Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
s8n
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: To nov 16, 2004 5:19 pm
Kraj: Tu in tam

MOCNEJSE ZARNICE V IMPREZO?

Napisal/-a s8n To jan 11, 2005 11:06 am

Yo! Kot vam je verjetno znano so impreze (ajde, starejse) opremljene z dokaj svoh zarnicami - ZATO SEM SI OMISLIL MOCNEJSE, JASNO!!! :twisted:

Zdaj me pa zanima ali ma kdo kaksne izkusnje, da bi po vgradnji takih zarnic (H4, 100/55 W) zasledil prekomerno segrevanje ali celo topljenje (imprezine svoh) napeljave ...? Anglezi namrec opozarjajo na stevilne take primere ... in tudi na take, ki so brez problema vozil mocnejse zarnice. :?

HVALA ZA POMOC!

PS: A s sus plato pridez skoz tehnicni? :?:
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande To jan 11, 2005 11:17 am

Mislim da nebi smelo kaj biti!Sam imam zarnice XSENON BLUE H4...100/55 , pa ni nikakrsnih problemov!Zarnice zelo dobr svetijo,pa nic kaj se ne pregreva!
Na kar ti bo sigurno tudi kdo odsvetoval,sicer beven zakaj,ti pa recem da nima kaj biti,vsaj sodec po mojoh izkusnjah!
Policija meni osebno se ni kaj rekla,vozim pa SETA CORDOBO VARIO letnik 01.ze z kristalnimi lucmi,kar so tudi nekateri pametoval da lahko poskoouje...Za tehnicnega pa nevem!To je vse za enakrat...ce te zanimajo kvalitetna zarnice ti jih lahko priskrbim!Poslji PM ce te zanima!Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To jan 11, 2005 11:18 am

Prvo zvež normalne žarnce prek relejov in šele pol če je potreba daš močnej not (za katere pa ne vem če parabola zdrži al ne) ;)
Slika
 
maniaxxx
 

Napisal/-a maniaxxx To jan 11, 2005 11:24 am

ko smo ze pr zarnicah...a pašejo na vsak avto al je treba kaj predelovat? pa kolk je cena?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To jan 11, 2005 11:30 am

Na vsaak avto ki ima H4 žarnice :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jan 11, 2005 11:39 am

Hud tuninng :lol:

Drgač pa baje če je plastična parabola zna hitr stopit. Tut napeljavo nej bi moral "ojačati". Je pa zgleda čist od modela avat odvisn kolk zdrži vse skup.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To jan 11, 2005 11:47 am

Tak kot je titan reko: najprej naj ti električar use preveže preko relejev, pol pa naprej...
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF To jan 11, 2005 11:44 pm

ok kaj bi vi releje not rinli, ok res da gre loh s tem ločš glavno napelavo in une šaltarče, sam to je tko da bi za 100W rabu že mal večje. tiristorji, naj bi bili po logiki isto učinkoviti in niti ne tok dražji. drgač pa skurš loh edin stikal, napelavo samo pomoje bl težko, ker kabl zdrži kar dost več. pa a nimajo avtomobili to že ločen?
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To jan 11, 2005 11:56 pm

Sploh ni toljko v kablovju problem. Problem je bolj ker ti zna 100w žarnica parabolo stopit. Zato smo mu pa rekli naj relejčke noter vrže, pa bo pol vidu če so te močnejše žarnice res toljk opotrebne. Za moje pojme mora vsak žaromet, ki ima dobro napeljavo in dobre žarnice tudi dobro svetit...

...če je seveda vse ok s parabolo in steklom...
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Sr jan 12, 2005 11:16 pm

pa zakaj releje?! sej žarnca mora dubit že tko dost energije.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 12, 2005 11:30 pm

Zaradi padca napetosti. Štrom gre preko tankih kablov in preko stikal, če povežeš zadevo preko relejev (in debelejših kablov), imaš pa čisti izkoristek 14.4v ki jih daje ven alternator. Titan bo še kaj več znal to tej temi... (če koga zanima kaj več)
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Napisal/-a sablač Sr jan 12, 2005 11:33 pm

jaz sm mel u vw transporterju pa tud u r25 svoj cajt 100/140 zarnce pa ni blo nobenga problema z instalacijo niti z fokusom, pa s3 jih zal ne da vec dobit. ce pa jih kir kje najde pa naj sporoci pa ceno zram. tud za 100/55 me bi zanimal.bols kot nc.
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če jan 13, 2005 12:08 am

sablač je napisal/-a:jaz sm mel u vw transporterju pa tud u r25 svoj cajt 100/140 zarnce pa ni blo nobenga problema z instalacijo niti z fokusom, pa s3 jih zal ne da vec dobit. ce pa jih kir kje najde pa naj sporoci pa ceno zram. tud za 100/55 me bi zanimal.bols kot nc.


100/120 so v Baumaxu (navadne in modre), stanejo pa okol 2.5k komad (drago k svina).
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jan 13, 2005 12:22 am

Ja pa majke, tole ne spada pod tuning :?
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov