rjuhar lepo da si vklopil mozgane in prebral kaksno bedarijo si zgoraj napisal.
- glede na to, da odgovarjas nekomu, ki sprasuje ali naj da na avto 16 ali 17 col bi bil pomemben podatek, da je tvoja feltna lazja ker je drug tip (a so ble original jeklene?) in ne zato ker je 17 col!! dejstvo pa je, da je 17 col feltna tezja od 16 colske. drzi?
-
teža pa je večinoma skoncentrirana na zunanjem robu platišča in na obodu, kar sicer doprinese k temu, da se zaradi širine zniža težišče celotnega avtomobila
tezisce avtomobila se zniza zaradi tezje feltne in ne zaradi tega, kako je masa porazdeljena po feltni. tezisce feltne je vedno v sredini (v osi). drzi?
-
kar v celoti pomeni približno isto, kot, da bi v avto vedno prevažal dodatnih 60 kilogramov.
lahko tole podpres z kaksnim izracunom, kako 0.7 kg na posamezni osi doprinese tako veliko???
seveda pa se vedno dvomim da opazis razliko med obema feltnama glede hitrosti avtomobila. "bolj gre". ce bi rekel da se lepse drzi v ovinkih - to verjamem, da je drugacen, boljsi obcutek v ovinkih - tudi verjamem, da ti pa bolje gre - ne, to pa ne verjamem.