je doma narejeno je sux....
je pa potrebo VSE homologirat..
me zanima tocno ker clen opisuje kdaj,kako in kaj je treba nartest..
ker mam cez 1 mesec teh. pregled bi rabil ta zakon ker baje stopi v veljavo sele ko gremo v EU in bi to fantom na teh. povedal...oz. pokazal zakon !
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Sr mar 19, 2003 10:39 am

No, glede rezanja.....po vsej verjetnosti so postopki, ki jih uporablja amortizer cisto drugacni od unih, ki bi jih mi uporabili doma. Kako to deloajo oni pa ne vem, po pravici povedano.

Glede spojlerjev: sem preprican, da jih lahko ti doma sam naredis ampak, si ti siguren, da uporabljas iste postopke dela in materiale, ki so zahtevani po tehnicni regulativi?! Sicer pa ne pravim, da je vse, kar je doma narejeno slabo, nasprotno jaz take podvige podpiram. Ampak drzava z njeno zakonodajo ne, kar je povsem razumljivo. Predstavljaj si, da ti en laik doma naredi rezervar za gorivo...bi si ga upal vgraditi v avto?? Jaz ne!

Drgace pa je skoraj vsa regulativa navedena v uradnih listih:
- meglenke št: 5 iz leta 1995
- notranja oprema št: 35 iz leta 1994
- spojlerji št: št 36 iz leta 1994 in 74 iz leta 1997
- svetlobna telesa št: 74 iz leta 1997 in 62 iz leta 1999
- hrup izpušnega sistema in sami izpušni sistemi št: 74 iz leta 1997
- krmiljenje avtomobila št: 79 iz leta 1997
- nadomestni katalizatorji št: 74 iz leta 1997

Nekaj od teh predpisov si lahko pogledas na spletni strani uradnega lista RS, na strani www.drsc.si (direkcija RS za ceste), ali pa greš po starem nacinu v knjižnico in prosis, da ti pokazejo te uradne liste. Na koncu vsakega lista je kazalo, tako da ves na katero stran pogledat.

Glede EU normativa, pa je pogovor povsem brezpredmeten, ker ga nasi se ne upostevajo v celoti (na LPP-ju niti ne vejo, da obstaja CEE normativ, ki je enotni normativ za celotno EU in ima vecji pomen kot TUV, ki je samostojno podjetje z licenco a-testiranja).

Drugace pa moras baje a-testirat vse sklope avtomobila razen filtra za zrak....ne vem res ne vem kaj bi si mislil o trenutnem stanju.

Jaz sem se ze odlocil, da bom avto dal nazaj na originalno stanje in si kupil nekaj mocnejsega (nissan maxima QX ali pa skoda octavia 1.8T 4x4).

Lepo pozdravljen pa cim prej odpisi!:)
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Če mar 20, 2003 9:27 am

Kar se mojih blatnikov tiče... Sem se zmenil z nekom, da mi bo dal gor obrobe blatnikov, jih pobarvau na barvo mojga avtomobila pol bo pa vse O.K. Smo včeraj probal - ko bo zadeva končana bojo moje gume lepo notri "v karoseriji". Po mojem mi pol tud ne bo treba delat homologacije, če me štrumfi ustavijo bom pač rekel, da nimam homologacijskega kartončka, ker ga sploh nisem dobil - avto je itak že kar star (l.1991). Prišlo me bo cca 20 - 25 čukov z barvanjem in montažo vred.
Technoboy - sem res napisal mail uvozniku za moje feltne in so mi kr po faksu poslal TUV, tako da vsaj nekaj imam - računa pa mi niso hotli naredit. Vseeno - svaka jim čast.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če mar 20, 2003 9:31 am

POZOR ena stvar je a ti gleda ven guma al ne..
to je kriterij ce bos naredu homologacije..
bos pa vseno moral delat ce bos siril pa sirse gume....ker mora bit upisano v HOMO.....pac drugace negre..
s sirjenjem se neizognes homologaciji...ampak samo odpres moznost za sirse gume...
V8 POWER
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Če mar 20, 2003 2:06 pm

Ja zdj, ko bom dal razširit mi gume ne bojo več gledale ven, bojo približno 0,5cm noter skrite. :lol:
Saj, kaj pa štrumfi vejo kako je moj avto izgledal originalen... V Sloveniji je Galantov tako malo, da mu itak nič ne bo jasno... To je moja teorija...
Sej lahko rečem, da nisem dobil homologacijskega kartončka ob nakupu avtomobila. Sej ne vem, če ni tako, da avti starejši od XXX let ne rabijo homologacijskega kartončka...

A se motim?
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost