Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Kovinska barva vs. navadna barva

Napisal/-a Petersilj To dec 12, 2006 12:25 am

Me že lep čas zanima sledeče vprašanje:

Katera barva je 'boljša', v kolikor odštejemo estetski donos? Je kaka razlika v tehniki nanosa barv? Mehanska obstojnost skozi čas? Katera barva prej 'zbledi'?
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er To dec 12, 2006 12:33 am

Vsekakor prej zbledi navadna barva. Ostalo ti bodo pa drugi odgovorili ;)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To dec 12, 2006 3:52 am

Kolikor jaz vem se metalik barvo zapeče v peči.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
djgregy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe avg 04, 2006 1:06 pm
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a djgregy To dec 12, 2006 7:15 am

obedve barvi se zapeče v peči
razlika je da je pri metalik barvi še dodatni brezbarvi lak čez barvo, pa težje je barvat, pa dražja je
mitsubishi colt C50 l.90 1.3 12V, skoda favorit pick up l.92 1.3 8V
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi To dec 12, 2006 9:26 am

ce finance niso problem pol dej kovinsko, je bol odporna proti zunanjim razmeram, ker bi v teoriji mogla bit prespricana se z lakom
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To dec 12, 2006 7:14 pm

vecina oz skoro use barve so dandanes ze lakirane, izjeme so kaka dostavna vozila.
Stari avti se majo akrilne barve katere preko nimajo laka.
Drugace pa mi ni jasno kaj mislite s tem da se barva zapece gor?
V komori mas max 60-70 stopinj ce das na maximum, pri tem se barva nene pece edino prej se posusi.

Sicr pa od zacetka leta 2007 morjo imeti use lakirnice vodne barve, tak da se bojo kar use lakirale, akril gre z prodaje ven.
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI To dec 12, 2006 7:41 pm

Matr si bom mogu na hitr kak litr akrila omislt :D
 
Uporabniški avatar
kamikaza00
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Sr sep 06, 2006 10:49 am
Kraj: rogaška slatina

Napisal/-a kamikaza00 To dec 12, 2006 11:14 pm

monster_d je napisal/-a:vecina oz skoro use barve so dandanes ze lakirane, izjeme so kaka dostavna vozila.
Stari avti se majo akrilne barve katere preko nimajo laka.
Drugace pa mi ni jasno kaj mislite s tem da se barva zapece gor?
V komori mas max 60-70 stopinj ce das na maximum, pri tem se barva nene pece edino prej se posusi.

Sicr pa od zacetka leta 2007 morjo imeti use lakirnice vodne barve, tak da se bojo kar use lakirale, akril gre z prodaje ven.

:tomidelej:
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To dec 12, 2006 11:21 pm

Kašne fore :!: :bonk Zapeče, kuha, petkrat nanese... ko da bi bral recept za torto. Barva se nameša, poštriha in posuši. Prej ko se, prej gre avto izpod nog.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
zazi
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Če sep 15, 2005 2:52 pm
Kraj: inda bushezezz

Napisal/-a zazi Sr dec 13, 2006 12:35 am

ghostrider je napisal/-a:Kašne fore :!: :bonk Zapeče, kuha, petkrat nanese... ko da bi bral recept za torto. Barva se nameša, poštriha in posuši. Prej ko se, prej gre avto izpod nog.


Stvari niso tako preproste, če so delane kvalitetno....
Tigra ... by Opelklinika
 
Uporabniški avatar
Rjavc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe avg 18, 2006 10:26 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Rjavc So dec 23, 2006 3:22 pm

ghostrider je napisal/-a:Kašne fore :!: :bonk Zapeče, kuha, petkrat nanese... ko da bi bral recept za torto. Barva se nameša, poštriha in posuši. Prej ko se, prej gre avto izpod nog.

prau je napiso niaš kaj komplicirat pa pečt barve...del ko je pač za poštrihat pošmirglaš skitaš če je kaj treba čez kit naneseš šprickit pa barvo pa lak čez in je toto...kak bo poštrihano je odvisno od tehnike barvanja (tanki nanosi)
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Ne dec 24, 2006 7:04 pm

če mene vprašaš, nikoli več ne dam metalika na avto :)

sem mel metalik barvo na petki, pa sem ga moral pač kot začetnik (moj prvi avto pač) dat barvat in če hočeš, da se razlika med barvama ne vidi (nova-stara), ter da se ne praši, jo moraš obvezno dat v peč, kar pa je takrat bla (2001) tarifa 20k sit... zame takrat kot študenta zelo velik denar - tolar je še celo bil takrat nekaj vreden :D
Slika
 
Uporabniški avatar
fifty
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To avg 01, 2006 10:11 pm

Napisal/-a fifty Ne dec 24, 2006 7:57 pm

Razlika je v tem,da metalik barva vsebuje kovinska zrnica in je zahtevnejša za barvanje ter priprava na barvanje je zahtevnejša.Čez obe barvi se lahko pihne lak, akril ga ža seveda vsebuje vendar za dodaten lesk ga lahko brez problemov pošpricamo.Akril barva pa je tudi lazje za barvanje ker ni terba biti tako natančen, da nebi enako prekrvala po vozilo. Pri metalik barvi pa se lahko poznajo rezlike pri odtenkih glede na nanos.
cuore sportivo
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov