Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr To dec 09, 2008 9:17 pm

a niso tole etabeta feltne ki so že tovarniško tko barvane?
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris To dec 09, 2008 9:29 pm

Mgajvr je napisal/-a:a niso tole etabeta feltne ki so že tovarniško tko barvane?

EtaBeta so, niso pa TETTSUT X (namig: 4 šraufi???)
 
Uporabniški avatar
_miha_
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: So dec 23, 2006 9:35 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _miha_ Pe dec 12, 2008 4:46 pm

c.o.b. je napisal/-a:mi daš loh kontakte od tega iz Gameljn... sicr mi ustreza tut Sitar ker mam namen enobarvno dat, ampak je pa le 40€ cenej... hvala.


Lp


sorry k nism spremlju teme.

ewo telefonska: 041483088

Pa še slika kako mi je naredil: (cena je bila 120€)
Slika
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 So dec 13, 2008 5:20 pm

o supr tema iz mojga podrocja :)

povedal vam bom par nasvetov kateri vam bojo prisli prav pri barvanju platisc:
locimo dve vrsti barvanja: elektrostaticno prasno barvanje in mokro barvanje.
kot prva stvar zelimo, da nasa platisca ostanejo cim vec casa kot "nova", torej brez kakrsnih kol poskodb zaradi kamenckov ter drugih vplivou, kot je naprimer vreme.

prasno barvanje platisc:
nanos barve je v prahu, kateri se zapece v peci pri temperaturi 180 stopinjah in vec.
za barvanje platisc uporabljamo poliestrsko barvo,katera se uporablja za elemente ki se uporabljajo zunaj.

dobre lastnosti:
-bolsa odpornost na kamencke kot pri mokrem barvanju zaradi vecje trdnosti barve
-ce poskodujemo platisce se barva ne zacne lusciti kakor pri mokrem barvanju
-cena barvanja

slabe lastnosti:
-ko speskano platisce pobarvamo je lahko vidna poskodba ker se pri elek barvanju ne uporablja spric kita zaradi visokih temperatur pecenja.
-ce je platisce slabo speskano pride do reakcije pri pecenju in so vidni kaksni "mehurcki"


mokro barvanje:

dobre lastnosti:
-postopek je primeren za barvanje vecih barv na platiscu
-nekdanje poskodbe lahko pokitamo in po varvanju niso vidne

slabe lastnosti:
-s casoma so na platiscu vidne poskodbe krusenja zaradi kamenckou
-slabse prenasa zunanje vplive kot elek. barva
-potrebno je vec postopkov da pridemo do rezultata (spric kit,temelna barva, barva)
-cena barvanja


mokro barvanje platisc stane od 100 eur naprej, prasno barvanje pa okrog 60 eur (cena velja za 4 platisca)
ce nimate prevec poskodovanih platisc katere so vidne po peskanju, in ce zelite kvalitetno barvanje potem priporocam elektrostaticno barvanje, vendar samo v primeru da zelite samo eno barvo (srebrna,crna,crna mat,bela....) brez kaksnih srebrnih krakou....

to je samo moje mnenje in neki bolj na hitro napisano, da se boste lazje odlocili :)

se par slik:

Slika
Slika
Slika

verjetno sem edini ki se je spravu elektrostaticno barvat platisca v dve barvi :)
ratalo je sele v tretjem poizkusu, prvic je bilo slabo speskano. drugic nismo dal dol licerskega traka iz trakou in se je zapekel gor. v tretjem poizkusu smo morali najprej pustiti platisca v peci 15 minut pri temepraturi 140 stopinij, potem smo morali iti v pec ter ostraniti zascitne trakove,kar je bilo zelo tezko.
postopek je bil sledeci:
najprej smo platisca pobarvali na srebrno, potem zasciti krake z temperaturno odpornim licarskim trakom, nato smo pobarvali na crno mat, na koncu pa se z prozorno sijaj.

Slika
Slika

tukaj so pa na cakanju za barvanje :)

Slika
Slika


Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši So dec 13, 2008 5:50 pm

Nice :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker So dec 13, 2008 6:21 pm

jurcek imaš PM
 
m6agent
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe nov 30, 2007 8:17 pm
Kraj: bled je bliz

Napisal/-a m6agent So dec 13, 2008 6:24 pm

Jurcek3 pohvalno! Zelo lepo in razumljivo napisano(vsaj zame laika :lol: ). Bi lahk še kakšen kontakt navedel,kje se te da dobit: Če bom po novmu letu kej bolj pr dnarju,bi mel delo zate. A lahko enak postopek uporabiš tudi na feltni za motocikle?? Na moji R1 bi se prav pasala Marcheini-zlata barva platišč!!
Lp, Matgo

P.S.:
Za vsazga drifterja nek robnik raste. Tist k ga še ni najdu, ga pa še bo!! :)
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Ne dec 14, 2008 10:12 pm

Jurcek kdo ti pa peska feltne ?
Clean look
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 Ne dec 14, 2008 10:31 pm

stranka mora sama poskrbet za peskanje, drgac priprocam dva peskarja ker nrdita tko k je treba (info na pm), to imamo drugace serijsko proizvodno, tako da rocnega barvanja skora ni vec. na usake toliko casa lahko vrninem kaksna platisca, sam to bo spet mogoce sele po novem letu
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Ne dec 14, 2008 10:37 pm

@jurcek3 - iz katerega mesta pa prihajaš :?:

LP
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 Ne dec 14, 2008 10:54 pm

ljubljana ;)
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Po dec 15, 2008 11:44 pm

Sam tole pa ni tko drago prašno barvanje verjetno je tole dvobravno barvanje dražje.
Clean look
 
profii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če avg 14, 2003 9:51 am

Napisal/-a profii To dec 16, 2008 11:31 am

jurcek3 zanima me če je možno pustiti rob brez barve. tako da se ga kasneje spolira? sprašujem za prašno barvanje :)
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 So dec 20, 2008 5:40 pm

lahko se ga zasciti z licarskim trakom ;)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po dec 22, 2008 11:42 am

Po moje bo lažje prej polirat kot pol, ko je že pobarvano...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
jurcek3
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če nov 01, 2007 9:04 pm

Napisal/-a jurcek3 Po dec 22, 2008 5:23 pm

bols je da se najprej pobarva in zasciti rob feltne in potem polira, ker je vedno moznost da barva uide pod licarski trak
 
profii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če avg 14, 2003 9:51 am

Napisal/-a profii To dec 23, 2008 10:30 am

pa še vprašanje je kako se barva prime na poliran del če kje po nesreči kaj preveč spoliraš. kaj pa predpriprava? more biti nujno peskano ali je lahko stara barva z lavacolom dol dana?
 
wolly
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Po okt 01, 2007 10:02 pm

Napisal/-a wolly So dec 27, 2008 9:52 am

ni nujno da je speskano, lahka tudi z lavakolom dol dano, važn sam da ni barva gor, ker prašna barvanje ne prime na barvo, prime samo če vroče barvaš- prej segreješ na okol 180 stopin, pol pa hiter barvaš da se ne ohladi, sj tud lepo pride , sam mislim da je najlepše če ni barve gor pa da lahka v miru barvaš
;)
 
Uporabniški avatar
frenk19
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po maj 24, 2004 8:34 pm

Napisal/-a frenk19 Pe jan 02, 2009 9:45 pm

Jst jih bom tud mogu dat obnovit.
Sam jst mam tud robe mal pobrane, kaj pa je v tem primeru prej treba nardit?
A se jih skita, al kako?
Jurcek3, zelo dobr si naredu! :clapclap :clapclap :clapclap :clapclap

lp
 
wolly
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Po okt 01, 2007 10:02 pm

Napisal/-a wolly To jan 06, 2009 9:37 pm

to pa res nevem kok se popravla :?
;)
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 36 gostov