Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

ROVER 416 Pnevmatike

Napisal/-a simko1 Po jun 12, 2006 2:20 pm

Pozdrav.
Imam Rover 416,l.96
Avto nima homologacijski kartoncek,pa so me ustavli policaji in mi tezili glede pnevmatik,195/50R15
Zanima me ce so za ta avto te pnevmatike dovoljene.
Prosimi imetnike teh avtov da mi pomagajo
Hvala
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Ne jun 18, 2006 6:01 pm

balodlak je napisal/-a:Sem zelo len človek, vseeno sm pa ti iz RAVE-a (orignal Rover servisna navodila) skopiral velikosti gum :P

1.6 ’K’ Series
Standard 185/60 - R14 H (low rolling resistance)
Option 185/55 - R15 V (low rolling resistance)

Hvala Balodlak.
Torej so moje 195/50R15 prepovedane in jih moram snet
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Ne jun 18, 2006 6:12 pm

Praviloma jih moras zamenjat! Me pa zanima ,ce si dobil samo opozorilo ali tudi kazen? LP
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Ne jun 18, 2006 9:11 pm

soso je napisal/-a:Praviloma jih moras zamenjat! Me pa zanima ,ce si dobil samo opozorilo ali tudi kazen? LP

Na sreco le opzorilo z vpisom v racunalnik in deset dni casa dasi vse uredim.
Namrec obljubljali so mi že dva meseca,da mi bojo pobrali z avta vse kar ne dovoljujejo predpisi (aluminijasti spojler,presiroke gume,zatemnjena stekla
 
Uporabniški avatar
Rain
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Pe nov 29, 2002 11:00 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a Rain Po jun 19, 2006 11:51 am

ce ti bodo to dolj pobrali, pol je kul, sam problem je k ti ponavad tablce poberejo in ne spojlerje in to :D
Slika
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Po jun 19, 2006 12:01 pm

simko1 je napisal/-a:
soso je napisal/-a:Praviloma jih moras zamenjat! Me pa zanima ,ce si dobil samo opozorilo ali tudi kazen? LP

Na sreco le opzorilo z vpisom v racunalnik in deset dni casa dasi vse uredim.
Namrec obljubljali so mi že dva meseca,da mi bojo pobrali z avta vse kar ne dovoljujejo predpisi (aluminijasti spojler,presiroke gume,zatemnjena stekla


Ma pomoje ,če bi imel samo preširoke gume ,ti glih ne bi težili, sam je pa tak ,da z aluwingom pa temne šipe jim hitro padeš v oči ;)! LP
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Po jun 19, 2006 3:39 pm

soso je napisal/-a:
simko1 je napisal/-a:
soso je napisal/-a:Praviloma jih moras zamenjat! Me pa zanima ,ce si dobil samo opozorilo ali tudi kazen? LP

Na sreco le opzorilo z vpisom v racunalnik in deset dni casa dasi vse uredim.
Namrec obljubljali so mi že dva meseca,da mi bojo pobrali z avta vse kar ne dovoljujejo predpisi (aluminijasti spojler,presiroke gume,zatemnjena stekla


Ma pomoje ,če bi imel samo preširoke gume ,ti glih ne bi težili, sam je pa tak ,da z aluwingom pa temne šipe jim hitro padeš v oči ;)! LP

Ma saj ves,ze skoraj deset mesecev sem odlasal s tem homologiranjem temnih sip,ker si moram prej zrihtat homologacijski kartoncek.Sedaj pa si bom zrihtal kar v desetih dneh.Nekaj cajta se bom vozil z zimskimi gumami
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Pe jul 07, 2006 3:48 pm

balodlak je napisal/-a:Sem zelo len človek, vseeno sm pa ti iz RAVE-a (orignal Rover servisna navodila) skopiral velikosti gum :P

1.6 ’K’ Series
Standard 185/60 - R14 H (low rolling resistance)
Option 185/55 - R15 V (low rolling resistance)

175/65R14 84T
185/60R14 82H
185/55R15 84H
195/55R15 88H
Tako pise na kartoncku za dovoljene pnevmatike,torej jih vracam na avto
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Pe jul 07, 2006 7:13 pm

Aja.Pol ma tud to veze
 
Pavšč
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To jul 11, 2006 8:27 am

Napisal/-a Pavšč To jul 11, 2006 9:55 am

Pozdravljeni.

Imam podobno težavo kot simko1. Imam rover 216 letnik 97, v kartončku imam napisane dimenzije 185/55 R15, ki ih imam tudi na avtu.
Ker so pnevmatike teh dimenzij veliko dražje kot 195/50 R15, bi rad homologiral tudi te dimenzije. Izračun na "kalkulatorju za izracun odstopanja" mi pokaže odstopanje man kot 2%, zato naj (kolikor jast vem) nebi bilo problemov za homologacijo.
Zanima me, če je to res tako in ali lahko gume 195/50 R15 dam kar na stara originalna lita platišča, na katerih so zdaj 185/55 R15.

Hvala za pomoč.
LP
 
b.m.w.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To okt 26, 2004 8:34 am

Napisal/-a b.m.w. Sr jul 19, 2006 9:18 pm

Policist nima nikakršne podlage, da ti oporeka dimenziji pnevmatik, če so brezhibne. Sicer pa prosi prijaznega policista, naj ti skaldno s predpisi sporoči dimenzijo pnevmatik za osebni avtomobil, da potem ne boš v prekršku. Pri tem naj ti navede, na kateri predpis je svoj predlog oprl. V vednost ti povem, da predpise v RS sprejemajo v državnem zboru in na vladi RS in ne v podjetjih Rower, VW, Fiat itd.
***
Edini predpis, ki določa velikost pnevmatik na vozilih je Pravilnik o opremi vozil, ki določa, da morajo biti na vozilu pnevmatike tiste velikosti, kot so bile na vozilu v postopku homologacije.Če nimaš homologacijskega kartončka pomeni, da tvoje vozilo ni bilo homologirano. Za vozilo veljajo pogoji za udeležbo v prometu iz tistega časa, ko je bilo vozilo prvič registrirano. Glede na opisano so navedbe policista izrečene na pamet, brez pravne osnove.
 
b.m.w.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: To okt 26, 2004 8:34 am

Napisal/-a b.m.w. Sr jul 19, 2006 9:55 pm

V vednost vsem:
***
- avtomobilskih stekel na vozilu ni potrebno homologirati, ker so vsa stekla na vozilu že homologirana (razen če jih ni odrezal steklar),
- zatemnjevanje stekel opredeljuje pravilnik, v katerem so določene vrednosti, do katerih je dovoljeno zatemniti posamezna stekla na vozilu. V istem predpisu ni določeno, kdo in na kakšen način sme nalepiti folijo na stekla vozila. Nalepka na steklu ni predelava stekla, ker ne vpliva na steklo. Dejanski problem se pojavi le v primeru, ko je potrebno preveriti dejansko prepustnost svetlobe pri vgrajeni foliji na tehničnem pregledu. Ker glede tega pri nas v SLO nimajo ustrezne opreme, vse pošiljajo na LPP, tam pa izstavijo račun in je OK. (prevara??)
- osebni avtomobili (npr. kategorije M1) se ne homologira glede na dimenzijo pnevmatik (v EU še ni bila izdana direktiva o ES homologaciji vozil glede na dimenzijo pnevmatik),
- spojlerji na vozilu niso predpisana oprema (po SLO naj bi se imenovali usmerjevalniki zraka) in za njih ni izdana odredba o homologiranju. Zaradi tega noben spojler nima homologacijske oznake (npr. E1xxxxx), tudi če kupiš original na Mercedesu ali BMW, kar lahko preveri kdorkoli, ki obišče prodajalca opreme. Če bi bil nov tip vozila v homologacijskem postopku, bi se spojlerji na vozilu homologirali po Uredbi o homologiranju štrlečih delov na vozilu.
***
In še enkrat za vse. REGISTRIRANO VOZILO, KI IMA PROMETNO DOVOLJENJE IN REGISTRSKE TABLICE, SE NE HOMOLOGIRA. Tudi če je bilo dodatno opremljeno ali predelano. Pri posamezni vrsti opreme je določeno, da mora vozilo na pregled (primer: vgradnja homologirane vlečne kljuke). Za nekatero opremo ni določeno, da mora vozilo na pregled (primer: vgradnja meglenk, prtljažnika, antene, desnega bočnega ogledala, zimskih pnevmatik itd.) Taka vgradnja mora biti v skladu s pravilniki.
***
Predelava vozila je povsem nekaj drugega, kot zamenjava pnevmatik ali stekel na vozilu. V osnovi že samo prevod besede pove, za kaj gre:
- STYLING (stil, slog - prepoznavnost) !!!!!!!! NI PREDELAVA!!!!!!!
- TUNING (nastavitve)!!!!!! NI PREDELAVA!!!!!!!!
- MODIFY (preoblikovanje, spreminjanje) ---JE PREDELAVA!!!!!!
***
Tista definicija, ki so jo posredovali na DR SC, da je predelava vozila vsak poseg ali sprememba že homologiranega vozila ne drži, ker je v resnici možno predelati tudi nehomologirana vozila, ki vozijo po načih cestah in so registrirana.
***
Za razmislek bom navedel eno zanimivo predelavo: Iz vozila Hrošč VW 1200 je nekdo izdelal tricikel (tryke) in ga registrial kot motorno kolo, ker je pred leti veljalo, da vozilo, ki ne tehta 400 kg šteje za motorno kolo. Po novem pa za ista vozila pravijo, da so predelani osebni avtomobil. Ali gre v navedenem primeru res za predelan osebni avtomobil, ali gre za vozilo domače izdelave, kjer so uporabljeni nekateri deli osebnega avtomobila?
***
LP, b.m.w.
 
Uporabniški avatar
ahiM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 799
Pridružen: Po avg 16, 2004 4:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ahiM Če jul 20, 2006 9:31 am

Got a point, mhm.

Samo, kaj nam to pomaga, če si pri nas vsak seronja po svoje razlaga zakone - pa ne samo na tem področju - ki so tako ali tako popolnoma zastareli in nesmiselni. Tu smo avtomobilisti je*ena stranka, ampak dvomim, da debele riti uradniške in politične to kaj briga.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
simko1
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Ne apr 11, 2004 9:04 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a simko1 Ne jul 23, 2006 9:15 am

ahiM je napisal/-a:Got a point, mhm.

Samo, kaj nam to pomaga, če si pri nas vsak seronja po svoje razlaga zakone - pa ne samo na tem področju - ki so tako ali tako popolnoma zastareli in nesmiselni. Tu smo avtomobilisti je*ena stranka, ampak dvomim, da debele riti uradniške in politične to kaj briga.

To je zlata banja,tu se pride najlazje do denarja.Policisti kasirajo,LPP,RTI kasirajo :evil:
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Ne jul 23, 2006 9:39 am

b.m.w. je napisal/-a:V vednost vsem:
***
- avtomobilskih stekel na vozilu ni potrebno homologirati, ker so vsa stekla na vozilu že homologirana (razen če jih ni odrezal steklar),
- zatemnjevanje stekel opredeljuje pravilnik, v katerem so določene vrednosti, do katerih je dovoljeno zatemniti posamezna stekla na vozilu. V istem predpisu ni določeno, kdo in na kakšen način sme nalepiti folijo na stekla vozila. Nalepka na steklu ni predelava stekla, ker ne vpliva na steklo. Dejanski problem se pojavi le v primeru, ko je potrebno preveriti dejansko prepustnost svetlobe pri vgrajeni foliji na tehničnem pregledu. Ker glede tega pri nas v SLO nimajo ustrezne opreme, vse pošiljajo na LPP, tam pa izstavijo račun in je OK. (prevara??)
- osebni avtomobili (npr. kategorije M1) se ne homologira glede na dimenzijo pnevmatik (v EU še ni bila izdana direktiva o ES homologaciji vozil glede na dimenzijo pnevmatik),
- spojlerji na vozilu niso predpisana oprema (po SLO naj bi se imenovali usmerjevalniki zraka) in za njih ni izdana odredba o homologiranju. Zaradi tega noben spojler nima homologacijske oznake (npr. E1xxxxx), tudi če kupiš original na Mercedesu ali BMW, kar lahko preveri kdorkoli, ki obišče prodajalca opreme. Če bi bil nov tip vozila v homologacijskem postopku, bi se spojlerji na vozilu homologirali po Uredbi o homologiranju štrlečih delov na vozilu.
***
In še enkrat za vse. REGISTRIRANO VOZILO, KI IMA PROMETNO DOVOLJENJE IN REGISTRSKE TABLICE, SE NE HOMOLOGIRA. Tudi če je bilo dodatno opremljeno ali predelano. Pri posamezni vrsti opreme je določeno, da mora vozilo na pregled (primer: vgradnja homologirane vlečne kljuke). Za nekatero opremo ni določeno, da mora vozilo na pregled (primer: vgradnja meglenk, prtljažnika, antene, desnega bočnega ogledala, zimskih pnevmatik itd.) Taka vgradnja mora biti v skladu s pravilniki.
***
Predelava vozila je povsem nekaj drugega, kot zamenjava pnevmatik ali stekel na vozilu. V osnovi že samo prevod besede pove, za kaj gre:
- STYLING (stil, slog - prepoznavnost) !!!!!!!! NI PREDELAVA!!!!!!!
- TUNING (nastavitve)!!!!!! NI PREDELAVA!!!!!!!!
- MODIFY (preoblikovanje, spreminjanje) ---JE PREDELAVA!!!!!!
***
Tista definicija, ki so jo posredovali na DR SC, da je predelava vozila vsak poseg ali sprememba že homologiranega vozila ne drži, ker je v resnici možno predelati tudi nehomologirana vozila, ki vozijo po načih cestah in so registrirana.
***
Za razmislek bom navedel eno zanimivo predelavo: Iz vozila Hrošč VW 1200 je nekdo izdelal tricikel (tryke) in ga registrial kot motorno kolo, ker je pred leti veljalo, da vozilo, ki ne tehta 400 kg šteje za motorno kolo. Po novem pa za ista vozila pravijo, da so predelani osebni avtomobil. Ali gre v navedenem primeru res za predelan osebni avtomobil, ali gre za vozilo domače izdelave, kjer so uporabljeni nekateri deli osebnega avtomobila?
***
LP, b.m.w.


bla bla bla blo bi fajn ce bi blo tako ja :-P karkoli spremenis na avtu mores homologirat ce ni original del :!:
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov