Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

195/50/16 oz 205/40/17

Napisal/-a maccek_21 Pe maj 13, 2005 7:41 am

Pozdravljeni!
Zanima me vaše mnenje glede zgoraj omenjenih dimenzij za avto R megan coupe 99. Rad bi dal na avto 17 colke. koliko je avto trd s takimi dimenzijami?? Predvsem me zanimajo mnenja tistih ki jih imate dejansko namontirane! ;)
Mogoče gorenske ceste bol ustrezajo 195/50/16??
Pa še zanima me če kdo pozna gume: nankang NS-1 in Hankook Ventus Sport K104??!

Hvala za info
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Pe maj 13, 2005 7:58 am

Zdej zarad tišanja čez ovinke bo dovolj 16"...tud višina 50 je uredu.Pri 17" bo treba pazit na kanale, ker, če boš kakega povozil z večjo brzino se zna zviti feltna.

Kolko maš pa močen motor??

Ti kar 16" dej gor je bolj optimalno v vseh pogledih, 17" je pa lepše za videt, za vozit pa slabše :P Da ne omenjam tega, da pri večjih kolesih bolj trpi podvozje...



L.p Bistri...
555
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 Pe maj 13, 2005 8:19 am

mašina je 1.6 16v
Se pravi odsvetuješ 17 colke
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Pe maj 13, 2005 9:11 am

dimenzije , ki si jih napisal niso ravno med cenejšimi...
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Pe maj 13, 2005 9:17 am

[quote="maccek_21"]mašina je 1.6 16v
Se pravi odsvetuješ 17 colke[/quote

Odsvetujem!!! Tud sam oprijem gume bo slabši, saj jih bo potrebno bolje napumpati, zaradi felten, ki se bodo eventuelno pokrivile ob udarcih, zaradi nizke gume.

Pa tudi motor je prešvoh za 17"

Lej če boš delu avto za gledat pol dej 17"gor, tišat po cesti pa z njim ne boš mogu kej preveč,niti pospeški ne bodo dobri, edino dolgi ovinki, kratke 90 stopinjske, pa kar pozabiš lahko, da boš hiter čez njih....Sporoči, kako si se odločil...50 višina je optimalna.

L.p Bistri
555
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe maj 13, 2005 9:42 am

se ne strinjam - serijsko sem imel na avtu 195/45/16, zdaj sem šel na 205/40/17 pa avto bolj gre - platišče je lažje in bolje uravnoteženo (težiščce je pomaknjeno bolj proti središču platišča), zato je potrebno manj moči, da se kolo obrne kot pri serijskem platišču. Kar se tiče pa same višine, je 8,2 cm še dosti gume, res pa je, da je vožnja malenkost ugodnejša. Sicer pa je glede dimenzije za tvoj avto po mojem mnenju primernejša 215/40/17, saj je odstopanje manjše, čeprav sta obe dimenziji znotraj enega odstotka razlike.
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Pe maj 13, 2005 10:26 am

_BiStRi_ je napisal/-a:
maccek_21 je napisal/-a:mašina je 1.6 16v
Se pravi odsvetuješ 17 colke[/quote

Odsvetujem!!! Tud sam oprijem gume bo slabši, saj jih bo potrebno bolje napumpati, zaradi felten, ki se bodo eventuelno pokrivile ob udarcih, zaradi nizke gume.

Pa tudi motor je prešvoh za 17"

Lej če boš delu avto za gledat pol dej 17"gor, tišat po cesti pa z njim ne boš mogu kej preveč,niti pospeški ne bodo dobri, edino dolgi ovinki, kratke 90 stopinjske, pa kar pozabiš lahko, da boš hiter čez njih....Sporoči, kako si se odločil...50 višina je optimalna.

L.p Bistri


Dej mir no nimaš blage veze....jst mam 205/40r17 na avtu 1.4 75km (prej blo 185/65r15) pa se ne pozna pri moči ama nič, na trdoti se je pa šele po nižanju, pa še to ni neke hude neudobnosti....
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe maj 13, 2005 10:34 am

Rjuhar je napisal/-a:se ne strinjam - serijsko sem imel na avtu 195/45/16, zdaj sem šel na 205/40/17 pa avto bolj gre - platišče je lažje in bolje uravnoteženo (težiščce je pomaknjeno bolj proti središču platišča), zato je potrebno manj moči, da se kolo obrne kot pri serijskem platišču. Kar se tiče pa same višine, je 8,2 cm še dosti gume, res pa je, da je vožnja malenkost ugodnejša. Sicer pa je glede dimenzije za tvoj avto po mojem mnenju primernejša 215/40/17, saj je odstopanje manjše, čeprav sta obe dimenziji znotraj enega odstotka razlike.


ma dej rjuhar ne s***, zdej pa se povej da cutis razliko pri pospeskih ko imas opran avto in nalepko na tanku... 17col feltna je lazja kot 16 col??? aja. tezisce je pomaknjeno bolj proti srediscu platisca zato je potrebno manj moci??? wtf.
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Pe maj 13, 2005 10:39 am

yurchek je napisal/-a:
_BiStRi_ je napisal/-a:
maccek_21 je napisal/-a:mašina je 1.6 16v
Se pravi odsvetuješ 17 colke[/quote

Odsvetujem!!! Tud sam oprijem gume bo slabši, saj jih bo potrebno bolje napumpati, zaradi felten, ki se bodo eventuelno pokrivile ob udarcih, zaradi nizke gume.

Pa tudi motor je prešvoh za 17"

Lej če boš delu avto za gledat pol dej 17"gor, tišat po cesti pa z njim ne boš mogu kej preveč,niti pospeški ne bodo dobri, edino dolgi ovinki, kratke 90 stopinjske, pa kar pozabiš lahko, da boš hiter čez njih....Sporoči, kako si se odločil...50 višina je optimalna.

L.p Bistri




Dej mir no nimaš blage veze....jst mam 205/40r17 na avtu 1.4 75km (prej blo 185/65r15) pa se ne pozna pri moči ama nič, na trdoti se je pa šele po nižanju, pa še to ni neke hude neudobnosti....


Dej ne pametuj pa beri cel post preden si pameten a je uredu?? Jst že vem kako je pri tišanju čez ovinke!!!!Sicer se pa ne mislm spuščat v debato, kaj je pa kaj ni, jst že vem kaj je zame dobr, ti pa kaj je zate.Prepričan sem tudi da mava različni stil vožnje, tko da...glavna poanta je pri tem, da so gume PRENIZKE, bolj jih je treba pumpat, posledično je slabši oprijem....je pa tko, ker vem da ti odgovor ne bo ušeč...da maš lohk manj napumpane,sam pol z tem ne morš tiščat...predstavli si udarec, ko zapelješ v kanal-jašek pri veliki brzini pri taki višini gume, in pa pri višini 50, razlika je!!!

L.p Bistri...
555
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Pe maj 13, 2005 10:46 am

yurchek je napisal/-a:
Dej mir no nimaš blage veze....jst mam 205/40r17 na avtu 1.4 75km (prej blo 185/65r15) pa se ne pozna pri moči ama nič, na trdoti se je pa šele po nižanju, pa še to ni neke hude neudobnosti....





HAHAHAHAHAHAHAHA YURCEK si pa en debilko!no prid pa bova dragala ti pa tvojih 17col feltnam :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: pa da ti pokazem da ti gre avto za en drek,moc si zgubu na avtu definitivno ;) ;)


Se vdi da nimas pet cistih glede logke
:roll: :roll: :roll: :roll:

lahko pa prides s svojimi 75KM pa jaz z svojimi 75KM, pa zvecer na en plac pa bova podragala!!!


da ti se mal pospeske omenim :lol: :lol: enostavno jih nimas vec!
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 Pe maj 13, 2005 10:57 am

Fullback je napisal/-a:dimenzije , ki si jih napisal niso ravno med cenejšimi...

ja 195/50/16 dobim vse štiri za 60k nove!
205/40/17 pa za okol 84k nove!

Se pravi kolikor gledam vaše odgovore bi preveč izgubil na pospeških z 17 colskimi feltnami. :cry:
Kaj pa recimo dimenzija 205/45/16? Ali s to dimenzijo tudi preveč izgubim na pospeških?
ima mogoče kdo kakšno od omenjenih dimenzij na meganu da mi malo svetuje?? :D :D
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe maj 13, 2005 11:03 am

juhica je napisal/-a:
Rjuhar je napisal/-a:se ne strinjam - serijsko sem imel na avtu 195/45/16, zdaj sem šel na 205/40/17 pa avto bolj gre - platišče je lažje in bolje uravnoteženo (težiščce je pomaknjeno bolj proti središču platišča), zato je potrebno manj moči, da se kolo obrne kot pri serijskem platišču. Kar se tiče pa same višine, je 8,2 cm še dosti gume, res pa je, da je vožnja malenkost ugodnejša. Sicer pa je glede dimenzije za tvoj avto po mojem mnenju primernejša 215/40/17, saj je odstopanje manjše, čeprav sta obe dimenziji znotraj enega odstotka razlike.


ma dej rjuhar ne s***, zdej pa se povej da cutis razliko pri pospeskih ko imas opran avto in nalepko na tanku... 17col feltna je lazja kot 16 col??? aja. tezisce je pomaknjeno bolj proti srediscu platisca zato je potrebno manj moci??? wtf.


Original Opel Corsa GSI platišče je težko z Dunlop 9000 gumo 16,8 kilograma, teža pa je večinoma skoncentrirana na zunanjem robu platišča in na obodu, kar sicer doprinese k temu, da se zaradi širine zniža težišče celotnega avtomobila ampak je zaradi same ročice potrebno več navora, da se kolo zavrti, ima pa večjo vztrajnost.

OZ superleggera pa je z gumo Kumho Exsta Supra tezko 16,1 kg, kar v celoti pomeni približno isto, kot, da bi v avto vedno prevažal dodatnih 60 kilogramov. Torej - če nimaš pojma o fiziki se ne spuščaj v take debate juhica.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe maj 13, 2005 11:37 am

rjuhar lepo da si vklopil mozgane in prebral kaksno bedarijo si zgoraj napisal.
- glede na to, da odgovarjas nekomu, ki sprasuje ali naj da na avto 16 ali 17 col bi bil pomemben podatek, da je tvoja feltna lazja ker je drug tip (a so ble original jeklene?) in ne zato ker je 17 col!! dejstvo pa je, da je 17 col feltna tezja od 16 colske. drzi?
-
teža pa je večinoma skoncentrirana na zunanjem robu platišča in na obodu, kar sicer doprinese k temu, da se zaradi širine zniža težišče celotnega avtomobila

tezisce avtomobila se zniza zaradi tezje feltne in ne zaradi tega, kako je masa porazdeljena po feltni. tezisce feltne je vedno v sredini (v osi). drzi?
-
kar v celoti pomeni približno isto, kot, da bi v avto vedno prevažal dodatnih 60 kilogramov.
lahko tole podpres z kaksnim izracunom, kako 0.7 kg na posamezni osi doprinese tako veliko???

seveda pa se vedno dvomim da opazis razliko med obema feltnama glede hitrosti avtomobila. "bolj gre". ce bi rekel da se lepse drzi v ovinkih - to verjamem, da je drugacen, boljsi obcutek v ovinkih - tudi verjamem, da ti pa bolje gre - ne, to pa ne verjamem.
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Pe maj 13, 2005 11:46 am

_VeNoM_ je napisal/-a:
yurchek je napisal/-a:
Dej mir no nimaš blage veze....jst mam 205/40r17 na avtu 1.4 75km (prej blo 185/65r15) pa se ne pozna pri moči ama nič, na trdoti se je pa šele po nižanju, pa še to ni neke hude neudobnosti....





HAHAHAHAHAHAHAHA YURCEK si pa en debilko!no prid pa bova dragala ti pa tvojih 17col feltnam :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: pa da ti pokazem da ti gre avto za en drek,moc si zgubu na avtu definitivno ;) ;)


Se vdi da nimas pet cistih glede logke
:roll: :roll: :roll: :roll:

lahko pa prides s svojimi 75KM pa jaz z svojimi 75KM, pa zvecer na en plac pa bova podragala!!!


da ti se mal pospeske omenim :lol: :lol: enostavno jih nimas vec!


Ne vem kje maš ti zdej logiko 75km mam jst lahk na fičotu ti pa na trafficu(btw moj avto ma 1200kg, ne vem kko bi ga lahko primerju s tvojmu)...če bi hotu draggat al pa bi me to kakorkoli veselilo bi si kupu drugačn avto, lahko tud za 3x manj cene. Lahko ti povem po svojem občutku in izkušnjah da je +- manj kot 5% na mojem avtu, po porabi pa tudi. Izkušenj mam pa 150000km s 3 avti in pa 7 let izpit da si ne boš belil glave. Ti dam pa eno stvar prav avto gre res za en drek, ampak jst ne potrebujem več.Ne vem pa kako lahko govoriš o nečem kar še videl nisi kaj šele da bi peljal, najbrž verjameš tud v boga sucker. Če pa bi se rad meril kdo ima daljšega kurca pa povej, je tudi za to avto v garaži! .

p.s.: ne rečem da je bolši performance s 17tkami kot s 16tkami, ampak to se pri normalni vožnji ne pozna. Ne vem pa če bo fant hodu ravno na mobikrog da bi se mu splačal plačat ceno lepšega izgleda za par stotink boljši krog. Bi verjetno kakšni popravki na podvozju tistega avtomobila prinesli bistveno več kot pa 16tke namest 17tk.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe maj 13, 2005 11:48 am

sem ze zgoraj napisal, da je platisce lazje in bolje uravnotezeno - pac izberes tako platisce. Ni vse samo v dimenziji.Hotel sem povedat, da ne mores v splosnem trdit, da je 17 slabse kot 16, sicer na rallyju ali DTMu ne bi imeli 18 col platisc ampak vsi 15ke s hrenovkami, ki bi se krivile, kot se guma višine 10 cm na malo težjem avtu definitivno bo tudi v tem primeru, ki ga sedaj premlevamo!
Zadnjič spremenil Rjuhar, dne Pe maj 13, 2005 11:51 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe maj 13, 2005 11:55 am

http://www.carcraft.com/techarticles/1116_9905_wheel/
povzetek: pospesevanje 0.111 sec hitrejse pri casih okoli 12 sec (kar znese 1%) pri najvecji razliki v tezi felten 82 lbs (37 kg).

http://www.grassrootsmotorsports.com/plustest.html
preizkusanje na stezi. hitrosti obcutno boljse pri vecjih platiscih, gume so posledicno nizje in glavni vzrok za krajse case krogov.

torej: vecje feltne, nizje gume: boljse obnasanje vozila skozi ovinke. o prirastku pri pospeskih je pa nekak tko kot z nalepkami na tanku: eni cutijo razliko, drugi ne...

aja, z vecjimi feltnami navadno pridejo tudi sirse gume, te pa so velik vzrok za drugacno obnasanje avtomobila.
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Pe maj 13, 2005 12:07 pm

Sam sm šou iz 195/65/15 na 225/40/18 in avto mi je umru:
- prej končna 215, zdej koooooomaaaaaj prileze do 200 po ravnem
- pospeški so slabši
- za prehitevanje velik slabše, ker se res muči, prej ga je pa turbina kr izstrelila

Tko, da pozna se - preceeej. Nism si mislu da bo tolk razlike, glede na to da mam trahtar :P

Je pa res tud, da zdej pride ena feltna z gumo vred 24 kg, 17" iz magnezija z gumami 215/45/17 so ble pa težke 16-17kg - sam za primerjavo (železnih nism vagu, ker se mi ni zdel pomembn)
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 Pe maj 13, 2005 12:10 pm

Hvala za info fantje, ampak še vedno bi bil vesel mnenja nekoga ki ima 17 colke na meganu. Drgač pa tista razlika u pospeških meni ni tako važna ker vozim kar umirjeno. :]
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _BiStRi_ Pe maj 13, 2005 1:06 pm

Lej, če boš vozu normalno in počas, pol uzem sedemnajstke, mal bolj jih boš pumpu, dirku pač ne boš.

Stvar je samo u tem za kakšno stvar jih potrebuješ!

Sepravi za šminko in lepo vožnjo 17"!!!! Zase bi jaz, če bi moral zbrati med tema dvema, bi zbral 16". Če bi blo pa po mojih željah bi bilo pa 195/50/15 ampak poudarjam, da bi imev to za dirkat...

L.p Bistri...
555
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost