Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
Dolby007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr feb 14, 2007 10:29 pm
Kraj: SLO - Celje - Žalec

Trdota FK vzmeti proti Eibach

Napisal/-a Dolby007 Pe sep 21, 2007 9:06 am

Zdravo!

Odločam se med nakupom športnih vzmeti FK(35/40) ali Eibach (30/30). Predvsem me zanima razlika v trdo!
Zaradi cene sem bolj pristaš FK saj so skoraj enkrat cenejše, če pa v trdoti nebi bilo večje razlike potem sploh ne bom več razmišlal in bom vzel FK. Vzmeti bodo nameščene na Megana coupe 2003, gre se mi predvsem zaradi videza in ne zaradi divje vožnje! Ali bo zaradi teh feder avto bistveno trši ali samo nekoliko, na Eibach zagotavljajo da se udobje ne spremeni oz. trdota ostane ista.
Prosim za nasvete!

LP!
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned Pe sep 21, 2007 10:27 am

Če ti gre za to da obdržiš udobje Eibach Pro kit nimaš kaj razmišljat sploh.
 
Uporabniški avatar
Dolby007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr feb 14, 2007 10:29 pm
Kraj: SLO - Celje - Žalec

Napisal/-a Dolby007 Pe sep 21, 2007 3:24 pm

A je tako velika razlika v trdoti med FK in Eibach? Saj pravim da malenkost bi še prenesu, namreč pred časom sem imel APEX na vozilu in ni blo za zdržat več, res pa da so bile stare 7 let, že morda dotrajane.

Zdi se mi pa, da se 30mm nižje pr Eibach sploh nebi poznalo veliko.

Imam mogoče kdo FK vzmeti in lahko pove o trdoti proti originalu?
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Pe sep 21, 2007 4:06 pm

za trdoto je trba menjat amontizerj z vzmetmi je samo nižji
 
frulli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če avg 30, 2007 7:08 pm

Napisal/-a frulli Pe sep 21, 2007 5:02 pm

tudi če boš dal samo eibach vzmeti gor se bo poznalo na trdoti. kot original ne bo nikoli.
za "tapravo" trdoto pa poskrbijo amortizerji
 
Uporabniški avatar
Dolby007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr feb 14, 2007 10:29 pm
Kraj: SLO - Celje - Žalec

Napisal/-a Dolby007 Pe sep 21, 2007 5:18 pm

frulli je napisal/-a:tudi če boš dal samo eibach vzmeti gor se bo poznalo na trdoti. kot original ne bo nikoli.
za "tapravo" trdoto pa poskrbijo amortizerji


Potem misliš, da ni večje razlike v trdoti med FK ali Eibach?
 
frulli
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Če avg 30, 2007 7:08 pm

Napisal/-a frulli Pe sep 21, 2007 5:47 pm

lahko ti povem samo za eibach sportline. te sportline so še malo trše od prodrive. se pa da še vedno lepo peljat le če nisi res strogo proti malo tresljajem po slabši cesti
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe sep 21, 2007 6:16 pm

No, da ne odpiram nove teme.

Mene pa zanima če bi po tem takem z menjavo samo amortizerjev pridobil na trdoti. Nočem ga nižat, bi pa imel trši avto. Gre pa za popolnoma identični avto.
 
Uporabniški avatar
Dolby007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr feb 14, 2007 10:29 pm
Kraj: SLO - Celje - Žalec

Napisal/-a Dolby007 Pe sep 21, 2007 6:26 pm

Seveda lahko daš tršat amortizerje in bo avto bolj trd. Sicer pa če bi bil na tvojem mestu bi dal vzmeti, avto takoj lepše izgleda in še trši je, odvisno od vzmeti H&R, APEX, ali pa EIBACH Sport so kar trde. Če je nižji za 3cm še vseeno ni straha da bi kje nasedu, sploh če nimaš podaljškov.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe sep 21, 2007 6:31 pm

Dolby007 je napisal/-a:Seveda lahko daš tršat amortizerje in bo avto bolj trd. Sicer pa če bi bil na tvojem mestu bi dal vzmeti, avto takoj lepše izgleda in še trši je, odvisno od vzmeti H&R, APEX, ali pa EIBACH Sport so kar trde. Če je nižji za 3cm še vseeno ni straha da bi kje nasedu, sploh če nimaš podaljškov.


Ne, mam pa zidanco. In se mi ne da vsakič gledat kako bom pršu ali pa ne bom... Tud pozimi ne mislim bit prvi, ki bo plužil okoli. Res me mal moti, da je tolk visok samo me zaenkrat to tolk ne gane.

Torej tršanje, če te prav razumem?! Kaj pa nakup že trdih?
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Pe sep 21, 2007 7:03 pm

jani.vuk je napisal/-a:za trdoto je trba menjat amontizerj z vzmetmi je samo nižji



malo morgen...idi spat ti malo,ko pa se boš zbudo pa še 1x premisli kaj si napisal....
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Pe sep 21, 2007 8:27 pm

Še zame en nasvet, bi prosu; Kaj ne bi bilo najceneje samo amortizerje stršat in pa šalčko za 30-35mm nižje prestavit, kot pa nove vzmeti kupovat?! Men bo v pon. Amortizer to zrihtu. Zdaj ne vem, al se to obnese in pa ali je potrebna homologacija?
Ali ima tu gor na a.com tako zrihtan?
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Pe sep 21, 2007 9:04 pm

Jst sm dal stršat amortizerje in sprednjo šalčko spsustit za 2cm k Vugi in je vse skupi naredu za 104€ (4xobnova in tršanje amortizerjev + 2xnižanje šalčke).
 
Uporabniški avatar
Dolby007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr feb 14, 2007 10:29 pm
Kraj: SLO - Celje - Žalec

Napisal/-a Dolby007 Pe sep 21, 2007 11:33 pm

mloncar je napisal/-a:Jst sm dal stršat amortizerje in sprednjo šalčko spsustit za 2cm k Vugi in je vse skupi naredu za 104€ (4xobnova in tršanje amortizerjev + 2xnižanje šalčke).


Verjetno se ta način predelave na trdoti dosti pozna, sicer pa je problem tudi v tem, da če se enkrat odločiš, da boš avto povrnil v prvotno stanje, to spet stane enkrat toliko, če pa imaš športne vzmeti pa samo le te zamenjaš z originalnimi, športne pa npr. prodaš.
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis So sep 22, 2007 11:11 am

Ja pa npr. za koliko se lahk največ šalčko spusti oz. kolko mora imet imet lufta med kolesom? Kaj pa amortizerji, a morajo bit vsi 4 enake trdote, al imaš lahk kombinacijo spredaj/zadaj? Homologacija je pa najbrž potrebna, a ne?
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
alfac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po sep 24, 2007 3:22 pm

Napisal/-a alfac Po sep 24, 2007 4:16 pm

Am jest pa razmišlam o nakupu VOGTLAND vzmeti cena 160evrov, kakšna so vaša mnenja?
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov