Spojlerji, pragovi, maske, neon, barvanje, nalepke, platišča, temnenje stekel, ...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Poraba elektrike v avtomobilu

Napisal/-a seat Pe avg 15, 2003 6:19 pm

Ej mene pa zanima ce mogoc kdo ve kolk porabijo elektricni porabniki(avtoradiji,luci,ojacevalci in podobno) v avtomobilu koliko vec avto zato "pije" bencina in kako se to pozna pri moci motorja.
 
Johnny
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: To maj 28, 2002 9:20 am

Napisal/-a Johnny Pe avg 15, 2003 9:10 pm

Bi mogu pa met že kr velk ojačevalc da bi se ti kej poznal na moč;edin če maš trabanta :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
Clio24v
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po jun 09, 2003 6:54 pm
Kraj: Gorenjska

Re: Poraba elektrike v avtomobilu

Napisal/-a Clio24v Pe avg 15, 2003 9:17 pm

seat je napisal/-a:Ej mene pa zanima ce mogoc kdo ve kolk porabijo elektricni porabniki(avtoradiji,luci,ojacevalci in podobno) v avtomobilu koliko vec avto zato "pije" bencina in kako se to pozna pri moci motorja.


Ne me narobe razumet če se ne motim električni porabniki nimajo nobene veze kok ti avto pokuri bencina.Sploh pa to kar si naštel 8) 8)
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon So avg 16, 2003 12:17 pm

Ne vem kok si predstavljaš recimo za 5 kW muzike v avtu, tolk ti da recimo športni filter, če ga prav zmontiraš.
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
totimato
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:47 pm
Kraj: MB

Re: Poraba elektrike v avtomobilu

Napisal/-a totimato So avg 16, 2003 2:35 pm

Clio24v je napisal/-a:električni porabniki nimajo nobene veze kok ti avto pokuri bencina


Se nebi strinjal. Glede na to, da ne menjavamo akumulatorja vsakih 1000h uporabe avtomobila, od nekoder mora ta energija priteči. Probajte z roko obrniti alternator. Ga pa obrača motor. Vsaka obremenitev motorja, tudi majhna, malenkost poveča porabo. Pravtako bi se poraba povečala, če bi v prtljažniku vozil 50kg utež. Zelo malo, bi pa se.

Sem enkrat gledal dokumentarec v stilu "vožnja da ti avto čimmanj porabi" in so se prismukjeni nemci vozili pozimi brez gretja, po dežu brez nonstop prižganih brisalcev - samo tu in tam mali bris ipd. Na koncu je z navadnim golfom 2 uspel na 100km porabiti 5l bencina.

lp

totimato
Človek, ki bi si kupil fička, če bi imel garažo.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen So avg 16, 2003 3:03 pm

Če se ne motim je bla analiza narejene kolk bodo naftarji več zaslužli z uvedbo zakona, da morajo luči bit skoz prižgane.
Govora je blo o povprčju 0,05l večje porabe na 100 km pri vsakem avtu!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell So avg 16, 2003 3:22 pm

se prav...lampe so 100W....+-malenkost...
kasna huda muza 2KW bi se pa ze kar poznalo :)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

poraba

Napisal/-a seat So avg 16, 2003 4:59 pm

No men je zadnc avto crknu k sm mel 5min przgano musko tok hmal je su akumulator no pa mi naj se en rece da je muska v avtu "zaston" sej verjamem da so razlike malenkostne ampak ostaja dejstvo da pa avto vseen mora tisto elektriko nekako ustvart in ustvarja jo altenator ki ga zene motor kr nej en pozimi przge avto pol pa nej do fula navije musko(seveda mora bit muska kok nej povem dobra vsaj kak ojacevalc)pa nej opazuje kok moci pozere radio obratomer ziher skoci dol za ene 300 obratov.
 
Uporabniški avatar
pubi2cv
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe apr 19, 2002 9:51 am
Kraj: Breg pri Polzeli

Re: Poraba elektrike v avtomobilu

Napisal/-a pubi2cv To avg 19, 2003 1:32 pm

Clio24v je napisal/-a:Ne me narobe razumet če se ne motim električni porabniki nimajo nobene veze kok ti avto pokuri bencina.


:shock: :shock: :shock:
Če bi bilo temu tako....potem bi si montiral v avto motor z 10 kW, nanj pa priklopil alternator 150 kW, z elektriko pa bi lahko oskrboval celo vas.... :roll: . To ti je logično ? Nope. Temu se reče perpetuum mobile. Energijo ustvariti iz nič. Ne gre. Je že Leonardo da Vinci probaval....pa nišlo....hehe. Zato pa....čisto vsaka malenkost se pozna.
Recimo....vozim spačka, ki ima 21kW. Nanj imam obešene vse lučke, brisalce...blablabla....poleg tega pa še ojačevalec z 1000RMS, pa še enega s 300RMS. Vsega skupi recimo ene 2kW. Verjamite mi, da se pr taki mali mašinci to že kr precej pozna. Druga stvar je pa, če te iste porabnike obesiš na enga s 300kW....ne bo opazne razlike, bo pa :wink:
pubi
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To avg 19, 2003 1:43 pm

pa tut ko vroč avto stoji in se vklopi ventilator, avto zadrhti, ker mora povečat obrate. (tako nekak?).
Slika
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Re: Poraba elektrike v avtomobilu

Napisal/-a *bojci* To avg 19, 2003 1:52 pm

Clio24v je napisal/-a:
seat je napisal/-a:Ej mene pa zanima ce mogoc kdo ve kolk porabijo elektricni porabniki(avtoradiji,luci,ojacevalci in podobno) v avtomobilu koliko vec avto zato "pije" bencina in kako se to pozna pri moci motorja.


Ne me narobe razumet če se ne motim električni porabniki nimajo nobene veze kok ti avto pokuri bencina.Sploh pa to kar si naštel 8) 8)


Malo te energijski zakon zeza! :ne :wink:
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
dgrejtest
Uporabnik
 
Prispevkov: 1270
Pridružen: Ne mar 31, 2002 8:16 pm

Napisal/-a dgrejtest To avg 19, 2003 1:53 pm

ne vem, no...

kolkr jest razumem, alternator polni od 1500 obratov naprej s polno mocjo. je tud skoz priklopljen na masino. iz tega lahko sklepam da lah pokuris stroma kolikor ga je, ne da bi dodatno obremenjeval masino...?? al se motim?

pero
[img]http://peter.si21.com/celica/celi_sig.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* To avg 19, 2003 8:57 pm

dgrejtest je napisal/-a:ne vem, no...

kolkr jest razumem, alternator polni od 1500 obratov naprej s polno mocjo. je tud skoz priklopljen na masino. iz tega lahko sklepam da lah pokuris stroma kolikor ga je, ne da bi dodatno obremenjeval masino...?? al se motim?

pero


Ne moreš ga pokurit kolikor hočeš, ker ga bo enkrat zmanjkalo in sicer ga več ne bo v akumulatorju. Je pa v bistvu tak, da ves čas polni, vendar nekje 1500 obratov slabo (recimo 1 do 2 ampera), naprej pa normalno.
Ko voziš, ti altenator služi za napajanje kompletne elektrifikacije in polnjenje akumulatorja.
Recimo pri meni na začetku, ko zaženem motor, mi malo zacvili. Mislim pa, da zaradi močnega tokovnega sunka, ki ga mora altenator proizvesti za začetku. Pa jermen je čist normalno zategnjen.
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* To avg 19, 2003 8:58 pm

dgrejtest je napisal/-a:ne vem, no...

kolkr jest razumem, alternator polni od 1500 obratov naprej s polno mocjo. je tud skoz priklopljen na masino. iz tega lahko sklepam da lah pokuris stroma kolikor ga je, ne da bi dodatno obremenjeval masino...?? al se motim?

pero


Ne moreš ga pokurit kolikor hočeš, ker ga bo enkrat zmanjkalo in sicer ga več ne bo v akumulatorju. Je pa v bistvu tak, da ves čas polni, vendar nekje 1500 obratov slabo (recimo 1 do 2 ampera), naprej pa normalno.
Ko voziš, ti altenator služi za napajanje kompletne elektrifikacije in polnjenje akumulatorja.
Recimo pri meni na začetku, ko zaženem motor, mi malo zacvili. Mislim pa, da zaradi močnega tokovnega sunka, ki ga mora altenator proizvesti za začetku. Pa jermen je čist normalno zategnjen.
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* To avg 19, 2003 8:59 pm

dgrejtest je napisal/-a:ne vem, no...

kolkr jest razumem, alternator polni od 1500 obratov naprej s polno mocjo. je tud skoz priklopljen na masino. iz tega lahko sklepam da lah pokuris stroma kolikor ga je, ne da bi dodatno obremenjeval masino...?? al se motim?

pero


Ne moreš ga pokurit kolikor hočeš, ker ga bo enkrat zmanjkalo in sicer ga več ne bo v akumulatorju. Je pa v bistvu tak, da ves čas polni, vendar nekje 1500 obratov slabo (recimo 1 do 2 ampera), naprej pa normalno.
Ko voziš, ti altenator služi za napajanje kompletne elektrifikacije in polnjenje akumulatorja.
Recimo pri meni na začetku, ko zaženem motor, mi malo zacvili. Mislim pa, da zaradi močnega tokovnega sunka, ki ga mora altenator proizvesti za začetku. Pa jermen je čist normalno zategnjen.
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
Vrni se na Styling

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov