Vse je odvisno od globine risa, tudi cas popravljanja je premo sorazmeren z njo.
Za miniaturne je fina polirna, manjse groba polirna, srednje pride ze brusni, kar je vec pa ze skoraj barvanje. Nekateri licarji znajo z malo razredcila in krpo delat cudeze in odstranit velikov risov, a navadni ljudje tega nismo uki in lahko naredimo vec skode kot koristi.
Za vecino praskic je dovolj fina polirna, ce ti kdo s kljucem dobro obdela plocevino je na vrsi barvanje licarja ali nekaj trikov za katere rabis zivce in cas.
Eden je kot je monster_d napisal smirkov papir.
Lahko se poskusi tudi z barvo, kadar so praske zelo globoke in lastnik noce dati denarja za licarja. V trgovini z laki se kupi barva, ki ustreza karoseriji. Malo te barve se da na kaksen zobotrebec in pobarva globoko prasko. Pocaka se minuto ali dve, da se barva cisto malo strdi, in se s trdim in ravnim predmetom, po moznosti pokritim s krpo, odstrani odvecno barvo, ki je izven praske. Nato se pocaka, da se barva cisto posusi in veselo na delo, brusenje in poliranje dokler se vec ne vidi, da je kdaj sploh bila praska. Priporocen je stroj za poliranje, rocno lahko traja poliranje taksne praske tudi kaksno uro preden se doseze hoten rezultat, res ni za nestrpne.
Za neuspele poskuse ne odgovarjam
